Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2016/54<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Educational challenges : elect. sci. j..- Kharkiv Educational challenges- Титул.
- Зміст.
- Давидова Ж. В. Аксіологічний підхід до формування мовленнєвої культури учнівської та студентської молоді. - C. 3-12.
- Кабусь Н. Д. Соціально-педагогічний підхід до забезпечення сталого розвитку соціальних груп. - C. 13-23.
- Масич В. В. Методологічні засади формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 24-33.
- Ребенок В. М. Інноваційні технології: суть, ознаки, особливості. - C. 34-41.
- Юхно Н. В. Методологічні підходи як підґрунтя професійної підготовки студентів медичного коледжу до мобільного навчання. - C. 42-49.
- Березнева І. М., Яковенко Н. В., Гутнік О. Є. Особливості організації педагогічного процесу у військовому ВНЗ у процесі викладання іноземної мови. - C. 50-58.
- Гук І. П. Роль викладача у процесі забезпечення самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів медичних коледжів . - C. 59-66.
- Моргунова Н. С. Особливості використання інтерактивного лінгвометодичного тренажера у вивченні початкового фонетичного курсу української мови як іноземної. - C. 67-75.
- Семененко І. С. Формування професійної компетентності студентів в умовах реалізації індивідуально-пізнавальних маршрутів у навчанні. - C. 76-83.
- Зімакова Л. В. Сучасна дитяча книга у комунікативно-мовленнєвому розвитку дитини. - C. 84-96.
- Попов В. Д. Формування мовленнєвої культури старшокласників у позакласній діяльності. - C. 97-106.
- Разуменко Т. О. Роль танцювальних традицій у патріотичному вихованні молоді на прикладі України та КНР. - C. 107-118.
- Ткачова Н. О., Махновський С. С. Рефлексивне виховне середовище: сутність і роль у вихованні студентів вищої школи. - C. 119-126.
- Белан Т. Г. Роль навчальної дисципліни "технічні засоби навчання" у підготовці майбутніх учителів технологій до педагогічної діяльності. - C. 127-133.
- Білянська (Скиба) М. М., Пінський О. О. Мотиваційний компонент готовності майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності. - C. 134-145.
- Вдовенко І. С. Використання САПР у процесі підготовки майбутніх вчителів прикладної та технічної творчості. - C. 146-153.
- Грачова І. В. Метод проектів при вивчення ділової англійської мови у ВНЗ немовного профілю. - C. 154-160.
- Дем’янова В. Г. Організація педагогічного спілкування з іноземними студентами. - C. 161-169.
- Зубкова Л. М. Особистісно-діяльнісний, аксіологічний та компетентнісний підходи ‒ методологічна основа проблеми формування життєвої компетентності майбутніх вчителів. - C. 170-178.
- Ковінько А. В. Технологія підготовки майбутніх учителів до розвитку творчого потенціалу молодших школярів засобами арт-терапії: теоретичний аспект. - C. 179-186.
- Масич С. Ю. Основні сфери самореалізації викладача і студента як суб’єктів освітнього процесу. - C. 187-195.
- Ткаченко Л. П. Формування риторичної культури викладача ВНЗ. - C. 196-203.
- Резван О. О. Етапи формування професійної рефлексії майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ. - C. 204-211.
- Хатунцева С. М. Самовдосконалення як чинник розвитку професіоналізму майбутніх учителів. - C. 212-222.
- Шаповалова Н. П. Експериментальне дослідження особистісного потенціалу студентів економічних спеціальностей на основі соціонічного підходу. - C. 223-235.
- Яворська Г. Х. Навчально-методичне забезпечення формування конфліктологічної компетентності майбутніх правоохоронців. - C. 236-245.
- Гнізділова О. А. Наукові школи Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. - C. 246-257.
- Друганова О. М., Мартиненко І. І. Громадянська позиція й професійна діяльність викладача вищої школи як основа формування національної свідомості студентської молоді (історико-педагoгічний аспект). - C. 258-270.
- Конопельцева О. Г. Основні підходи до визначення поняття "традиції" у науковій думці Франції. - C. 271-277.
- Смолянюк Н. М., Собченко Т. М. Освітньо-виховні аспекти природоохоронної роботи в школі (друга половина ХХ ст.). - C. 278-286.
- Свистак-Яроцька О. Л., Слюзко В. І. Вплив змісту екологічної освіти на формування екологічної культури учнів початкової школи Японії та України. - C. 287-299.
- Твердохліб Т. С. Внесок викладачів Харківського єпархіального жіночого училища у розвиток початкової освіти на Слобожанщині (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 300-309 .
- Видра О. Г. Психологічний зв'язок між особливостями усвідомлення студентами причин своєї поведінки та рівнем навчальних досягнень. - C. 310-317.
| 2016 | | Iss. 54
|
|
|
|