Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69510:Мистецтвознав./2017/56<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Культура України
: зб. наук. пр..- Харків. Cерія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєлік-Золотарьова Н. А. Періодизація оперно-хорової творчості українських композиторів другої половини 20-го ст.. - C. 8-18.
  4. Лі Шуай Джаз у сучасному фестивальному просторі України. - C. 19-32.
  5. Березуцька М. С. Діалектика еволюції бандурного мистецтва. - C. 33-44.
  6. Воскобойнікова В. В. Інтерпретація християнської символіки в літургічних жанрах православної музики. - C. 45-55.
  7. Лю Бінь Деміургійно-есхатологічна концепція прологу опери А. Сальєрі "Тарара". - C. 56-64.
  8. Бортник К. В. Тенденції хореографічного втілення міфологічних сюжетів на сцені хатобу в другій половині 20-го ст.. - C. 66-76.
  9. Герц І. І., Нечаєнко Т. В. Тілесність як компонент танцювальної виразності. - C. 77-87.
  10. Єрошенко О. В. Вокалізи як засіб розвитку професійного голосу студентів спеціалізації "Акторське мистецтво драматичного театру і кіно". - C. 88-98.
  11. Зборовець І. В. Твори Гі де Мопассана на екрані українського телебачення. - C. 99-110.
  12. Казначеєва Т. О. Прояв української ментальності в жанрах гопака та козачка в операх С. Гулака-Артемовського та М. Аркаса. - C. 111-122.
  13. Курінна Г. В. Конструкція кінодраматургії як засіб маніпуляції сприйняттям глядача (на прикладі праці У. Індика "Психологія для сценаристів"). - C. 123-130.
  14. Лазаревська А. О. Основні принципи хореографії постмодерну. - C. 131-139.
  15. Сластіна Є. Ю. Бароковий танець та його сучасні дослідники. - C. 140-147.
  16. Островська К. В. Традиції української народної хореографії як засіб виховання національного менталітету дошкільнят. - C. 148-157.
  17. Лі Хань Використання історичного костюма у фільмах жанру "фентезі" в китайському кінематографі. - C. 158-169.
  18. Манько С. Б. Створення стилю-іміджу артиста в контексті сучасної масової культури (на прикладі українських естрадних виконавців). - C. 170-180.
  19. Ян І. М. Декораційне оформлення вистав українського музично-драматичного театру як чинник збереження національно-культурної ідентичності (остання третина 19-го — початок 20-го ст.). - C. 181-190.
  20. Пашкевич А. Е. Вистави трупи Вс. Мейєрхольда 1908 р. як новий естетичний досвід харківського глядача. - C. 191-202.
  21. Вакуленко О. В. Колірні тренди в сучасному веб-дизайні. - C. 204-214.
  22. Рощенко О. Г. Українська симфонія пам’яті мучеників бабиного яру: доля автора та його твору. - C. 215-224.
  23. Шейко В. М. Інтелігенція й революція в Україні (кінець 19-го – початок 20-го ст.). - C. 225-243.
  24. Гайденко І. А. Практика використання числової послідовності Леонардо Пізанського у творі fibonаcciphonia для оркестру. - C. 244-253.
  25. Губрій Н. В. Михайло Верхацький як театральний критик: на прикладі рецензії на виставу "Гамлет" (1935 р.) в узбецькому драматичному театрі імені Хамзи. - C. 254-263.
  26. Золотарьова Н. С. Метод шекспіризації в "Reminiscences des "Puritains”" Ференца Ліста. - C. 264-274.
  27. Іванніков Т. П. Гітарні цикли М. Кастельнуово-Тедеско: символічні аспекти художніх образів. - C. 275-289.
  28. Калашникова А. І. Творчість українських композиторів 20-х рр. 20-го ст.. - C. 290-299.
  29. Чебан В. О. Особливості жіночого образу в портретах видатних майстрів епохи модерну. - C. 300-309.
  30. Шкурєєв К. І. Проблема культурного героя у створенні балетів для дітей. - C. 310-318.
  31. Пасічинська Т. В. Стилі кейджан та зайдеко в контексті американської музичної культури 18-го – 20-го ст. (історичний аспект). - C. 319-325.
  32. Ситченко К. В. Формування культурного змісту концепту тілесності в дослідженнях фізичної культури та мистецтва танцю. - C. 326-335.
  33. Шейко В. М. Клековкін О. Ю. Історіографія театру: Напрями. Школи. Методи. Постаті. - C. 336-338.
2017
Вип. 56
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського