Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69652/2018/22<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Підприємництво і торгівля : зб. наук. пр..- Львів Pìdpriêmnictvo ì torgìvlâ- Титул.
- Зміст.
- Миколайчук І. П. Формування ділової репутації як ключової компетенції підприємства торгівлі. - C. 5-10.
- Батьковець Н. О., Батьковець Г. А. Інформаційні аспекти внутрішньої торгівлі як елемент її економічного зростання. - C. 11-15.
- Середа С. А., Виклюк М. І., Петлін І. В. Структура фінансових потоків підприємства оптової торгівлі: загальна характеристика та джерела формування. - C. 16-23.
- Жуковська В. М. Соціальна привабливість підприємства торгівлі: сутність та підходи до оцінювання. - C. 24-31.
- Міщук А. І. Магазини біля дому як організаційна інновація в роздрібній торгівлі України. - C. 32-35.
- Башнянин Г. І., Буряк П. Ю., Паласевич М. Б. Про ефективність капіталізації капіталізованих економічних систем перехідного типу. - C. 36-42.
- Воронко Р. М., Воронко О. С. Використання аналізу фінансових результатів у цілях контролю та управління. - C. 43-49.
- Міценко Н. Г., Семенюк І. Ю., Дорош В. І. Теоретико-методологічні аспекти планування виходу підприємства на європейський ринок. - C. 50-54.
- Семак Б. Б., Басій Н. Ф. Дослідження особливостей просування у сфері маркетингу послуг. - C. 55-61.
- Черкасова С. В. Сучасні тенденції розвитку інститутів спільного інвестування в Україні. - C. 62-68.
- Дайновський Ю. А., Семак Б. Б., Вовчанська О. М. Стратегічне значення комунікацій як складової маркетингового потенціалу підприємства. - C. 69-74.
- Сухорська У. Р. Місце реклами серед засобів маркетингових комунікацій сучасних підприємств. - C. 75-79.
- Транченко Л. В., Кожухівська Р. Б., Лопатюк Р. І., Білецька Н. В. Застосування нових інноваційних моделей у сфері обслуговування. - C. 80-85.
- Августин Р. Р., Демків І. О. Організаційно-економічний механізм детінізації відносин у базових видах економічної діяльності. - C. 86-93.
- Вдовічен А. А., Вдовічена О. Г. Концептуальні підходи до визначення місця біоекономіки в структурі розвитку пріоритетних технологічних сфер України. - C. 94-100.
- Панченко В. А. Схематика дій інсайдерів у системі кадрової безпеки суб'єктів господарювання. - C. 101-107.
- Олексин І. І. До питання формування системи обміну біржовою інформацією. - C. 108-114.
- Завадинська О. Ю. Пошук нових шляхів комунікації з клієнтами як один із ключових напрямів роботи для ресторанного бізнесу. - C. 115-119.
- Бодак М. П., Гирка О. І. Формування асортименту, якості та електронна торгівля віскі. - C. 120-127.
- Павлова М. Б. Методи оптимізації асортименту товарів. - C. 128-131.
- Шиндировський І. М. Використання глобальної мережі Інтернет у бізнесі. - C. 132-135.
- Лупак Р. Л. Розвиток підприємництва в умовах імпортонасичення внутрішнього ринку України. - C. 136-142.
- Марчук О. О. Дослідження кон'юнктури світового та вітчизняного ринків цукру. - C. 143-150.
- Гущак О. М., Семак Б. Д., Галик І. С. Використання компетентнісного підходу для вдосконалення підготовки фахівців торговельно-економічного профілю у закладах вищої освіти України. - C. 151-156.
- Михальський Ю. В., Прокіп А. В. Екскурсійно-туристична робота у навчально-виховному процесі Рогатинської гімназії (1909-1914 рр.). - C. 157-161.
| 2018 | | Вип. 22
|
|
|
|