Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69652/2018/23<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Підприємництво і торгівля : зб. наук. пр..- Львів Pìdpriêmnictvo ì torgìvlâ- Титул.
- Зміст.
- Міщук І. П., Марій О. Т., Гадада В. Г. Інноваційна складова логістичного забезпечення діяльності та розвитку логістичного потенціалу підприємств торгівлі. - C. 5-9.
- Ковальчук С. В., Дражниця С. А., Карпенко В. Л. Світові тренди та тенденції розвитку біржової торгівлі на сучасному етапі. - C. 10-14.
- Куцик В. І., Козлова Ю. І. Зовнішня торгівля США: стан, структура, напрями та тенденції розвитку. - C. 15-18.
- Шалева О. І., Шульга І. В. Основні засади та досвід функціонування коопмаркетів на вітчизняному висококонкурентному ринку товарів та послуг. - C. 19-26.
- Середа С. А. Застосування методів вибору холодильного обладнання в сучасній торгівлі. - C. 27-30.
- Барна М. Ю., Білецька І. М. Обґрунтування теоретико-змістовних характеристик організаційно-економічного інструментарію управління інноваційним розвитком підприємств туризму. - C. 31-35.
- Башнянин Г. І., Паласевич М. Б., Лапчук Я. С., Городиський Т. І. Соціалізаційний ефект мікроекономічної соціалізації: суть та види. - C. 36-41.
- Міценко Н. Г. Відображення інтеграційних процесів в економічних теоріях. - C. 42-49.
- Бойчук І. В., Семак Б. Б. Реклама та PR у системі маркетингових комунікацій на виставках і ярмарках. - C. 50-55.
- Васильців Т. Г., Лупак Р. Л., Штець Т. Ф. Обґрунтування стратегічних напрямів, цілей та заходів державної політики реалізації потенціалу ІТ-сектору економіки України. - C. 56-63.
- Воронко Р. М., Воронко О. С. Аналіз ділової активності в системі управління розвитком підприємства. - C. 64-69.
- Головацька С. І. Методичні аспекти обліково-інформаційного забезпечення ризик-орієнтованого управління будівельним підприємством. - C. 70-76.
- Гончар О. І., Хачатрян В. В. Інноваційність – сучасна умова розвитку підприємницького потенціалу. - C. 77-81.
- Калайтан Т. В. Інструменти контролінгу підприємств ресторанного господарства. - C. 82-86.
- Кліпкова О. І. Зарубіжний та вітчизняний досвід формування бізнес-стратегій промислових підприємств. - C. 87-92.
- Колянко О. В. Імідж підприємства як фактор його конкурентоспроможності. - C. 93-97.
- Літвінов О. С. Концептуальні підходи до визначення сутності інтелектуального капіталу. - C. 98-103.
- Мельник І. М. Сучасні тенденції функціонування сфери товарного обігу в Україні. - C. 104-110.
- Балук Н. Р., Бук Л. М., Вовчанська О. М., Скибінський С. В. Комунікації у створенні персонального бренда. - C. 111-119.
- Семенов К. Л. Маркетинг-логістичне забезпечення протидії дестабілізаційним ефектам у виробничо-торговельних ланцюгах промислових підприємств. - C. 120-124.
- Мізюк Б. М. Конкурентні стратегії готельних підприємств. - C. 125-129.
- Вовчанська О. М., Іванова Л. О. Франчайзинг як маркетингова технологія забезпечення розвитку та стійкості ресторанного бізнесу. - C. 130-136.
- Транченко Л. В., Школьний О. О., Лопатюк Р. І., Білецька Н. В. Особливості управління підприємствами сфери обслуговування. - C. 137-143.
- Шалева О. І. Мерчандайзингові технології стимулювання імпульсних покупок у роздрібній торгівлі. - C. 144-149.
- Процикевич А. І. Стан та тенденції розвитку інвестиційної діяльності на ринку ІТ-послуг України. - C. 150-154.
- Тучковська І. І. Особливості організації анімаційної діяльності в індустрії гостинності. - C. 155-159.
| 2018 | | Вип. 23
|
|
|
|