Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2011/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Соціально-педагогічна робота з різними категоріями населення

  4. Безносюк О. О. Особливості соціальної роботи із сім'ями військовослужбовців. - C. 5-11.
  5. Возняк А. Б. Досвід соціально-реабілітаційної роботи Дрогобицького товариства дітей-інвалідів "Надія". - C. 11-15.
  6. Захарова Н. М. Соціально-педагогічний супровід сімей, які опинились у складних життєвих обставинах. - C. 15-18.
  7. Зверева И. Д. Стратегия развития социальной педагогики в Украине. - C. 18-21.
  8. Капська А. Й. Основні принципи і напрями соціально-педагогічної роботи з проблемними сім’ями. - C. 22-25.
  9. Карчевська О. В. Понятійний апарат соціально-педагогічної роботи з профілактики насильства щодо молодших школярів у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 25-32.
  10. Петровська К. В. Ініціювання створення молодіжних груп соціальних ініціатив на допомогу учнівській молоді творчих неформальних об’єднань. - C. 32-37.
  11. Приходько Л. М. Нормативно-правове забезпечення соціально-педагогічної роботи з опікунською сім’єю в загальноосвітній школі. - C. 37-41.
  12. Синякова В. Б. Організація соціально-педагогічної допомоги неповній родині у вихованні дітей. - C. 41-45.
  13. Розділ 2. Загальна педагогіка та основи дидактики

  14. Войцещук Л. Є. Інтерактивне навчання – технологія сучасного навчання. - C. 46-49.
  15. Денисенко А. И., Подковалихина Е. А., Савранская А. В. Численное решение краевых задач для обыкновенных дифференциальных уравнений стандартными средствами Excel. - C. 49-55.
  16. Койгушская Г. П. Воплощение идей и методов Л. Н. Толстого в современной педагогике. - C. 55-59.
  17. Пиптюк П. Ф. Стан серцево-судинної системи глухих дітей 6–10 років за показниками електрокардіографії. - C. 60-64.
  18. Погромська Г. І. Релігійна освіта в школах Англії: зміст та основні шляхи реалізації. - C. 64-69.
  19. Ружин К. М. Реалізація зіставного підходу при вивченні другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 69-75.
  20. Розділ 3. Теорія та методика виховання

  21. Гирила О. С. Особливості підходів до дошлюбного статевого виховання учнівської молоді в Російській Федерації. - C. 76-80.
  22. Ткаченко І. В. Теоретичні засади соціального виховання школярів у дитячих оздоровчих центрах. - C. 80-84.
  23. Третьякова Т. А., Мурко И. И. Реализация коммуникативных интенций автора в иноязычном тексте. - C. 84-88.
  24. Розділ 4. Проблеми педагогіки вищої школи

  25. Богданова Т. Л. Анализ возможностей применения компьютерных технологий при традиционном изучении физики в техническом вузе. - C. 89-94.
  26. Васильченко О. І. Гендерна компетентність як педагогічна умова формування гендерної культури студентів університету. - C. 94-98.
  27. Караєва Т. В. Формування змісту навчання ділової англійської мови студентів економічних спеціальностей. - C. 98-104.
  28. Лісіна Г. С., Меркулова Н. В. Об’єктивний стан процесу соціалізації студентів у сучасній вищій школі. - C. 104-108.
  29. Мухіна Г. В. Про особливості соціального статусу курсанта вищого навчального закладу МВС України. - C. 109-113.
  30. Потопа К. Л. Соціально-педагогічні умови активізації адаптації студентів молодших курсів до навчання у вищих закладах освіти. - C. 113-118.
  31. Приходько В. Н. Объективные и субъективные факторы эмоционального выгорания у педагогов. - C. 118-123.
  32. Тихомиров С. В. Управління процесом формування ціннісних орієнтацій студентів вишів. - C. 123-127.
  33. Розділ 5. Теорія та практика професійної підготовки

  34. Біденко Л. В. Організація самостійної роботи студентів-філологів в умовах застосування інформаційно-комп'ютерних технологій. - C. 128-134.
  35. Конаржевська В. І. Формування комунікативних умінь майбутніх офіцерів у сучасних педагогічних умовах вищої школи України. - C. 134-138.
  36. Кривонос І. А. Методичні прийоми професійно-орієнтованого навчання латинської мови студентів аграрних спеціальностей. - C. 138-142.
  37. Лазаренко В. І. Особливості професійного мислення майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 142-149.
  38. Макарова Т. М. Впровадження інтерактивних технологій та методів навчання під час формування комунікативних навичок студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. - C. 149-155.
  39. Онипченко О. І. Інноваційні форми волонтерської діяльності майбутніх соціальних педагогів. - C. 155-159.
  40. Пономаренко О. В. Інноваційні технології підготовки майбутніх учителів в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 159-166.
  41. Торбенко І. О. Мотиваційні особливості професійної позиції студентів юридичних спеціальностей. - C. 166-170.
  42. Троценко Н. Є. Соціальне партнерство як одна з педагогічних умов професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах. - C. 170-175.
  43. Хмуринська Т. О. Наукові аспекти аналізу сутнісних характеристик соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів. - C. 175-180.
2011
№ 3 (16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського