Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Загальна педагогіка та основи дидактики

  4. Біденко Л. В. Лінгвокогнітивні уміння:сутність поняття та лінгвокогнітивні підходи до їх упорядкування. - C. 5-8.
  5. Жирова В. Н. Колледжи США:Тенденции и перспективы развития. - C. 8-17.
  6. Красюкова Е. С. Становление органов государственного призрения в таврической губернии в XIX-начале XX века. - C. 17-23.
  7. Моцовкина Е. В. Этапы,тенденции и предпосылки развития конфессиональных учебных заведений в Крыму в конце XIX-начале XX века. - C. 23-27.
  8. Приходько В. М. Управлінська культура керівника в контексті готовності до забезпечення моніторингу якості освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу. - C. 28-34.
  9. Стеганцева П. Г., Бречко Д. А., Елховская Я. А., Зиновеева М. И. Применение методов дивергентного мышления для составления и решения задач на исследование. - C. 35-41.
  10. Шушара Т. В. Цель,задачи,принципы организационно-методической деяльности учебных округов Украины в XIX-начале XX века. - C. 41-49.
  11. Розділ 2. Теорія та методика виховання

  12. Васильченко О. І. Сутність,структура та зміст гендерної культури студентів університету. - C. 50-58.
  13. Рись М. Ю. Роль соціального педагога в розвитку творчості старших підлітків у позашкільній діяльності. - C. 58-64.
  14. Томашевська-Прядун С. О. Національне спрямування виховного впливу японської родини. - C. 65-72.
  15. Розділ 3. Проблеми педагогіки вищої школи

  16. Андрєєв А. М. Результативність творчої групи навчально-наукової лабораторії енергоефективності та енергозбереження Запорізького національного університету. - C. 73-80.
  17. Бондар Л. А. Організація самостійної роботи студентів-філологів із використанням інтегрованого навчального середовища. - C. 80-86.
  18. Гальченко О. Ю. Проблема формування англомовної компетентності студентів коледжів у сучасній методиці навчання іноземних мов. - C. 87-94.
  19. Грибан Г. П. Технологія формування фізкультурно-оздоровчих компетентностей у студентів-аграріїв. - C. 94-104.
  20. Скоромная Н. Н. Применение медико-гигиенических здоровьесберегающих технологий в сохранении здоровья студентов. - C. 104-109.
  21. Ярема І. А. Стратегії формування англомовної лексичної компетентності студентів технічних спеціальностей. - C. 110-116.
  22. Розділ 4. Теорія та практика професійної підготовки

  23. Александрова О. Ф., Александров В. М. Педагогічні цінності як основа професійно-педагогічної культури. - C. 117-125.
  24. Вавіліна С. Г. Система вправ для навчання майбутніх журналістів професійно орієнтованого читання на основі англомовних піар-текстів. - C. 126-136.
  25. Макаренко І. О . Використання методу "Case-study" у процесі підготовки фахівців із напряму "Облік і аудит". - C. 136-147.
  26. Пахомова Т. О., Сенченко Я. С. Формування іншомовної комунікативної компетентності в системі підготовки студентів-філологів до міжкультурного спілкування. - C. 147-154.
  27. Черненко О. В. Ділові ігри,бізнес-тренінги та майстер-класи в професійній підготовці майбутніх менеджерів. - C. 155-161.
  28. Вимоги до оформлення статей у "Вісник запорізького національного університету" за фахом "Педагогічні науки". - C. 162-164.
2013
№ 1 (19)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського