Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2014$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1 – Загальна педагогіка та історія педагогіки, основи дидактики

  4. Белозьорова Н. О. Організація і методика навчання та виховання учнів початкових шкіл України другої половини XIX – початку XX ст. . - C. 6-17.
  5. Костюк В. В. Становлення феномену національного виховання в історико-педагогічній думці України ХІХ століття. - C. 17-23.
  6. Lichman L. Yu. Competence subject matter simulation as scientific and educational problem. - C. 23-27.
  7. Розділ 2 – Теорія та методика виховання

  8. Бем Н. В. Національно-патріотичне виховання засобами українських періодичних видань. - C. 28-32.
  9. Гончаренко Ю. В. Формування креативної сфери учнів початкових класів у процесі хореографічної діяльності. - C. 33-37.
  10. Карпова Л. О., Магеря О. П. Слово як соціокультурний феномен. - C. 37-43.
  11. Лещенко О. Г. Методика дослідження сім’ї у період народження дитини. - C. 43-51.
  12. Овсяннікова В. В. Педагогічні умови саморозвитку особистості студента в освітньому просторі педагогічного коледжу. - C. 51-62.
  13. Петровська К. В. Експериментальна перевірка соціально-педагогічної моделі формування суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді у творчих неформальних об’єднаннях. - C. 62-75.
  14. Петрочко Ж. В. Оцінка потреб дитини та її сім’ї: сутність, значення, концептуальні засади. - C. 75-81.
  15. Стрілько В. В Естетичне виховання українців у педагогічній спадщині Григорія Сковороди та Костянтина Ушинського. - C. 82-86.
  16. Фесенко О. Д. Умови, шляхи формування естетичних смаків, уподобань на уроках української мови і літератури у ліцеїстів військових навчальних закладів. - C. 86-90.
  17. Розділ 3 – Соціально-педагогічна робота з різними категоріями населення

  18. Абрамова С. В. Науково-методична підготовка соціальних педагогів до формування соціальної активності учнів у системі ППО. - C. 91-98.
  19. Гордєєва Т. Є. Критерії професійної мобільності соціальних працівників. - C. 98-110.
  20. Кунінець О. О., Байкіна Н. Г. Психолого-педагогічні умови корекції рухової сфери глухих дітей молодшого шкільного віку зі складним дефектом ранній дитячий аутизм. - C. 110-119.
  21. Сизоненко І. Г. Проблема професійної діяльності соціального педагога з правової соціалізації особистості. - C. 120-126.
  22. Розділ 4 – Проблеми педагогіки вищої школи

  23. Єсіонова Г. О. Дослідження умов формування мотивації студентів до занять фізичними вправами. - C. 127-134.
  24. Козич І. В. Асертивна поведінка як новоутворення процесу формування конфліктологічної компетентності майбутнього педагога вищої школи. - C. 135-143.
  25. Надточій Н. О. Аналіз підходів до формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів гуманітарного профілю. - C. 143-153.
  26. Пшенична О. С. Основні аспекти організації та проведення педагогічного експерименту в умовах вищого навчального закладу. - C. 153-159.
  27. Щепова Д. Р. Формування навчально-професійної мотивації у студентів-аграріїв. - C. 160-165.
  28. Юхно О. І. Сутність вищої політехнічної освіти: генеза поняття. - C. 165-173.
  29. Ясточкіна І. А. Прояви тривожності серед студентської молоді. - C. 173-180.
  30. Розділ 5 – Теорія та практика професійної підготовки, методика навчання

  31. Білозуб Л. М. Музичні комп’ютерні технології у творчості сучасних українських композиторів. - C. 181-187.
  32. Благун Н. М. Технологія розроблення соціально спрямованої програми розвитку загальноосвітнього навчального закладу. - C. 187-194.
  33. Вавіліна С. Г. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх журналістів професійно орієнтованого читання на основі англомовних піар-текстів. - C. 194-205.
  34. Гейченко Е. И. Единицы обучения и отбора учебного материала по русскому языку как иностранному. - C. 206-213.
  35. Дедюкіна О. С., Пшенична О. С. Можливості використання електронного навчального ресурсу з інформатики у спортивній школі. - C. 213-221.
  36. Жигірь В. І. Особливості набуття менеджером освіти позитивного професійного іміджу. - C. 222-229.
  37. Kandyba M. O. Research of orientation professional training content on master students for realization of presentations in the academic sphere. - C. 230-234.
  38. Маковецька Н. В. Інтерактивні методи формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців туристичної галузі. - C. 235-241.
  39. Марушкевич А. А. Якість підготовки майбутніх педагогів у ВНЗ України в умовах модернізації вищої освіти. - C. 241-248.
  40. Нацюк М. Б. Відбір художніх творів для формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови в читанні художньої літератури. - C. 249-258.
  41. Ружин К. М. Особливості змісту і функціонування принципів інтегрованого та диференційованого підходів у навчанні іноземної мови. - C. 258-266.
  42. Савельева И. В. Методика построения индивидуализированной траектории обучения школьников. - C. 266-273.
  43. Сенченко Я. С. Зміст формування англомовної комунікативної компетентності учнів професійних ліцеїв. - C. 274-282.
  44. Стадніченко Н. В. Проблеми створення креативного освітнього простору в процесі формування техніки професійного спілкування майбутніх акторів. - C. 282-287.
  45. Сухорукова С. В. Формування індивідуального іміджу вихователя дітей дошкільного віку. - C. 287-293.
  46. Вимоги до оформлення статей у "Вісник Запорізького національного університету" за фахом "Педагогічні науки". - C. 294-298.
2014
№ 1 (22)


 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1 – Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Golovanova T. P. Research methods of gender equality issues in education. - C. 5-8.
  5. Лисковацкая К. М. Сравнительный аспект изучения русского и украинского языков в научном наследии Л. А. Булаховского. - C. 9-14.
  6. Ульянова В. С. Перспективи використання досвіду гімназичної освіти жінок на слобожанщині (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) в умовах сучасної музичної освіти педагогічних ВНЗ України. - C. 14-22.
  7. Розділ 2 – Дидактика та методика викладання навчальних дисциплін

  8. Amelina S. , Tarasenko R. Organizational and methodical aspects of the study of the technologies of glossaries creation by future translators. - C. 23-29.
  9. Амеліна С. М., Тарасенко Р. О. Організаційно-методичні аспекти вивчення майбутніми перекладачами технології створення галузевих глосаріїв у процесі формування їхньої інформаційної компетентності. - C. 29-36.
  10. Андрущенко А. О. Підсистема і комплекс вправ для формування навичок вживання дієслівних форм минулого часу при навчанні французької мови як другої іноземної. - C. 36-45.
  11. Гейченко Е. И. Функционально – прагматическая модель практического занятия по русскому языку как иностранному. - C. 46-52.
  12. Костенко О. В. Самостійна робота студентів в умовах особистісно-орієнтованого навчання та її інформаційно-методичне забезпечення при вивченні іноземної мови. - C. 52-61.
  13. Маковецька Н. В. Інтенсивне навчання як засіб реалізації творчого потенціалу майбутніх фахівців турістичної галузі. - C. 61-67.
  14. Одегова Н. М. Реалізація принципу ситуативності в вивчені студентами мовних спеціальностей граматичного матеріалу англійської мови шляхом використання потенціалу казки. - C. 67-74.
  15. Приходько В. М. Методы нейролингвистического программирования в педагогике и психологии: андрагогический аспект. - C. 75-83.
  16. Рибалка О. І. Теоретические основы системы дифференцированных заданий во внеаудиторной работе по физической культуре студентов высших учебных заведений. - C. 84-91.
  17. Ружин К. М. Психолінгвістичні передумови взаємопов'язаного підходу до формування рецептивних видів іншомовленнєвої діяльності. - C. 91-102.
  18. Савченко Р. А. Педагогічні аспекти організації самостійної роботи студентів педагогічних ВНЗ у дисципліні "Теорія та методика музичного виховання дітей”. - C. 102-109.
  19. Степанчук О. М. Розвиток комунікативних навичок на уроках української мови учнів початкових класів. - C. 109-117.
  20. Ясак Т. М. Науково-методичні основи використання інформаційних технологій під час вивчення української мови у вищій школі. - C. 117-125.
  21. Розділ 3 – Теорія та методика виховання

  22. Кузьменко Н. В. Формування особистості інженера через форми позааудиторної виховної роботи. - C. 126-135.
  23. Рева В. П. Эстетическое переживание в структуре музыкального восприятия. - C. 136-141.
  24. Стрілько В. В. Українознавчий аспект змісту освіти та виховання в сучасній школі . - C. 142-148.
  25. Чумакова А. А. Генезис емоційної культури особистості молодших школярів. - C. 149-154.
  26. Розділ 4 – Проблеми педагогіки вищої школи

  27. Козич І. В. Професійна мобільність викладача вищого навчального закладу: сутність та структура. - C. 155-161.
  28. Лещенко О. П. Гуманітарна освіта у вищому технічному навчальному закладі: сучасний стан проблеми в теорії і практиці педагогічної освіти. - C. 161-168.
  29. Малихіна В. М. Теоретичний аналіз моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладі. - C. 168-174.
  30. Малыхина Я. А. Теоретический анализ критериев эффективности управления взаимодействием вузов с внешней средой. - C. 174-179.
  31. Овсяннікова В. В. Особливості процесу адаптації студентів - першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі. - C. 179-189.
  32. Розділ 5 – Теорія та практика професійної підготовки

  33. Волярська О. С. Технологія професійної підготовки зареєстрованих безробітних в умовах підприємств, організацій, установ. - C. 190-197.
  34. Гиркa І. В. Сучасні методологічні підходи в підготовці майбутніх вчителів інформатики до профорієнтаційної діяльності зі старшокласниками. - C. 198-202.
  35. Губа Н. О. Особливості готовності майбутніх вчителів до професійно-педагогічної взаємодії з учнями. - C. 203-210.
  36. Гусєва О. С. Соціокультурна компетентність як важлива складова професіоналізму майбутнього вчителя фізики. - C. 210-217.
  37. Кара С. І. Структура змістово-операційного компонента професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 217-224.
  38. Кокнова Т. А. Роль самостійної роботи під час підготовки майбутніх перекладачів-філологів. - C. 224-231.
  39. Локарєва Г. В. Театральна педагогіка в професійній підготовці: педагогічна дія, драматизація, педагогічна майстерність. - C. 231-239.
  40. Притуляк Л. М. Аналіз теоретичних аспектів проблеми готовності дошкільних працівників до самовдосконалення. - C. 239-245.
  41. Розділ 6 – Проблеми управління освітніми процесами

  42. Зінов’єва Є. С. Аналіз критеріїв результативності управління якістю освітнього процесу в школах у контексті предметів художньо-естетичного циклу. - C. 246-252.
  43. Петриченко Л. О. Тeopeтичнi зacaди упpaвлiння якicтю ocвiти у вищoму пeдaгoгiчнoму нaвчaльнoму зaклaдi. - C. 252-258.
  44. Харківська А. А. Особливості управління організаційною культурою вищого навчального закладу. - C. 258-264.
  45. Вимоги до оформлення статей у "Вісник запорізького національного університету" за фахом "Педагогічні науки". - C. 265-268.
2014
№ 2 (23)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського