Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69659:Психол./2013/18/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Одеського національного університету
.- Одеса. Серія, Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вітання з ювілеєм!. - C. 9-10.
  4. Александров Д. О. Психологічний аналіз діяльності як основа вивчення особистості працівника ОВС. - C. 11-18.
  5. Баринова Л. Я. Особливості психологічної компетентності особистості. - C. 19-24.
  6. Белоножко А. В. Культура игры в тренинговой ситуации. - C. 25-31.
  7. Бідюк І. А. Особливості творчих здібностей менеджерів з продажу. - C. 32-38.
  8. Бочелюк В. В. Соціально-психологічний тренінг як напрям корекції віктимної поведінки дівчат-підлітків. - C. 39-46.
  9. Великодна М. С. Особливості становлення когнітивного компонента ґендерної ідентичності хлопця з неповної сім’ї. - C. 47-54.
  10. Висковатова Т. П. Современные подходы к проблеме регуляции психических состояний личности. - C. 55-59.
  11. Волошина В. В. Методологічні засади професійної підготовки майбутнього психолога у вищому педагогічному навчальному закладі. - C. 60-68.
  12. Доцевич Т. І. Абнотивність у характеристиці метакогнітивної компетентності особистості викладача вищої школи . - C. 69-78.
  13. Доценко О. Ю. Особливості стилів виховання дівчат із синдромом "емоційного холоду". - C. 79-84.
  14. Душка А. Л. Генезис и виды проявления эмоций. - C. 85-93.
  15. Егорченко С. П. Личностные характеристики матерей наркозависимых, потребляющих каннабиноиды. - C. 94-100.
  16. Зарицька В. В. Розвиток емоційного інтелекту студентів у системі фахової підготовки. - C. 101-105.
  17. Інжиєвська Л. А. Особливості арт-технологій в підготовці майбутніх психологів. - C. 106-113.
  18. Калайтан Н. Л. Особливості сенсожиттєвих і ціннісних орієнтацій у юнаків, які займаються екстремальними видами діяльності. - C. 114-121.
  19. Кириллов Д. В. Виды психологических форм социальной реабилитации у подростков с детским церебральным параличом и пути их усовершенствования. - C. 122-128.
  20. Кіян Л. В. Дослідження проблеми когнітивних здібностей як складової комунікативної компетентності особистості. - C. 129-135.
  21. Ковалева Т. Є. Універсумний чинник самоактуалізації дорослого. - C. 136-146.
  22. Кононенко А. О. Психометричний аналіз опитувальника самопрезентації викладача соціогуманітарного профілю. - C. 147-155.
  23. Кононенко О. И. Категория адаптивности в понимании феномена перфекционизма личности. - C. 156-161.
  24. Кордонець В. В. Щодо розвитку психологічних особливостей сенсомоторної сфери психіки. - C. 162-167.
  25. Корнієнко І. О. Тілесна саморепрезентація як детермінанта становлення копінг-стратегій особистості. - C. 168-179.
  26. Кратинов В. А. Роль правової компетентності та правової регламентації в особистісно-професійному становленні майбутніх працівників ОВС. - C. 180-186.
  27. Ляшенко О. А. Чинники становлення рівності психологічних позицій у міжособистісній взаємодії викладача та студента. - C. 187-195.
  28. Малигіна Г. С. Відповідальність особистості як загальнопсихологічна проблема. - C. 196-201.
  29. Мамічева О. В., Кащєєва Ю. В. Ретроспективний аналіз проблеми розвитку мовленнєвої діяльності. - C. 202-208.
  30. Мірошник З. М. Рольова структура особистості практичного психолога в контексті сучасних психологічних теорій особистості. - C. 209-214.
  31. Михайленко О. Ю. Рольова структура особистості: філософський аспект. - C. 215-221.
  32. Могилева Н. М. Потреба у спілкуванні та розвиток особистості. - C. 222-227.
  33. Мул С. А. Експериментальне дослідження стратегій поведінкової активності в стресових умовах. - C. 228-234.
  34. Осьодло В. І. Вплив бойових дій на психіку та поведінку військовослужбовців. - C. 235-242.
  35. Павлова В. С. Генетичний підхід до проблеми перфекціонізму. - C. 243-250.
  36. Перепелиця А. В. Негативні переживання в процесі навчально-практичної діяльності та їх вплив на професійне самовизначення у студентів медичних коледжів. - C. 251-259.
  37. Поповский Б. П. Аналіз збереження часової тривалості звукового інтервалу у пам’яті індивіда методом констант. - C. 260-269.
  38. Сафіулліна Ю. В. Соціально-психологічні особливості зв’язку професійних установок з відповідальністю особистості. - C. 270-277.
  39. Сітцева М. В. Мультиплікаційний сюжет як засіб морального розвитку дитини. - C. 278-284.
  40. Турубарова А. В. Психолого-педагогічні чинники формування мотивації навчання учнів спеціальних шкіл. - C. 285-291.
  41. Фоменко К. І. Атрибутивні особливості губристичної мотивації особистості майбутніх психологів. - C. 292-299.
  42. Херсонський Б. Г., Яворський І., Донець О. Ю. Спільна робота психолога і священика при наданні психологічної допомоги віруючим, що страждають психічними розладами. - C. 300-307.
  43. Шевченко Е. И. Концептуальное понимание категории"психологическое здоровье". - C. 308-315.
  44. Інформація для авторів. - C. 316-318.
2013
Т. 18
Вип. 4 (30)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського