Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69695/2015/20(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць: психологія
.- Івано-Франківськ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кахно І. Деструктивний вплив засобів масової інформації на стан психічного здоров’я сучасної молоді. - C. 9-15.
  4. Одінцова А. Усвідомленість життєвих ролей у контексті духовного розвитку особистості. - C. 15-21.
  5. Іоасаф (Перетятько В.) Архімандрит Формування й трансформація ціннісних орієнтацій молоді в сучасному суспільстві. - C. 21-28.
  6. Сухаревська О. Ставлення особистості до власності. - C. 28-34.
  7. Щербак Т. Духовність у контексті віртуальної реальності. - C. 34-40.
  8. Лахтадир О. Психологічна структура комунікативної компетентності майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту. - C. 41-47.
  9. Литвиненко І. Духовний розвиток студентів-психологів. - C. 47-54.
  10. Мотрук Т. Психолого-педагогічні рекомендації з упередження ігрозалежностi. - C. 54-60.
  11. Нікітін О. Духовний розвиток особистості майбутнього педагога. - C. 60-66.
  12. Опанасюк І. Гендерна специфіка розвитку емоційного інтелекту в старшокласників. - C. 66-73.
  13. Пасічник Н. Особливості схильності до порушення загальноприйнятих норм і правил поведінки серед майбутніх психологів та юристів. - C. 74-80.
  14. Пилипенко Л. Гуманізація міжособистісних взаємин учнів як умова розвитку їхньої духовності. - C. 80-87.
  15. Савицька О. Передумови професійного становлення студентів-психологів у вимірі духовності. - C. 87-93.
  16. Сердюк Л. Мотивація учіння особистості як детермінований та самодетермінований феномен. - C. 93-102.
  17. Столяренко О. Психологічні передумови розвитку моральної свідомості в молодшому шкільному віці. - C. 102-108.
  18. Усик Д. Психологічні особливості саморегуляції поведінки в старшому дошкільному віці. - C. 108-114.
  19. Шевченко О. Аксіологічні аспекти саморозвитку та самореалізації в юнацькому віці. - C. 115-122.
  20. Широкорадюк Л. Психологічний аспект підвищення культури мовлення школярів. - C. 122-129.
  21. Дорофей С. Наукові підходи щодо феномену духовності особистості. - C. 130-136.
  22. Дьяконов Г. Інтерсуб’єктне дослідження психології духовних і функціональних почуттів. - C. 136-142.
  23. Орішко Н. Теоретико-методологічні засади проблеми індивідуальних стратегій самовдосконалення особистості. - C. 142-149.
  24. Пенькова О. Психологічні аспекти процесу самовдосконалення особистості в контексті ціннісного підходу. - C. 149-156.
  25. Савченко О. Особистий досвід як основа розвитку духовності. - C. 156-163.
  26. Савчин М. Автетика духовної сфери особистості. - C. 163-170.
  27. Цимбрикевич Й. Людина як психологічна сутність. - C. 170-178.
  28. Щербакова І. Теоретико-методологічні засади дослідження духовної кризи. - C. 178-184.
  29. Яблонська Т. Психологічна сутність самовдосконалення особистості. - C. 184-192.
  30. Яворська-Вєтрова І. Рефлексія як механізм становлення особистісної ефективності. - C. 192-198.
  31. Курганська Л. Професійна маргінальність як утрата професійної ідентичності. - C. 199-206.
  32. Лялюк Г. Формування професійно-педагогічної ідентичності майбутніх педагогів. - C. 207-213 .
  33. Попович І. Роль соціально-психологічних очікувань у професійному становленні та розвитку особистості. - C. 213-220.
  34. Третякова І. Професійне самовдосконалення майбутнього педагога. - C. 220-226.
  35. Fedyk O. Sexual Culture of Youth as a Psychological Problem. - C. 227-232.
  36. Щурик І. Шляхи оптимізації Я-концепції підлітків із вадами опорно-рухового апарату засобами тілесно-орієнтованої терапії. - C. 232-237.
  37. Гоян І. Радикальний конструктивізм як освітянська стратегія: версія Х’ю Ґаша (історико-філософський аналіз). - C. 238-244.
  38. Відомості про авторів. - C. 245-247.
  39. Вихідні дані. - C. 248.
2015
Вип. 20(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського