Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2017/133<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова] : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Вернидуб Р. М. Моделі розробки освітніх програм дослідницького навчання для підготовки нового учителя фізики і математики. - C. 5-12.
- Андреєв Д. Я., Кучера А. М. Використання інтерактивних освітніх середовищ при вивченні іноземних мов у вищих навчальних закладах. - C. 13-20.
- Барахтян М. М. Формування комунікативної компетентності в майбутніх учителів неофілологічних спеціальностей у процесі вивчення риторики. - C. 21-29.
- Бреславець Н. О. Методико-статегічний напрям формування іншомовної комунікативної компетентності студента ВНЗ. - C. 29-37.
- Бровченко А. І. Розвиток образного мислення у майбутніх педагогів-дизайнерів. - C. 37-45.
- Ван С. Педагогічні умови формування гуманістичної світоглядної позиції майбутніх учителів музики. - C. 45-52.
- Волосюк М. А. Методика поелементного аналізу успішності при навчанні іноземних студентів підготовчих факультетів ВНЗ. - C. 52-60.
- Гаркуша Л. І., Економова О. С., Бутенко Т. М. Підбір педагогічного репертуару як основа розвитку фахової підготовки студентів-піаністів. - C. 60-68.
- Дем’яненко В. Б., Дем’яненко В. М. Онтологічі аспекти освітніх сервісів адаптивного навчання. - C. 68-77.
- Дідик А. О. Професійна орієнтація курсу "Електротехніка та електроніка" для майбутніх педагогів професійної освіти. - C. 78-90.
- Ільницька О. М., Попович З. Б. Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні. - C. 90-96.
- Каричковський В. Д. Особливості сучасної освітньої парадиггми при підготовці менеджерів в аграрних ВНЗ Російської Федерації. - C. 96-102.
- Кисленко Д. П. Інформаційні технології в професійній підготовці майбутніх фахівців з охоронної діяльності. - C. 103-108.
- Котляренко С. В. Виразне читання як один із засобів професійної підготовки студента-філолога. - C. 108-115.
- Крівшенко Л. М. Навчальний діалог - провідна складова евристичної освіти. - C. 115-128.
- Лагодинський О. С., Лагодинська В. О. Учитель та учень як суб'єкти навчально-виховного процесу у науково-педагогічній спадщині Євгенія Березняка. - C. 129-137.
- Ленд’єл-Сяркевич А. А. Український фольклор як засіб формування пізнавального інтересу майбутніх учителів музики. - C. 137-143.
- Малаховска Ева Комунікативні компетенції учнів молодіжних виховних центрів у Польщі. - C. 143-153.
- Макарова Е. В., Яковенко В. Г. Вокальний навчальний репертуар в контексті модернізаційних підходів. - C. 154-158.
- Мова Л. В. Малюнок, звук, спонтанний рух - особливості поєднання в арт-терапевтичному просторі (у програмі підвищення кваліфікації з арт-терапії держ. зразку). - C. 159-168.
- Олефіренко Т. О., Маркусь І. С. Підготовка майбутніх інженерів-педагогів: дуальна форма навчання робітників. - C. 168-173.
- Онейко А. С. Активізація пізнавальної діяльності студентів під час вивчення англійської мови. - C. 173-184.
- Пацунова Л. К. Естетичні тенденції в сучасному театральному мистецтві. - C. 185-189.
- Путіліна Т. М. Сучасні методи в методиці викладання класичного танцю. - C. 190-194.
- Рябовол Н. Шляхи формування граматичної компетентності майцбутніх учителів української мови в процесі вивчення дериватології на синтаксичній рснові. - C. 194-201.
- Радченко Ю. П. Сучасні ткенденції розвитку проблеми підручникотворення в шкільній іншомовній освіті України. - C. 201-209.
- Шевчук Б. В. Особливості інформаційної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з використанням комп'ютерно орієнтованих засобів навчання. - C. 210-219.
- Щербина О. О., Керпатенко Ю. В. Самостійна робота слухачів у формуванні англомовної аудитивної компетенції. - C. 220-227.
- Хуан Ч. Поетапна методика вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу. - C. 227-234.
- Ян Я. Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу. - C. 234-241.
- Janicka-Panek T. Metodologia pedagogiki wczesnoszkolnej – jej swoistość, uwarunkowania społeczne iedukacyjne. - C. 241-250.
- Відомості про авторів. - C. 251-255.
| 2017 | | Вип. 133
|
|
|
|