Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2018/140<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова] : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бабенко В. В. Дидактичний матеріал до вивчення теми "Фоностилістика" на заняттях у закладах вищої освіти. - C. 5-11.
- Білан А. М. Інтеграційні процеси у фаховій підготовці майбутнього вчителя технологій при навчанні інформатичних і загальнотехнічних дисциплін. - C. 11-20.
- Ван Їсін Педагогічне стимулювання вмотивованості майбутнього вчителя музики до набуття знань у галузі вокальної педагогіки та виконавства. - C. 20-26.
- Веселкіна С. О., Соронович І. М. Специфічні особливості фізичної підготовки в спортивних танцях на сучасному етапі розвитку. - C. 26-32.
- Гевко І. В., Коляса П. І. Змішане навчання як засіб ефективної підготовки фахівців в закладах освіти. - C. 32-43.
- Гладка І. А. Особливості використання програмного забезпечення при дистанційному навчанні студентів в процесі вивчення іноземних мов. - C. 43-49.
- Денис О. Є. Музично-педагогічна компетентність педагога як чинник ефективної сценічної підготовки студента-музиканта. - C. 50-56.
- Деркач Т. М., Міхалко Я. Ю. Вплив переважаючих стилів навчання студентів фармацевтичних спеціальностей на їх успішність. - C. 56-65.
- Дриль С. Б. Формування компетентностей в оцінювальній діяльності вчителів української мови в умовах неперервної освіти. - C. 66-76.
- Калішук О. Д. Теоретичний аналіз поняття "мобільність" з точки зору різнопланових наукових підходів. - C. 77-83.
- Козир І. С. Конкурентоспроможність майбутніх фахівців як психолого-педагогічна проблема. - C. 84-94.
- Коновал О. А., Здещиц В. М., Туркот Т. І. Нові підходи до індивідуалізації навчання фізики школярів з особливими освітніми потребами. - C. 94-100.
- Кучера А. М., Бойко Н. І. Формування інформаційно-технологічної компетентності студентів-філологів як складова професійної підготовки. - C. 101-109.
- Мартіросян О. І., Порошина В. Д., Купрій Т. Г. Україна і Болонський процес як освітня стратегія і соціокультурний механізм демократичного розвитку. - C. 109-116.
- Марусинець М. М. Сформованість професійної рефлексії у студентів-магістрів: емпіричний аспект дослідження. - C. 116-127.
- Мацейків Т. І. Громадянська компетентність особистості: сутність, структура та функції. - C. 128-137.
- Михайліченко А. Г. Спеціальна технічна підготовленість черлідирів, які виконують "базу" на етапі попередньої базової підготовки. - C. 137-145.
- Нагрибельний Я. А. Історико-педагогічний аналіз проблеми контролю навчальних досягнень студентів у закладах вищої освіти України. - C. 146-153.
- Орловська Л. К. Комплекс вправ на прикладі модальних граматичних структур, що виражають припущення, впевненість, можливість, неможливість та сумнів. - C. 153-162.
- Падалка О. С. Професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя у контексті європейської інтеграції. - C. 162-170.
- Редьковець Т. Г., Шевчук Ю. В. Використання технік мобілізації шийного відділу хребта за Малліганом у комплексній фізичній терапії міофасціального больового синдрому. - C. 170-179.
- Романчук А. І. Актуальні проблеми реформування початкової освіти України в сучасних умовах. - C. 180-185.
- Сарнавський М. О. Cутність морально-вольових якостей особистості та значення настільних інтелектуальних ігор у їх формуванні. - C. 186-194.
- Силадій І. М. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді. - C. 194-204.
- Синекоп О. С. Система вправ для диференційованого навчання майбутніх ІТ-фахівців професійно орієнтованого англомовного читання. - C. 205-214.
- Слабко В. М. Тexнoлoгiчнe зaбeзпeчeння прoцecу фoрмувaння прoeктнo-тexнoлoгiчнoї культури учитeлiв тexнoлoгiй в системі неперервної освіти. - C. 214-224.
- Тарабан Ю. В. Типологія закладів теологічної освіти Федеративної Республіки Німеччини та України. - C. 225-237.
- Титаренко В. П., Волоський В. В. Особливості вивчення технологічного практикуму в процесі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання. - C. 237-244.
- Чжан Тан Лінь Педагогічний супровід як умова процесу формування культури самоосвіти майбутнього вчителя музики. - C. 244-250.
- Ющенко А. П., Шпильовий Ю. В. Основні аспекти створення інформаційно-освітнього середовища у вищих закладах освіти для якісного навчання студентів. - C. 251-260.
- Kobylianska I. Оral communication in the efl classroom in higher education institutions. - C. 261-270.
- Відомості про авторів. - C. 271-273.
| 2018 | | Вип. 140
|
|
|
|