Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2020/147<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова] : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Булага К. М. Удосконалення змісту навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу на засадах компетентнісного підходу. - C. 5-14.
- Василишина Н. М. Професійні компетентності майбутніх фахівців сфери туризму в крос-культурному середовищі. - C. 14-21.
- Ващенко Л. С. Феномен додаткового навчання (репетиторство): причини та результати. - C. 21-29.
- Гевко І. В., Гільтай Л. С. Формування готовності майбутнього фахівців комп’ютерних технологій до використання цифрових освітніх технологій. - C. 30-39.
- Гузинець О. В. Історичні традиції духовно-релігійного виховання української молоді. - C. 39-45.
- Дишлева С. М., Хижун Я. В. Принципи навчання студентів немовних взо читанння англійською мовою для ділового спілкування. - C. 45-54.
- Джога О. В. Удосконалення виробничо-технологічної підготовки бакалаврів у галузі харчових технологій як виклик сьогодення. - C. 55-64.
- Дичка Н. І., Гураль О. І. Навчання перекладу англійських дієслів руху на українську мову. - C. 65-71.
- Думко Н. В. Фахова підготовка курсантів поліції до інформаційно-аналітичної діяльності як умова формування їх професійної зрілості. - C. 71-80.
- Іванова В. В. Нормативно-правове підґрунтя підготовки дошкільного педагога в Україні. - C. 81-91.
- Косяк В. І., Мухіна Г. І. Роль науково-педагогічної діяльності професора С. С. Левіщенка у формуванні професійних компетентностей майбутніх вчителів математики. - C. 92-99.
- Кривич Н. Ф. Тренінгове навчання як засіб розвитку комунікативних якостей майбутніх правознавців. - C. 100-106.
- Кучай Т. П., Кучай О. В. Професійна підготовка фахівців економічного профілю в умовах неперервної освіти. - C. 107-112.
- Ленд’єл-Сяркевич А. А., Бурман К. І., Екман М. С. Особливості комунікативної взаємодії піаніста-концертмейстера та викладача хореографії у класі класичного танцю. - C. 112-120.
- Лобачук І. М. Застосування креативних методів навчання з метою активізації пізнавільної діяльності студентів в процесі вивчення іноземної мови. - C. 120-127.
- Оленєв Д. Г. Здоровий спосіб життя як основна концепція студентської молоді. - C. 127-134.
- Подволоцька О. С. Роль міждісциплінарних звязків у формуванні функції просторового бачення: проблеми і проєктні передумови (на прикладі навчання студентів дизайнерських факультетів). - C. 135-140.
- Радюк І. В. Створення науково-дослідницького середовища як провідна педагогічна умова формування готовності майбутніх учителів початкової школи до самоосвіти. - C. 140-147.
- Рогоза В. В. Екологічні цінності як базове поняття професійної підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін. - C. 147-160.
- Себало Л. І. Теоретичні аспекти дефініцій: творчий потенціал і життєтворчий. - C. 160-166.
- Старченко М. В., Підмазіна О. М., Ільїна О. М. Особливості навчання читання іншмовних професійно спрямованих текстів студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 166-173.
- Тимків Н. М. Інженерна педагогіка як субдисципліна педагогічної науки. - C. 174-181.
- Ткаченко У. Розвиток вищої освіти в Україні (2014–2016 рр.). - C. 182-187.
- Тюріна Т. Г. Гармонія взаємин людини і природи: ноосферний підхід. - C. 188-195.
- Чжан Бо Діагностичний етап формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителі музики. - C. 195-203.
- Tynkaliuk O., Patiyevych O. Сustom training course applied to teach business communication to students mastering economic disciplines. - C. 203-216.
- Polishchuk G. V. Іnvestigating conflict management strategies and tactics in the system of higher educational establishments. - C. 216-223.
- Відомості про авторів. - C. 224-227.
| 2020 | | Вип. 147
|
|
|
|