Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2011/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богуш А. Розвиток активного мовлення немовлят у другому півріччі першого року життя. - C. 3-6.
  4. Бухнієва О. А. Стимулювання інтересу аспірантів щодо самопізнання та професійного самовиховання своєї особистості в якості суб'єктів інноваційної діяльності. - C. 6-20.
  5. Дончак А. М. Взаємодія викладачів і майбутніх офіцерів як чинник становлення особистості захисника країни. - C. 14.
  6. Коростіянець Т. П. Досвід вільної освіти в освітніх установах. - C. 20-24.
  7. Шлапаченко О. А. Нетрадиційні засоби залучення студентів до активних занять з фізичного виховання. - C. 24-29.
  8. Полякова Г. П. Деонтологічна підготовка наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в аспірантурі: сутність і результати. - C. 29-35.
  9. Хижна О. П. Мистецька освіта майбутніх учителів початкової школи як важливий чинник гуманізації вищої освіти України. - C. 35-43.
  10. Хижняк О. А. Психологія особистісного становлення майбутнього офіцера: теоретичні підходи до дослідження. - C. 43-49.
  11. Снеговская О. В. Профессионально-педагогическая направленность личности учителя современной школы. - C. 49-54.
  12. Батзаяа Тербиш Общепедагогическая подготовка учителя в Монголии: социалистический период развития. - C. 54-59.
  13. Яворська Г. Х. Комунікативна компетентність майбутнього юриста - складова професійної компетентності. - C. 59-65.
  14. Бахіча Е. Е. Виховання у майбутніх вихователів толерантності в умовах вищого навчального закладу. - C. 65-69.
  15. Ткачук О. В. Місце емпатії в образотворчому мистецтві. - C. 69.
  16. Олейникова Ю. В. "Альбом песен для юношества" Р. Шумана в контексте духовно-этических идей немецкого Бидермайера. - C. 77-83.
  17. Яворська Г. Х. Вогнева підготовка - складова професійної компетентності майбутніх офіцерів міліції. - C. 83-90.
  18. Бабак К. В. Модель психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу. - C. 90-96.
  19. Харлов Г. А. Система генерализующих понятий как средство формирования иноязычного мышления. - C. 96-10.
  20. Бакинська Н. Я. Формування соціокультурної компетенції майбутніх викладачів іноземних мов засобами англійського фольклору. - C. 104-109.
  21. Хижняк О. А. Актуальні питання проблем психологічної підготовки майбутніх офіцерів в умовах інформаційного суспільства. - C. 109-114.
  22. Богуш А. М. Особливості засвоєння дітьми перших слів. - C. 114-119.
  23. Татарина И. А., Комарницкая В. А. Сущность интегрированного обучения будущих экономистов средствами английского языка. - C. 119-124.
  24. Буздуган О. А. Освіченість як категорія соціалізації людини. - C. 124-128.
  25. Урум Н. С. Феноменологія здорового способу життя. - C. 128-134.
  26. Хращевська О. О. Концептуальні основи удосконалення професійної підготовки фахівців в курсі освітнього дизайну. - C. 134-137.
  27. Гусейнова Л. В. Особливості фахової підготовки майбутніх учителів музики в умовах міжкультурного діалогу. - C. 137-145.
  28. Джуринський П. Б. Культура здоров'я і культура руху - як підсумок взаємодії природних і соціальних якостей людської тілесності. - C. 145-155.
  29. Джуринський П. Б. Науково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язберігаючої освіти школярів. - C. 155-166.
  30. Огреніч М. А. Формування мовленнєвого етикету в майбутніх економістів в англомовному діловому спілкуванні. - C. 166-171.
  31. Розум К. В. Проблема формування педагогічної культури майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на сучасному етапі. - C. 171-177.
  32. Сайгакова Л. О., Слободянюк К. А. Освіта в античному світі. - C. 177-181 .
  33. Смирнова А. Б. Педагогічні засоби формування інтеркультурної компетентності студентів у Іспанії. - C. 181-187.
  34. Яренчук Л. Г. Випереджувальний розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя технологій: деякі результати експериментального дослідження. - C. 187-197.
  35. Кічук А. В. Пізнання психологічних механізмів ставлення особистості у координатах деяких сучасних концептуальних підходів. - C. 192.
  36. Костенко Р. В. Формування у майбутніх економістів знань, умінь та навичок роботи з технічними індикаторами на основі комп'ютерної програми Metastock. - C. 197-206.
  37. Біла О. О. Про участь майбутніх фахівців соціономічної сфери у кластері локальних соціально-педагогічних проектів. - C. 206-212.
  38. Башавець Н. А. Теоретико-методичні засади формування культури здоров’язбереження як світоглядної орієнтації студентів вищих економічних навчальних закладів. - C. 212-222.
  39. Юдзіонок Н. М. Формування професійної компетентності вчителя в музично-інтерпретаційній діяльності: деякі результати дослідно-експериментальної роботи. - C. 222-227.
  40. Некрасова И. Н. Исследование взаимосвязи событийного ряда жизненного пути и структурно-содержательных характеристик образа жизни маргинальных личностей. - C. 227-235.
  41. Кічук Я. В. Освітній простір вищої школи як формувальне середовище готовності майбутнього фахівця до правореалізаційної діяльності. - C. 235-240.
  42. Чжоу Тинтин До питання розвитку творчої ініціативи в опануванні українського музичного репертуару іноземними студентами (історико-методичний аспект). - C. 240-244.
  43. Ивасюк Н. К вопросу о модели базового учебного процесса обучения английскому языку будущих моряков. - C. 244-254.
  44. Костенко Р. В. Професійна підготовка майбутніх економістів до тестування торгових систем на основі комп'ютерної програми Metastock. - C. 254-262.
  45. Осипова Т. Ю. Комунікативна компетентність педагога-наставника. - C. 262-268.
  46. Дубініна Н. До питання про розвиток творчого потенціалу студентів технічних ВНЗ. - C. 268-274.
  47. Ремез Н. Д. Педагогічні умови ефективної підготовки вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів. - C. 274-281.
  48. Єрмакова С. С. Cпецифіка моніторингу підготовки майбутніх викладачів вищіх технічних навчальних закладів. - C. 281-293.
  49. Наші автори. - C. 293-297.
2011
№ 1-2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського