Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2011/3-4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Полякова Г. П. Особливості становлення майбутніх наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації у процесі деонтологічної підготовки в аспірантурі. - C. 3-9.
  4. Хижняк О. А. Психологічні основи самовдосконалення військових педагогів. - C. 9-16.
  5. Бенера В. Є. Самостійна робота студентів у навчальному процесі вищої школи (друга половина 19-го - початок 20-го ст.). - C. . 16-23.
  6. Сторож В. В. Обґрунтування сутності педагогічної соціоніки в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 23-30.
  7. Пилипюк К. М. Сутність та структура феномена "критичне мислення особистості майбутнього вчителя-філолога". - C. 30-36.
  8. Листопад О. А. Творчість як складова підготовки педагогічних кадрів. - C. 36-44.
  9. Коростіянець Т. П. Теоретичні питання професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. - C. 44-49.
  10. Кернас А. В. Особенности психологического сопровождения спортивной деятельности в различных видах единоборств. - C. 49-56.
  11. Загоруйко М. О Ефективність управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи. - C. 56-60.
  12. Койчева Т. І. Фактори інноваційного розвитку педагогічного університету як вищого навчального закладу. - C. 60-68.
  13. Василенко О. А. Використання нетрадиційних прийомів графічної інтерпретації результатів емпіричних досліджень при підготовці фахівців-практиків. - C. 68-74.
  14. Козловський Ю. М. Кількісні та якісні показники наукової діяльності працівників вищого навчального закладу. - C. 74-83.
  15. Карпова С. М. Принцип індивідуалізації навчання у практиці художньої підготовки майбутніх архітекторів. - C. 83-87.
  16. Серпіонова Е. Н. Критеріальний підхід у визначенні готовності випускника до розвиваючого аспекту педагогічної діяльності. - C. 87-93.
  17. Малецька І. В. Комплекс заходів педагогічного впливу на формування художньо-творчих якостей студентів-філологів. - C. 93-98.
  18. Богуш А. Розвиток мовленнєвих жанрів активного мовлення у дітей раннього віку. - C. 98-102.
  19. Коростіянець Т. П. Мета та завдання фахової підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін в умовах інновацій в освіті. - C. 102-107.
  20. Князян М. О. Науково-дослідницька діяльність як засіб формування критичного мислення студентів. - C. 107-113.
  21. Єрмакова С. С. Адаптивна, випереджаюча, відкрита освіта як засіб розвитку професійної свідомості майбутніх викладачів. - C. ВТНЗ 113-120.
  22. Уткина А. Д. Соціально-психологічна адаптація іноземних студентів у вищих навчальних закладах. - C. 120-126.
  23. Караева Т. В. Автономія навчальної діяльності студентів. - C. 126-131.
  24. Одарій Т. В Індивідуально-типові прояви суб'єктної залежності. - C. 131-140.
  25. Харченко І. І. Психологічні особливості ігрової й інтернет-залежності як загрозливі фактори сучасної молоді. - C. 140-143.
  26. Хижняк О. А. Напрямки сприяння особистісному становленню майбутнього офіцера як захисника країни у військовому інституті. - C. 143-153.
  27. Мушинська Н. С. Формування компетентності саморозвитку майбутніх економістів на заняттях з дисциплін гуманітарного циклу. - C. 153-160.
  28. Марусинець М. М. Стан сформованості особистісної складової професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів. - C. 160-168.
  29. Швецова І. В. Використання ідей В. О. Сухомлинського щодо виховання поваги до батьків у сім'ї. - C. 168-174.
  30. Світлична С. П. Реалізація емоційного напряму технології виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини. - C. 174-179.
  31. Балабуха К. В. Основні положення навчання іншомовної фразеології. - C. 179-186.
  32. Баштовенко О. А. Спрямованість на формування здорового способу життя у майбутніх вчителів фізичного виховання. - C. 186-190.
  33. Долженко І. В. Педагогічна установка в професійній підготовці Майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. - C. 190-195.
  34. Костенко Р. В. Підготовка майбутніх економістів до аналізу результатів тестування торгових систем на основі звітів комп'ютерної програми Metastock. - C. 195-204.
  35. Лунгу Л. В. Інтелектуальна ініціатива майбутніх філологів: критерії, показники, рівні сформованості. - C. 204-211.
  36. Бершадська Н. С. Експериментальна модель формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей. - C. 211-216.
  37. Павелко І. І. Методы коррекции посттравматических расстройств у сотрудников ОВД. - C. 216-222.
  38. Олейникова Ю. В. Творческий портрет Ф. Шуберта в контексте стилистики немецко-австрийского Бидермайера. - C. 222-228.
  39. Велитченко Л. К. Принципи організації психологічної лабораторії. - C. 228-236.
  40. Саражинська В. В. Розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема. - C. 236-241.
  41. Кравцов В. О. Акмеологічні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя. - C. 241-248.
  42. Костенко Р. В. Визначення сутності понять "комп'ютерні технології" та "інформаційні технології" у науково-педагогічній Літературі. - C. 248-256.
  43. Яцій О., Савчук О. Модель педагогічної підтримки особистісної самореалізації студентів ВНЗ. - C. 256-264.
  44. Соцька О. П. Принцип культуродоцільного виховання особистості дитини дошкільного віку: теоретичний аспект. - C. 264-269.
  45. Алтухова Г. Подготовка учащихся к межкультурному взаимодействию: анализ государственных программ Украины и России. - C. 269-278.
  46. Наші автори. - C. 278.
2011
№ 3-4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського