Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2012/11-12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дубініна Н. В. Модель застосування мультимедійних технологій у підготовці майбутніх інженерів-будівельників. - C. 3-10.
  4. Кумпан М. Б. Змістовий аспект формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності. - C. 10-16.
  5. Прокоф’єва Л. Б. Розвиток невербальних засобів спілкування в курсі "основи педагогічної майстерності". - C. 16-22.
  6. Фу Сяоцзін Результати експериментального дослідження концертмейстерської підготовки майбутніх учителів музики України і Китаю. - C. 22-27.
  7. Чернишоваа. М. Сценічний костюм як засіб відображення ідеї хореографічного твору. - C. 27-34.
  8. Ткачук О. В. Деякі підходи вивчення художніх здатностей. - C. 34-42.
  9. Мушинська Н. С. Педагогічні умови формування компетентності саморозвитку економістів-бакалаврів у процесі професійної підготовки: позааудиторна навчально-виховна діяльність. - C. 42-48.
  10. Іванченко Є. А. Професійна мобільність майбутнього економіста як складова його мультиплікативної компетентності. - C. 48-59.
  11. Сайфул Дин Абдул Салам Абдул Маджид Самосовершенствование межкультурной компетентности будущих переводчиков как условие ее эффективного развития. - C. 59-64.
  12. Ізмайлова О. А. Принципи навчання іншомовної дискурсивної компетенції студентів мовних спеціальностей. - C. 64-70.
  13. Корбан Ю. В. Поляризационный принцип распознавания цвета. - C. 70-77.
  14. Чустрак А. П., Іванов С. С. Статокінетична стійкість, як комплексний показник ефективності фізичного виховання дітей. - C. 77-83.
  15. Пісарук В. В. Розробка науково-обґрунтованих основ спортивного відбору підлітків у групи з різних стилів бойових мистетств, з подальшим встановленням їх фахової спеціалізації. - C. 82-89.
  16. Адєєва О. В. Проблеми здоров’язберігаючого навчання студентів у вищій школі. - C. 89-94.
  17. Ковтун О. В. Забезпечення суб’єкт-суб’єктної позиції майбутніх авіаторів в експериментальній методиці з формування їхнього професійного мовлення. - C. 94-103.
  18. Яблонська Т. М. Модель рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів. - C. 103-113.
  19. Караман С. О. Формування професійного мовлення у майбутніх фахівців-авіаторів. - C. 113-117.
  20. Ковтун О. В. Експериментальна модель формування професійного мовлення у майбутніх авіаційних операторів. - C. 117-132.
  21. Захарчук О. В. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 132-138 .
  22. Рамазанова Е. А. Концептуальні принципи і ключові напрями роботи з реалізації моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування гумору в педагогічній взаємодії. - C. 138-143.
  23. Демидова М. Г., Мен Мен Діагностика сформованості музично-імпровізаційних умінь студентів педагогічних університетів. - C. 143-150.
  24. Копусь О. А. Зміст та організація процесу формування фахової лінгво-дидактичної компетентності майбутніх магістрів філології. - C. 150-158.
  25. Пилипюк Е. Н. Науково-експериментальні дослідження сформованості критичного мислення студентів і викладачів (на прикладі університетів Німеччини). - C. 158-165.
  26. Трифонова О. С. Діагностика рівнів сформованості мовно-мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку. - C. 165-175.
  27. Князян М. О. Дидактизація як база інноватизації навчання іноземних мов у європейському союзі та Україні. - C. 175-180.
  28. Копусь О. А. Реалізація моделі формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології. - C. 180-188.
  29. Сметаніна Л. С. Стилі мислення, в алгоритмічній діяльності. - C. 188-196.
  30. Ирхина Ю. В. Поликультурное воспитание студентов педагогических университетов в многонациональном регионе. - C. 196-200.
  31. Маркова В. М., Андреев М. В. Пріоритети освіти та якості вчителя щодо їх реалізації. - C. 200-204.
  32. Сметаніна Л. С. Структура методичної компетентності майбутніх учителів інформатики та модель її набуття. - C. 204-212.
  33. Кононенко А. О. Соціопсихологічні аспекти самопрезентації як теоретичне підґрунтя створення її моделі. - C. 212-218.
  34. Левіна І. А. До питання про підготовку майбутніх учителів до конструювання уроків творчого типу. - C. 218-223.
  35. Хе Ївень Інтонаційна змістовність інтерпретації фортепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтва. - C. 223-229.
  36. Джуринський П. Б. Динаміка формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності за технологічним компонентом. - C. 229-238.
  37. Карпова С. М. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури у майбутніх архітекторів. - C. 238-243.
  38. Шсарук В. В. Особливості методики підготовки юних спортсменів у силових, атлетичних видах спорту. - C. 243-246.
  39. Скалозуб Т. І. До проблеми професійної підготовки майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 246-252.
  40. Кожухар Ж. В. Формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики: теоретичні та технологічні засади. - C. 252-259.
  41. Оськіна Н. О. Експериментальна модель підготовки магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання. - C. 259-264.
  42. Варварецька Г. А. Специфіка професійної підготовки фахівців у вищих морських навчальних закладах. - C. 264-269.
  43. Корнещук В., Ерсьозоглу І. Кар’єрне зростання педагогічного персоналу як керований процес. - C. 269-274.
  44. Штельмах Г. Б. Формування предметних компетентностей майбутніх філологів засобами навчально-дослідницької діяльності. - C. 274-281.
  45. Малихіна С. В. Методологічні засади розробки теорії дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів. - C. 281-289.
  46. Чай Пенчен Художньо-стильова компетентність учителя музики. - C. 289-296.
  47. Галіцан О. А. Особливості підготовки майбутніх учителів в умовах медіаосвітнього простору. - C. 296-299.
  48. Лисюк С. Діагностика моральних почуттів у процесі сприйняття музичних творів. - C. 299-308.
  49. Миронець М. Г. Сутність і структура поняття самотності особистості та її детермінанти. - C. 308-313.
  50. Лисяк О. М. Трикомпонентна структура системи ціннісних орієнтацій як основа формування особистості. - C. 313-319.
  51. Самыличев А. С. Борис Васильевич Сермеев - незаурядный педагог, ученый и один из разработчиков современной теории физической культуры и адаптивной физической культуры. - C. 319-322.
  52. Рєутова В. В. До проблеми оцінки розвитку інформаційної культури вчителів економіки на курсах підвищення кваліфікації. - C. 322-329.
  53. Кузнецова Н. В. Сучасний стан проблеми навчання обдарованих учнів. - C. 329-335.
  54. Галіцан О. А. Світоглядний контекст аксіологічної спрямованості вчителя. - C. 335-339.
  55. Наші автори. - C. 340-344.
2012
№ 11-12
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського