Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2012/7-8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Добрянський І. А. Структурні перетворення російської вищої освіти в умовах ринкових відносин та місце в них недержавних ВНЗ. - C. 3-8.
  4. Карпова С. М. Критерії та показники сформованості художньо-професійної культури майбутніх архітекторів. - C. 8-13.
  5. Софроній З. В. До проблеми формування виконавського артистизму майбутніх учителів музики. - C. 13-19.
  6. Аксініна Н. М. Акмеологічний аспект розвитку креативного мислення майбутніх учителів музики. - C. 19-24.
  7. Гавран І. А. Функціональний аналіз емпатії майбутніх керівників дитячих хорів. - C. 24-29.
  8. Лі Чуньпен Особливості вокального розвитку майбутніх учителів музики у навчальній діяльності. - C. 29-34.
  9. Глушко Т. В. Історія навчання читанню суспільно-політичних текстів англійською мовою. - C. 34-40.
  10. Ковтун О. В. Стан дослідження проблеми організації мовної підготовки майбутніх авіаційних операторів у теорії вищої школи. - C. 40-48.
  11. Леонова В. І. Головні напрями діяльності соціального педагога в закладах соціального захисту дітей. - C. 48-53.
  12. Біда А. П. Види обдарованості та їх ознаки в працях вітчизняних і зарубіжних учених. - C. 53-60.
  13. Віцукаєва К. М. Діагностика початкового стану підготовленості майбутніх соціальних педагогів як суб’єктів професій. - C. 60-65.
  14. Черновалюк И. В. Научно-исследовательская деятельность и языковая подготовка иностранных аспирантов. - C. 65-71.
  15. Коростіянець Т. П. Експериментальне дослідження ефективності педагогічної технології підготовки майбутніх учителів природничо-математичних за індивідуальними освітніми траєкторіями. - C. 71-78.
  16. Пагута Т. І. Мета і завдання реалізації естетичного виховання молодших школярів. - C. 78-86.
  17. Максимчук Г. М. Рівні використання молодшими школярами етнокультурознавчої лексики на міжпредметній основі. - C. 86-91.
  18. Глушко Т. В. Шляхи подолання лінгвістичних труднощів у процесі читання англійських газетних текстів. - C. 91-95.
  19. Коростіянець Т. П. Реалізація педагогічної технології професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями. - C. 95-104.
  20. Барбіна Є. С. Мистецтво моделювання викладачем ВТНЗ успіху професійно-педагогічної діяльності у процесі підвищення професійної компетентності. - C. 104-110.
  21. Луцан Н. І., Максимчук Г. М. Методика збагачення мовлення молодших школярів етнокультурознавчою лексикою на міжпредметній основі. - C. 110-115.
  22. Яновська Л. Г. Підготовка майбутніх учителів історії до застосування технології особистісно орієнтованого навчання в професійній діяльності. - C. 115-119.
  23. Грама Н. Г. Методика розвитку активного мовлення дітей п’ятого року життя у процесі пізнання математичної мови. - C. 119-125.
  24. Ногінська А. О. Корпоративна культура як об’єкт наукових досліджень. - C. 125-131.
  25. Богуш О. Ю. Оптимізація підготовки майбутнього офіцера шляхом актуалізації психологічної складової кульової стрільби. - C. 131-139.
  26. Кічук Н. В. До питання формування полікультурної особистості в системі вищої педагогічної освіти. - C. 139-145.
  27. Семигінівська Т. Г. Структурно-компонентний аналіз етичної компетенції перекладача авіаційної галузі. - C. 145-153.
  28. Кононенко А. О. Самопрезентация и имидж как коммуникативные аспекты поведения. - C. 152-158.
  29. Чжан Лей До проблеми художньої інтерпретації фортепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтва. - C. 158-163.
  30. Чичук в. М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах інформатизації освіти в Україні. - C. 163-170.
  31. Навоєва Н. І. Структурні особливості системного мислення. - C. 170-176.
  32. Костенко Р. В. Індивідуальний підхід у професійній підготовці майбутніх економістів. - C. 176-188.
  33. Сергеєва Т. П. Визначення рівня фізичного здоров’я студентів - майбутніх фахівців харчових технологій у процесі фізичного виховання. - C. 188-197.
  34. Костенко Р. В. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх економістів до роботи на валютному ринку. - C. 197-209.
  35. Велитченко Л. К., Чередник Г. О. Проблема креативності у контексті академічної успішності. - C. 209-217.
  36. Луцан Н. І., іванишин Г. Я. Концептуальні засади навчання професійно-зорієнтованного українського діалогічного мовлення іноземних студентів. - C. 217-222.
  37. Махлай О. М. Емпіричне дослідження психологічного аспекту розвитку пізнавальної сфери офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України. - C. 222-231.
  38. Сунь Пенфей До проблеми розвитку музичного мислення студентів у процесі контекстного навчання. - C. 231-236.
  39. Оліяр М. Реалізація компетентнісного підходу в процесі лінгвістичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 236-245.
  40. Трифонова О. С. Дидактична гра у формуванні мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку. - C. 245-253.
  41. Руденко Ю. А. Артефакти мовленнєвої діяльності особистості як елемент культури. - C. 253-260.
  42. Крива М. Організація дослідницької діяльності учнів: від управління до самоуправління (на матеріалі природничих дисциплін). - C. 260-267.
  43. Мартенчук М. Д. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх фахівців ювелірної справи. - C. 267-274.
  44. Щербатюк Л. Б. Високий рівень професіоналізму майбутніх інженерів - актуальна проблема сьогодення. - C. 274-279.
  45. Наші автори. - C. 280-283.
2012
№ 7-8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського