Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2019/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр..- Одеса Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho- Титул.
- Зміст.
- Яновський А. О. Емоційно-мотиваційний зміст процесу формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів. - C. 7-12.
- Реброва О. Є. Художньо-естетичні інновації мистецької освіти в підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії. - C. 13-25.
- Bukach V., Golubova G. Country Studies in teaching foreign languages at higher school. - C. 26-32.
- Ступак О. Ю. Теоретичні засади використання системного підходу до процесу формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства. - C. 33-41.
- Яновська Л. Г. Формування наукового світогляду у процесі професійної підготовки майбутніх магістрів історії засобами міжпредметних зв’язків. - C. 42-46.
- Міхеєнко О. І., Мешко Г. М., Литвиненко В. ., Дяченко-Богун М. М. Формування культури здоров’я студентської молоді як педагогічна проблема. - C. 47-54.
- Манченко Т. О., Маріна М. С., Тадеуш О. Х. Професійна підготовка майбутніх учителів фізики до організації дослідницької діяльності учнів загальноосвітніх закладів. - C. 55-63.
- Дін Ю. Емпіричне дослідження стану готовності майбутнього менеджера освітнього закладу до самопроектування. - C. 64-68.
- Фрумкина А. Л. Методологическая сущность подготовки учителей начальных классов к их взаимосвязанной образовательной и иноязычной профессиональной деятельности. - C. 69-76.
- Кропивка О. Г., Кононец Н. В. Середовище дистанційної підтримки у процесі підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів. - C. 77-83.
- Галіцан О. А., Койчева Т. И., Курлянд З. Н. Фасилітаційна компетентність викладача вищої школи як суб’єкта педагогічної діяльності. - C. 84-89.
- Ніколаї Г. Ю., Сбруєва А. А. Еволюція підготовки майбутніх учителів музики в Польщі у контексті розвитку педагогічної освіти. - C. 90-101.
- Цуркан М. В. Критеріальний підхід до визначення рівнів сформованості професійно-комунікативної компетентності іноземного студента-медика. - C. 102-108.
- Чеменян Г. Методика освоєння українського пісенного фольклору в процесі підготовки майбутніх вчителів музики. - C. 109-115.
- Пак А. Использование лингвострановедческого материала в процессе обучения корейскому языку украинских студентов. - C. 116-121.
- Мигович І. В. Інституційний вектор інтернаціоналізації національної системи вищої освіти Словацької Республіки: національні університети Словаччини та програми міжнародного співробітництва Європейського Союзу. - C. 122-136.
- Княжева І. А. Методологічні детермінанти дослідження професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах вищої педагогічної освіти. - C. 137-142.
- Задорожна І. В., Шкатуляк Н. М. Тестовий контроль знань учнів із фізики. - C. 143-149.
- Босенко А. И., Евтухова Л. А. Использование метода плантографии при изучении медико-биологических. - C. 150-156.
- До уваги авторів!. - C. 157-158.
- Вихідні дані.
| 2019 | | № 4 (129)
|
|
|
|