Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2019/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Яновський А. О. Емоційно-мотиваційний зміст процесу формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів. - C. 7-12.
  4. Реброва О. Є. Художньо-естетичні інновації мистецької освіти в підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії. - C. 13-25.
  5. Bukach V., Golubova G. Country Studies in teaching foreign languages at higher school. - C. 26-32.
  6. Ступак О. Ю. Теоретичні засади використання системного підходу до процесу формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства. - C. 33-41.
  7. Яновська Л. Г. Формування наукового світогляду у процесі професійної підготовки майбутніх магістрів історії засобами міжпредметних зв’язків. - C. 42-46.
  8. Міхеєнко О. І., Мешко Г. М., Литвиненко В. ., Дяченко-Богун М. М. Формування культури здоров’я студентської молоді як педагогічна проблема. - C. 47-54.
  9. Манченко Т. О., Маріна М. С., Тадеуш О. Х. Професійна підготовка майбутніх учителів фізики до організації дослідницької діяльності учнів загальноосвітніх закладів. - C. 55-63.
  10. Дін Ю. Емпіричне дослідження стану готовності майбутнього менеджера освітнього закладу до самопроектування. - C. 64-68.
  11. Фрумкина А. Л. Методологическая сущность подготовки учителей начальных классов к их взаимосвязанной образовательной и иноязычной профессиональной деятельности. - C. 69-76.
  12. Кропивка О. Г., Кононец Н. В. Середовище дистанційної підтримки у процесі підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів. - C. 77-83.
  13. Галіцан О. А., Койчева Т. И., Курлянд З. Н. Фасилітаційна компетентність викладача вищої школи як суб’єкта педагогічної діяльності. - C. 84-89.
  14. Ніколаї Г. Ю., Сбруєва А. А. Еволюція підготовки майбутніх учителів музики в Польщі у контексті розвитку педагогічної освіти. - C. 90-101.
  15. Цуркан М. В. Критеріальний підхід до визначення рівнів сформованості професійно-комунікативної компетентності іноземного студента-медика. - C. 102-108.
  16. Чеменян Г. Методика освоєння українського пісенного фольклору в процесі підготовки майбутніх вчителів музики. - C. 109-115.
  17. Пак А. Использование лингвострановедческого материала в процессе обучения корейскому языку украинских студентов. - C. 116-121.
  18. Мигович І. В. Інституційний вектор інтернаціоналізації національної системи вищої освіти Словацької Республіки: національні університети Словаччини та програми міжнародного співробітництва Європейського Союзу. - C. 122-136.
  19. Княжева І. А. Методологічні детермінанти дослідження професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах вищої педагогічної освіти. - C. 137-142.
  20. Задорожна І. В., Шкатуляк Н. М. Тестовий контроль знань учнів із фізики. - C. 143-149.
  21. Босенко А. И., Евтухова Л. А. Использование метода плантографии при изучении медико-биологических. - C. 150-156.
  22. До уваги авторів!. - C. 157-158.
  23. Вихідні дані.
2019
№ 4 (129)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського