Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2020/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сакалюк О. О., Черненко Н. М. Середовищний підхід в управлінні закладом освіти з інклюзивним навчанням. - C. 7-13.
  4. Рало А. А. Инновационные методы обучения, применяемые в классе ударных инструментов. - C. 14-22.
  5. Иваненко С. В., Тищенко В. А. Интерактивные технологии дистанционного обучения в условиях пандемии. - C. 23-30.
  6. Богуш А. М. Педагогічний меседж інноваційної діяльності майбутніх фахівців. - C. 31-37.
  7. Шуплат А. І., Носкова М. В. Оцінювання ефективності впровадження змішаного навчання в умовах сучасного освітнього процесу. - C. 38-44.
  8. Столярик О. Ю. Cтратегії соціальної підтримки сімей, які виховують дітей з аутизмом. - C. 45-51.
  9. Кононец Н. В., Балюк В. О. Інформаційні системи створення електронних освітніх ресурсів для реалізації ресурсно-зорієнтованого навчання студентів економічних спеціальностей. - C. 52-59.
  10. Арнаутова Л. В., Абакуменко О. В. Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії. - C. 60-66.
  11. Чекрій І. І. Особливості імплементації освітньої програми (за матеріалами ЮНЕСКО). - C. 67-72.
  12. Козаченко О. М. Ситуація як методична проблема та її роль у навчанні іноземної мови. - C. 73-79.
  13. Давидова Н. В., Декусар Г. Г. Аналіз розвитку дистанційного навчання як сучасної форми інформаційно-освітнього середовища. - C. 80-86.
  14. Альохін М. М. Тьюторський супровід соціального розвитку учнів початкової ланки приватної школи як інноваційна соціально-педагогічна технологія. - C. 87-94.
  15. Головченко Г. Організація медіапідготовки педагогів e США та Канаді. - C. 95-103.
  16. Соколов Є. П., Лозовенко О. А. Як цікаво розповісти студентам про теорію похибок: методичний аналіз викладу основ обробки результатів вимірювань. - C. 104-115.
  17. Рудичик О. М. Предметно-мовне інтегроване навчання як засіб підвищення мотивації до навчання. - C. 116-121.
  18. Начинова О. В., Василевська А. В. Інформаційні девайси – чинник виникнення порушень у дітей. - C. 122-130.
  19. Сє Ліфен Зміст і структура виконавської волі майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті хормейстерської підготовки. - C. 131-138.
  20. Ільченко О. Ю., Кобобел А. Є. Розвиток освітньо-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освіти. - C. 139-151.
  21. Babenko T. Master’s competence-based portfolio content as a means of academic writing assessment. - C. 152-158.
  22. Косенко Ю. Особистісний інтерес у формуванні суб’єктної позиції майбутніх вихователів. - C. 159-165.
  23. Мельниченко В. Г. Впровадження семпл-інжинірингу як технології аранжування у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 166-173.
  24. Юй Пен Типологія творчих умінь майбутніх учителів музики та педагогічні умови їх ефективного формування. - C. 174-178.
  25. Єрьоменко О. А. Сучасний стан надання освітніх послуг майбутнім магістрам управління освітнім закладом. - C. 179-187.
  26. Єременко Т. Є., Геркерова О. М., Негрівода О. О. Мобільне навчання як засіб удосконалення англійськомовного аудіювання студентів – майбутніх учителів англійської мови. - C. 188-195.
2020
№ 2 (131)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського