Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр..- Одеса Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho- Титул.
- Зміст.
- Сакалюк О. О., Черненко Н. М. Середовищний підхід в управлінні закладом освіти з інклюзивним навчанням. - C. 7-13.
- Рало А. А. Инновационные методы обучения, применяемые в классе ударных инструментов. - C. 14-22.
- Иваненко С. В., Тищенко В. А. Интерактивные технологии дистанционного обучения в условиях пандемии. - C. 23-30.
- Богуш А. М. Педагогічний меседж інноваційної діяльності майбутніх фахівців. - C. 31-37.
- Шуплат А. І., Носкова М. В. Оцінювання ефективності впровадження змішаного навчання в умовах сучасного освітнього процесу. - C. 38-44.
- Столярик О. Ю. Cтратегії соціальної підтримки сімей, які виховують дітей з аутизмом. - C. 45-51.
- Кононец Н. В., Балюк В. О. Інформаційні системи створення електронних освітніх ресурсів для реалізації ресурсно-зорієнтованого навчання студентів економічних спеціальностей. - C. 52-59.
- Арнаутова Л. В., Абакуменко О. В. Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії. - C. 60-66.
- Чекрій І. І. Особливості імплементації освітньої програми (за матеріалами ЮНЕСКО). - C. 67-72.
- Козаченко О. М. Ситуація як методична проблема та її роль у навчанні іноземної мови. - C. 73-79.
- Давидова Н. В., Декусар Г. Г. Аналіз розвитку дистанційного навчання як сучасної форми інформаційно-освітнього середовища. - C. 80-86.
- Альохін М. М. Тьюторський супровід соціального розвитку учнів початкової ланки приватної школи як інноваційна соціально-педагогічна технологія. - C. 87-94.
- Головченко Г. Організація медіапідготовки педагогів e США та Канаді. - C. 95-103.
- Соколов Є. П., Лозовенко О. А. Як цікаво розповісти студентам про теорію похибок: методичний аналіз викладу основ обробки результатів вимірювань. - C. 104-115.
- Рудичик О. М. Предметно-мовне інтегроване навчання як засіб підвищення мотивації до навчання. - C. 116-121.
- Начинова О. В., Василевська А. В. Інформаційні девайси – чинник виникнення порушень у дітей. - C. 122-130.
- Сє Ліфен Зміст і структура виконавської волі майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті хормейстерської підготовки. - C. 131-138.
- Ільченко О. Ю., Кобобел А. Є. Розвиток освітньо-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освіти. - C. 139-151.
- Babenko T. Master’s competence-based portfolio content as a means of academic writing assessment. - C. 152-158.
- Косенко Ю. Особистісний інтерес у формуванні суб’єктної позиції майбутніх вихователів. - C. 159-165.
- Мельниченко В. Г. Впровадження семпл-інжинірингу як технології аранжування у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 166-173.
- Юй Пен Типологія творчих умінь майбутніх учителів музики та педагогічні умови їх ефективного формування. - C. 174-178.
- Єрьоменко О. А. Сучасний стан надання освітніх послуг майбутнім магістрам управління освітнім закладом. - C. 179-187.
- Єременко Т. Є., Геркерова О. М., Негрівода О. О. Мобільне навчання як засіб удосконалення англійськомовного аудіювання студентів – майбутніх учителів англійської мови. - C. 188-195.
| 2020 | | № 2 (131)
|
|
|
|