Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2023/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вороновська О. В., Чи Синьюй Музично-виконавська інтерпретація як засіб формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 7-14.
  4. Московчук Н. М. Залучення студентів до створення користувацького медіаконтенту як метод формування українськомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей. - C. 15-21.
  5. Isgandarova A. The role of periodical scientific publications in developing professional habits of library specialists in Azerbaijan and their role in Pedagogy. - C. 22-26.
  6. Agamirzayev A., Seyidli N. Principles for training PR specialists in libraries (new requirements for the training of industry specialists). - C. 27-32.
  7. Богайчук Л. Р., Борисюк З. Д., Ковальчук Т. П. Методичний підхід до організації розуміння декоративного образу майбутніми фахівцями декоративно-прикладного мистецтва. - C. 33-40.
  8. Khudaverdi A. A. Organization of competence-based training in the teaching of the Nature subject in general education schools. - C. 41-45.
  9. Khyzhniak I., Budnik A. Using YouTube video hosting as a tool for future Philology Teachers. - C. 46-51.
  10. Гаджиєва Г. Н., Hajiyeva G. N. Student training in pedagogical practice in subject "Methodology of Biology Teaching”. - C. 52-59.
  11. Huseynova N. Etıology, forms and dıagnosis of rhınolalıa. - C. 60-64.
  12. Лю Їге Специфіка підготовки майбутніх учителів іноземної мови та літератури до кросс-культурного навчання в мультикультурному освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти. - C. 65-71.
  13. Богданова І. М. Сучасні орієнтири підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до розвитку життєстійкості та життєтворчості. - C. 72-77.
  14. Шевченко М. Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури як психолого-педагогічна проблема. - C. 78-84.
  15. Мога М. Д., Мєдвєдєв П. О. Розвиток кистьового (пальцевого) праксису в дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення. - C. 85-89.
  16. Джуринський П. Б., Харасанджианц О. Г. Понятійний контент зі здоров’язбережувальної діяльності фахівців із фізичної культури і спорту. - C. 90-95.
  17. Кірдан О. П. Медіація як складник соціальних навичок та фахових компетентостей майбутніх соціальних працівників. - C. 96-100.
  18. Tkachuk Y. Socio-pedagogical conditions for the development of future social workers’ soft skills. - C. 101-108.
  19. Халецька К. Сучасна інтерпретація категорії "прогностична компетентність" у міждисциплінарному вимірі. - C. 109-114.
  20. Khalida H. Monitoring of children's development results in preschool educational institutions. - C. 115-120.
  21. Богуш А. М. Інтегрований підхід у дошкільній освіті: мода чи вимога часу?. - C. 121-127.
  22. Березовська Л. І. Формування професійно-етичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 128-134.
  23. Пальшкова І. О. Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів. - C. 135-140.
  24. Новська О. Р., Ашихміна Н. В. Мистецько-педагогічне проєктування у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 141-147.
2023
№ 3 (144)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського