Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2023/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр..- Одеса Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho- Титул.
- Зміст.
- Вороновська О. В., Чи Синьюй Музично-виконавська інтерпретація як засіб формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 7-14.
- Московчук Н. М. Залучення студентів до створення користувацького медіаконтенту як метод формування українськомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей. - C. 15-21.
- Isgandarova A. The role of periodical scientific publications in developing professional habits of library specialists in Azerbaijan and their role in Pedagogy. - C. 22-26.
- Agamirzayev A., Seyidli N. Principles for training PR specialists in libraries (new requirements for the training of industry specialists). - C. 27-32.
- Богайчук Л. Р., Борисюк З. Д., Ковальчук Т. П. Методичний підхід до організації розуміння декоративного образу майбутніми фахівцями декоративно-прикладного мистецтва. - C. 33-40.
- Khudaverdi A. A. Organization of competence-based training in the teaching of the Nature subject in general education schools. - C. 41-45.
- Khyzhniak I., Budnik A. Using YouTube video hosting as a tool for future Philology Teachers. - C. 46-51.
- Гаджиєва Г. Н., Hajiyeva G. N. Student training in pedagogical practice in subject "Methodology of Biology Teaching”. - C. 52-59.
- Huseynova N. Etıology, forms and dıagnosis of rhınolalıa. - C. 60-64.
- Лю Їге Специфіка підготовки майбутніх учителів іноземної мови та літератури до кросс-культурного навчання в мультикультурному освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти. - C. 65-71.
- Богданова І. М. Сучасні орієнтири підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до розвитку життєстійкості та життєтворчості. - C. 72-77.
- Шевченко М. Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури як психолого-педагогічна проблема. - C. 78-84.
- Мога М. Д., Мєдвєдєв П. О. Розвиток кистьового (пальцевого) праксису в дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення. - C. 85-89.
- Джуринський П. Б., Харасанджианц О. Г. Понятійний контент зі здоров’язбережувальної діяльності фахівців із фізичної культури і спорту. - C. 90-95.
- Кірдан О. П. Медіація як складник соціальних навичок та фахових компетентостей майбутніх соціальних працівників. - C. 96-100.
- Tkachuk Y. Socio-pedagogical conditions for the development of future social workers’ soft skills. - C. 101-108.
- Халецька К. Сучасна інтерпретація категорії "прогностична компетентність" у міждисциплінарному вимірі. - C. 109-114.
- Khalida H. Monitoring of children's development results in preschool educational institutions. - C. 115-120.
- Богуш А. М. Інтегрований підхід у дошкільній освіті: мода чи вимога часу?. - C. 121-127.
- Березовська Л. І. Формування професійно-етичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 128-134.
- Пальшкова І. О. Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів. - C. 135-140.
- Новська О. Р., Ашихміна Н. В. Мистецько-педагогічне проєктування у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 141-147.
| 2023 | | № 3 (144)
|
|
|
|