Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Артюшин Г. М. Професійна підготовка магістрів військового управління у сфері забезпечення державної безпеки як науково-педагогічна проблема. - C. 6–16.
  4. Бабіч О. В. Практичні рекомендації щодо формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України у процесі фахової підготовки. - C. 17–29.
  5. Балендр А. В. Роль та місце галузевої рамки кваліфікацій в системі підготовки прикордонників країн Європейського Союзу. - C. 30–40.
  6. Бец Ю. І., Мичковська В. Р., Сабанська Н. М. Особливості формування професійної творчої активності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі вивчення іноземних мов. - C. 41–54.
  7. Білявець С. Я. Сучасні організаційно-педагогічні і дидактичні засади навчання фахівців у сфері охорони кордону США. - C. 55–68.
  8. Богоніс О. Н. Економічна компетентність майбутніх молодших спеціалістів готельного та ресторанного сервісу як сучасна педагогічна проблема. - C. 69–85.
  9. Гаврилюк В. В. Результати експериментального дослідження ефективності педагогічних умов та методики навчання майбутніх офіцерів-прикордонників основ бойового забезпечення. - C. 86–94.
  10. Гайдук С. В., Серховець С. В. Досвід підготовки кінологічних команд під час здійснення митного та прикордонного контролю у Сполучених Штатах Америки. - C. 95–104.
  11. Глікман С. В. Методологічне підґрунтя формування професійних якостей майбутніх судноводіїв. - C. 105–117.
  12. Гнидюк О. П. Результати експериментальної перевірки програми та педагогічних умов підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до фізичного самовдосконалення. - C. 118–132.
  13. Дем’янюк Ю. А., Наконечна А. О. Безпековий вимір освітнього середовища вищого військового навчального закладу. - C. 133–144.
  14. Захарченко Ю. В. Ідентифікатори дослідницької компетентності майбутніх маркетологів. - C. 145–155.
  15. Керницький О. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх інженерів-педагогів до застосування суб’єкт-суб’єктної взаємодії. - C. 156–165.
  16. Левицька А. А. Формування патріотизму майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах символіки та військових ритуалів. - C. 166–176.
  17. Левчук Н. П. Педагогічні умови розвитку економічної компетентності у майбутніх магістрів управління органів Державної прикордонної служби України. - C. 177–191.
  18. Лемешко О. В. Результати дослідно-екпериментальної перевірки педагогічних умов щодо формування професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до локалізації нестандартних ситуацій в пунктах пропуску через державний кордон. - C. 192–207.
  19. Макогончук Н. В., Шумовецька С. П. Вивчення історії у системі формування готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до соціально-комунікативної взаємодії. - C. 208–221.
  20. Маланюк Н. М. Деякі аспекти формування професійної математичної компетентності студентів економічних спеціальностей у коледжах. - C. 222–232.
  21. Мельничук І. М. Використання музейної педагогіки у фаховій підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 233–242.
  22. Пантєлєєв К. В. Педагогічні умови формування культури здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 243–255.
  23. Приходько Ю. І. Інновації у системі підготовки військових фахівців. - C. 256–267.
  24. Рєзнік К. М. Комунікативна культура як складова культури спілкування особистості. - C. 268–280.
  25. Сайко Н. А. Технологічні аспекти соціальної реабілітації у роботі соціального педагога загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 281–290.
  26. Савицька А. П. Методи моделювання чинників та форм миротворчої діяльності при підготовці майбутніх військових пілотів до міжнародних миротворчих операцій. - C. 291–300.
  27. Сердюк С. І. Узагальнення окремих теоретичних аспектів та наукових підходів до визначення професійної надійності фахівців. - C. 301–313.
  28. Степанов С. П. Особливості діагностики та стан сформованості спеціальних умінь ідентифікації у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 314–324.
  29. Татарін О. Методи навчання майбутніх офіцерів-прикордонників окремого прийому чи дії на заняттях з рукопашного бою. - C. 325–337.
  30. Токарчук О. М Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов. формування професійної математичної компетентності. - C. 338–353.
  31. Тракалюк О. Л. Обґрунтування критеріїв і показників оцінювання розвиненості фахової компетентності посадових осіб кадрових органів Збройних Сил України. - C. 354–366.
  32. Царик О. М. Педагогічні умови розвитку культури писемного мовлення учнів у системі радянської освіти (60-ті роки ХХ ст.). - C. 367–378.
  33. Яремчук І. А. Алгоритм вивчення теми "паспортний контроль" персоналом Державної прикордонної служби України за дистанційною формою навчання. - C. 379–391.
  34. Вихідні дані. - C. 392.
2017
№ 2 (9)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського