Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2017/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Артеменко Л. В. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців сестринської справи в коледжі засобами інтерактивних технологій. - C. 7–17.
  4. Артюшин Г. М., Кабачинський М. І. Фасилітативні функції педагогічних технологій у підготовці військових фахівців. - C. 18–30.
  5. Бабак В. І. Понятійно-термінологічне поле дослідження підготовки майбутніх офіцерів десантно-штурмових військ до професійної діяльності на засадах акмеологічного підходу. - C. 31–40.
  6. Багас О. П., Ковальчук Р. О., Неділько А. С. Методична підготовка як запорука педагогічної майстерності спеціалістів фізичного підготовки. - C. 41–52.
  7. Базильчук О. В. Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до роботи з відновлення здоров’я спортсменів. - C. 53–69.
  8. Боровик Л. В. Відповідність критеріїв та показників сформованості психолого-педагогічної компетентності майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України. - C. 70–87.
  9. Вербин Н. Б. Стан розвиненості професійної витривалості майбутніх магістрів військового управління на етапі оперативно-тактичного рівня підготовки. - C. 88–99.
  10. Власюк Р. А. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури на засадах диференційованого підходу. - C. 100–109.
  11. Воєвода К. В. Методика Workshop у професійній підготовці фахівців з авіаційної безпеки. - C. 110–122.
  12. Горбатюк Р. М. Проектування психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 123–134.
  13. Гриньова Я. Г. Педагогіко-правовий вплив на поведінкові девіації учнівської та студентської молоді в навчально-виховному процесі. - C. 135–144.
  14. Гуменюк С. В. Педагогічні умови формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури. - C. 145–156.
  15. Даниленко О. Б. З питань загальнопедагогічної проблеми – підготовки командного складу екіпажів суден до професійної діяльності. - C. 157–167.
  16. Дем’янчук М. Р. Реалізація компетентнісного підходу у процесі виробничої практики майбутніх фельдшерів. - C. 168–178.
  17. Діденко О. В., Галімов А. В., Довгань В. І. Педагогічні засади формування управлінської культури майбутніх офіцерів прикордонників у процесі фахової підготовки. - C. 179–191.
  18. Довгань В. І., Гащук В. А. Собко В. Г. Посилення практичної складової фахової підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників як основа формування їх професійної надійності. - C. 192–204.
  19. Іщенко Д. В., Руденко Л. А. Методика навчання майбутніх фахівців цивільного захисту психології професійного спілкування. - C. 205–218.
  20. Калаур С. М. Обґрунтування необхідності формування спеціальних умінь у майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки. - C. 219–229.
  21. Куцевол О. М. Використання методу case-stady у форматі підвищення кваліфікації вчителів української мови і літератури. - C. 230–243.
  22. Луценко Г. В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізики і математики як основа успішного професійного зростання. - C. 244–251.
  23. Максимчук Л. В. Міжкультурна комунікативна компетентність майбутнього фахівця зовнішньоекономічної діяльності як інтегративне утворення особистості. - C. 252–266.
  24. Мельничук І. М. Роль виробничої практики в підготовці майбутніх фельдшерів до професійної діяльності. - C. 267–277.
  25. Мельничук С. Ю. Підготовка майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин до професійної діяльності як педагогічна проблема. - C. 278–290.
  26. Морозов С. М., Федак Г. О. Діагностика стану сформованості професійної готовності майбутніх офіцерів запасу до службово-педагогічної діяльності. - C. 291–304.
  27. Мосейчук Ю. Ю. Компонентно-структурна характеристика культури здоров’я студентів. - C. 305–317.
  28. Олійник К. С. Психолого-педагогічні умови формування основ здорового способу життя у майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 318–328.
  29. Плачинда Т. С. Психологічна компетентність як складова професіоналізму фахівців в особливих умовах діяльності. - C. 329–337.
  30. Пронтенко К. В. Морфофункціональний розвиток курсантів вищих військових навчальних закладів у процесі занять гирьовим спортом. - C. 338–351.
  31. Роман І. М. До проблеми формування корпоративних ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців військового управління. - C. 352–364.
  32. Сердюк С. І. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з формування професійної надійності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки. - C. 365–376.
  33. Сиско Н. М. Мобільність викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти як одна з умов їх професійного розвитку. - C. 377–387.
  34. Сичевський Ю. О. Особливості підготовки майбутніх офіцерів митно-прикордонної служби Сполучених Штатів Америки до здійснення прикордонного контролю. - C. 388–403.
  35. Солтик О. О. Обґрунтування педагогічної системи формування професійної надійності майбутніх вчителів фізичної культури у процесі фахової підготовки. - C. 404–414 .
  36. Сущенко Т. І. Методологічні основи психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців професійно-технічної освіти. - C. 415–426.
  37. Тогочинський О. М., Чебоненко С. О. Форми та методи формування спеціальних умінь та навичок з урахуванням стильових особливостей навчальної діяльності майбутніх офіцерів пенітенціарної системи. - C. 427–440.
  38. Фалинська З. З. Підготовка працівників соціальної сфери до роботи в інклюзивному середовищі. - C. 441–449.
  39. Шабалдак А. В. Структурно-функціональна модель підготовки курсантів військової академії до професійної діяльності на засадах праксеологічного підходу. - C. 450–458.
  40. Шеремет П. М. Загальна характеристика компонентів професійного іміджу вчителів історії. - C. 459–468.
  41. Шинкарук В. О., Мельніков А. В. Походження проблеми формування велеологічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 469–478.
  42. Шукатка О. В. Роль міждисциплінарної інтеграції у формуванні індивідуальних стратегій здоров’язбереження майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей. - C. 479–489.
  43. Юрчук Ю. Г., Мацишин М. О., Лопаткін І. В. Методичні рекомендації щодо залучення курсантів до організації і проведення занять з вогневої підготовки. - C. 490–498.
  44. Ярема В. В. Підготовка майбутніх офіцерів морської піхоти до наставницької діяльності як педагогічна проблема. - C. 499–508.
  45. Ястремська С. А. Аналіз результатів функціонування системи професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання. - C. 509–521.
  46. Яцино О. В. Досвід організації професійної підготовки військових фахівців служб персоналу збройних сил США. - C. 522–531.
  47. Яцишина Н. В. Компоненти, критерії та показники прагматичної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 532–543.
  48. Вихідні дані. - C. 548.
2017
№ 4 (11)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського