Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2018/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Артюшин Г. Козацька педагогіка як важлива складова підготовки майбутніх офіцерів та офіцерів запасу в закладах вищої освіти України. - C. 8-18.
  4. Бабіч О. Комунікативно-культурологічний підхід у навчанні англійської мови для спеціальних цілей майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 19-32.
  5. Балендр А. Розвиток академічної мобільності фахівців з охорони кордону в країнах Європейського Союзу. - C. 33-45.
  6. Барбінов В. Операційно-діяльнісний критерій як елемент визначення готовності майбутніх робітників аграрної галузі до професійної діяльності. - C. 46-56.
  7. Білошапка Н. Модель формування у майбутніх учителів математики вмінь викорис- товувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності. - C. 57-69.
  8. Боровик Л. Аналіз стану розробки проблеми формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у наукових джерелах та обґрунтування необхідності її опрацювання. - C. 70-82.
  9. Ваколюк Т., Місєчко О. Шляхи інтенсифікації навчання на початковому етапі вивчення англійської мови у вищих військових навчальних закладах. - C. 83-94.
  10. Варава О. Основні завдання, переваги та принципи використання симуляційного навчання у професійній підготовці майбутніх акушерок. - C. 95-103.
  11. Вінтюк Ю. Складові професійної компетентності практичного психолога. - C. 104-115.
  12. Гейтенко В. Педагогічний супровід розвитку когнітивного компонента соціалізації старшокласників, які перебувають у середовищі неформальної молодіжної організації. - C. 116-126.
  13. Дудікова Л. Обґрунтування педагогічних умов формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів на початковому (пропедевтичному) етапі у медичних університетах. - C. 127-142.
  14. Завидович В. Теоретичні аспекти педагогічного феномена розвитку комунікативноїкомпетентності офіцерів-прикордонників. - C. 143-157.
  15. Зелений В. Естетична культура майбутніх офіцерів поліції та її формування у процесі професійної підготовки. - C. 158-166.
  16. Зорій Я. Організаційно-педагогічні умови забезпечення формування в закладах вищої освіти військово-професійної готовності майбутніх офіцерів запасу до службової діяльності. - C. 167-177.
  17. Карпушина М. Методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам щодо формування у курсантів умінь розв’язувати проблемні ситуації на заняттях з англійської мови. - C. 178-190.
  18. Король Я. Модель формування професійної готовності майбутніх офіцерів до застосування засобів радіаційно-хімічного захисту. - C. 191-201 .
  19. Левицька А. Результати дослідно-експериментальної роботи з патріотичного виховання майбутніх офіцерів-прикордонників на основі військових традицій. - C. 202-211.
  20. Лемешко О. Формування іншомовної комунікативної компетентності прикордонників. - C. 212-221.
  21. Лупаренко Л. Організаційно-педагогічна модель упровадження електронних відкритих журнальних систем у процес науково-педагогічних досліджень. - C. 222-237.
  22. Максимчук Л. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у контексті реалізації інноваційних підходів до вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 238-248.
  23. Мирошникова М. Педагогічні умови формування естетичної культури майбутніх офіцерів поліції: результати дослідження. - C. 249-260.
  24. Мірошніченко В. Підготовка фахівців міжнародних економічних відносин з питань інформаційно-аналітичного забезпечення. - C. 261-270.
  25. Мірошніченко В., Дияк В. Виховання майбутнього педагога на засадах здорового способу життя. - C. 271-281.
  26. Романишина Л., Марчишин С. Урахування сутності медичного маркетингу в підготовці майбутніх фахівців медицини. - C. 282-291.
  27. Нахаєва Я., Мельничук І. Формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема. - C. 292-302.
  28. Окопна Я. Засоби контролю в навчальній автономії німецькомовної ділової комунікації майбутніх туризмознавців з використанням дистанційних технологій. - C. 303-315.
  29. Пайкуш М. Моделювання процесу інтеграції природничонаукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря. - C. 316-331.
  30. Побережна Н. Методика компонентного аналізу у змісті вивчення майбутніми юристами поняттєво-категорійного апарату. - C. 332-342.
  31. Поповський Ю. Проблема застосування тренінгових технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин. - C. 343-352.
  32. Почекалін І. Навчально-методичне забезпечення навчальної дисципліни"порівняльна професійна педагогіка”. - C. 353-362.
  33. Рабійчук Л., Чернова С. Активізація розвитку професійної комунікативноїкомпетентності офіцерів-прикордонників. - C. 363-376.
  34. Ребуха Л. Педагогічні умови реалізації системи фундаменталізаціїпрофесійної підготовки майбутніх соціальних працівниківна засадах інтеграції інноваційних технологій. - C. 377-388.
  35. Рогульська О., Тарасова О. Використання відеоматеріалів для підвищеннямотивації майбутніх учителів іноземної мови. - C. 389-399.
  36. Сідоров В. Ресурсно-орієнтоване навчання студентіву системі кроскультурної підготовки фахівців галузі туризму. - C. 400-414.
  37. Слівінський О., Рефель В., Мельніков В. Фізіологічна характеристика фізичних вправ з нециклічною структурою рухів у системі підготовки військовослужбовцівдержавної прикордонної служби України. - C. 415-425.
  38. Совва С. Особливості формування міжнародної правовоїкультури майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 426-439.
  39. Тернавська Т. Використання прикладних методику підготовці соціального працівника. - C. 440-449.
  40. Ткачук О. Нормативно-правове забезпечення організаціїпервинної профілактики віл-інфекції серед студентської молоді. - C. 450-467.
  41. Торічний О. Формування лідерських компетентностей у майбутніхофіцерів-прикордонників у процесі навчання загальновійськовихі військово-спеціальних дисциплін. - C. 468-480.
  42. Чернова С. Модель розвитку професійної комунікативної компетентностіофіцерів-прикордонників у процесі підвищення кваліфікації. - C. 481-494.
  43. Шалигіна Н. Критерії оцінювання розвиненості комунікативної компетентностіофіцерів багатонаціональних штабів. - C. 495-512.
  44. Яворська Г. Естетична культура майбутнього працівника поліціїу професійній діяльності. - C. 513-521.
  45. Янковець А. Інформаційні технології у вищій військовій освіті: проблеми та перспективи. - C. 522-532.
  46. Яцишина Н. Методика формування прагматичної компетентностімайбутніх перекладачів: репродуктивно-продуктивний етап. - C. 533-543.
2018
№ 2 (13)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського