Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Аніщенко В. Самостійна робота в системі ступеневої професійної підготовки офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 6-24.
- Балендр А. Апроксимація підготовки українських прикордонників до загальноєвропейських освітніх стандартів. - C. 25-40.
- Біда О., Кучай Т., Кучай О. Англомовна освіта учнів початкової школи – необхідність сьогодення. - C. 41-50.
- Верітова O. Подолання стереотипізації поведінки майбутніх педагогів вищої школи у процесі розвитку їхнього емоційного інтелекту. - C. 51-63.
- Гнидюк O., Гнидюк O. Фізичне самовдосконалення як одна із складових реалізації системи професійної підготовки офіцерів-прикордонників. - C. 64-74.
- Голова Н. Ділова гра як передумова успішної профілізації учнівської молоді: експериментальний контекст. - C. 75-93.
- Гребенюк Л. Результати експериментального дослідження щодо формування готовності майбутніх офіцерів Збройних Сил України до професійної взаємодії у міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки. - C. 94-110.
- Даниленко О. Професійна підготовка фахівців морського профілю в Україні у історичній ретроспективі (кінець ХV – початок ХХ ст.). - C. 111-124.
- Дарманська І. Організаційно-педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти. - C. 125-138.
- Дніпровська Т., Кондрашова О. Організаційно-педагогічні особливості застосування проектних технологій у навчанні майбутніх інженерів англійській мові за професійним спрямуванням. - C. 139-152.
- Кабанець М. Педагогічна підтримка обдарованих дітей та молоді у регіональному вимірі. - C. 153-167.
- Корольова Н. Педагогічні аспекти формування мотиваційно-цінніснoго ставлення студентів до фізичної культури та спорту. - C. 168-177.
- Кравченко О. Критерії, показники та рiвнi сформовaностi iнформaцiйно-комунiкaцiйної культури мaйбутнix офіцерів Збройних Сил України. - C. 178-189.
- Лазутський А., Романюк В., Писарєв А., Тузіков С. Тестування як форма контролю та діагностики знань курсантів вищих військових навчальних закладів при вивченні навчальної дисципліни управління повсякденною діяльністю підрозділів. - C. 190-205.
- Мельніков А. Теоретичні засади підготовки майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України до реалізації фізичного виховання під час професійної діяльності. - C. 206-228.
- Мирошникова М. Діагностика рівня сформованості естетичної культури курсантів у процесі вивчення англійської мови. - C. 229-239.
- Назаренко Н., Рабійчук Л. Формування навичок професійного спілкування майбутніх юристів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 240-255.
- Поливач В. Значення та роль фізичного виховання у підготовці військових лікарів на додипломному та післядипломному рівнях: аналіз світового досвіду та вітчизняної системи фізичної підготовки. - C. 256-270.
- Почекалін І., Балагур Л. Значення антикорупційної культури у професійній діяльності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 271-281.
- Пріма Д. Професійна громадянська позиція майбутнього вчителя початкової школи: змістовий аспект. - C. 282-294.
- Романюк В., Стародубцев С., Лазутський А. Удосконалення професійної підготовки курсантів військових навчальних закладів з управління повсякденною діяльністю підрозділів. - C. 295-308.
- Сікорака Л. Формування економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю засобами хмарних технологій. - C. 309-321.
- Стеблюк С. Методологічні підходи в моделі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. - C. 322-333.
- Татарін О., Шумовецька С. Методичні рекомендації щодо формування готовності фахівців прикордонної служби до застосування заходів фізичного впливу в оперативно-службовій діяльності. - C. 334-346.
- Федоренко О., Ганаба С. Особливості готовності майбутніх фахівців правоохоронних органів до професійної діяльності в екстремальних умовах. - C. 347-358.
- Христенко О. Формування громадянської освіченості майбутніх медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції. - C. 359-370.
- Цимбал-Слатвінська C. Оптимізація професійної підготовки майбутніх логопедів засобами інформаційно-комунікаційних технології. - C. 371-387.
| 2019 | | № 2 (17)
|
|
|
|