Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2019/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Anishchenko V. Forming penitentiaryofficers’ professional informational and communicative competencies in conditions of step by step education from the perspective of academic disciplines integration. - C. 6-16.
  4. Бабіч О. Використання міжкультурного тренінгу для розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 17-31.
  5. Балагур Л. Шляхи оптимізації підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до управління основними підрозділами охорони державного кордону. - C. 32-43.
  6. Балендр А. Система професійної підготовки фахівців з охорони кордону в країнах Європейського Союзу. - C. 44-62.
  7. Боровик Л. Аналіз психолого-педагогічного змісту управлінських завдань професійної діяльності офіцера-прикордонника. - C. 63-80.
  8. Гафіяк А., Мірошніченко В. Підготовка фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій засобами автоматизації освітніх процесів. - C. 81-96.
  9. Желясков В. Розвиток критичного мислення як мотивація до вивчення професійної комунікативної взаємодії майбутніх судноводіїв. - C. 97-109.
  10. Ісаєва І. Зміст, форми та методи професійної підготовки персоналу федеральної поліції Німеччини. - C. 110-122.
  11. Ісламова О. Загальні принципи професійної підготовки кадрів для органів поліції у Сполучені Штати Америки. - C. 123-130.
  12. Кравчук В. Формування критеріїв професійної компетентності майбутніх офіцерів відділень логістики у процесі вивчення дисциплін тилового спрямування. - C. 131-139.
  13. Криворучко І. Роль інноваційних форм і методів у розвитку професійних компетенцій майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 140-148.
  14. Лімбах Ф., Головко О., Драч О. Використання методів кооперативного навчання з метою вдосконалення іншомовної компетентності у говорінні студентів закладів вищої освіти. - C. 149-163.
  15. Лагодинський О. Іншомовна підготовка у збройних силах Сполучених Штатів Америки та Великої Британії: досвід для України. - C. 164-179.
  16. Лазоренко О. Особливості навчання офіцерів-прикордонників країн пострадянського простору (на прикладі Республіки Білорусь). - C. 180-198.
  17. Лебедєва Л. Навчання подолання труднощів міжкультурної комунікації на занятті з іноземної мови. - C. 199-209.
  18. Лемешко О. Специфіка професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до іншомовної комунікативної компетентності в країнах Європи. - C. 210-227.
  19. Мельніков А. Ефективність моделі у формуванні готовності майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України до фізичного виховання за теоретичною підготовленістю. - C. 228-236.
  20. Мельничук Ю. Напрями вдосконалення фахової підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників з метою формування їх професійної компетентності. - C. 237-247.
  21. Мичковська В. До проблеми полікультурного виховання у вищих закладах освіти. - C. 248-260.
  22. Новікова Т. Cистемно-методична модель процесу формування соціокультурних цінностей майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 261-274.
  23. Omelchenko М. Professional and personality aspects in the structure of awareness of the correctional pedagogue. - C. 275-290.
  24. Псьол С. Особливості системи підготовки офіцерів у Державній прикордонній службі України. - C. 291-304.
  25. Рабійчук Л., Назаренко Н. Тестування умінь і навичок професійного спілкування майбутніх прикордонників у процесі навчання іноземної мови. - C. 305-321.
  26. Сінкевич С., Серховець С. Основні форми та завдання наставництва у системі професійного становлення майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 322-334.
  27. Столяревська Л., Юркова В. Діалог культур та мотивація мовленнєвої діяльності у практиці викладання французької мови як другої іноземної у вищих військових навчальних закладах. - C. 335-345.
  28. Tsviak L., Kononova D. The role of modern information technology in the study of foreign languages: the usage of electronic dictionaries. - C. 346-356.
  29. Шостаківська Н. Формування управлінської компетентності засобами інтерактивних технологій як ключовий фактор у професійному становленні майбутнього фахівця закладу вищої освіти. - C. 357-370.
  30. Шпортюк О. Підготовка майбутніх офіцерів органу пробації до соціально-виховної роботи з неповнолітніми у контексті вимог міжнародних стандартів та національного законодавства. - C. 371-388.
  31. Шумовецька С. Вимоги нормативно-правових документів щодо рівня та змісту професійної культури офіцера-прикордонника. - C. 389-401.
2019
№ 3 (18)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського