Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондаренко О. Сутність та структура змістової складової моделі формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної діяльності у військових ліцеях. - C. 5-15.
  4. Борейчук Д. Критерії, показники та рівні сформованості організаційної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 16-26.
  5. Вінтюк Ю. Дослідницький підхід у підготовці майбутніх психологів. - C. 27-49.
  6. Георгієв В. Формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх офіцерів під час вивчення дисципліни повітрянодесантної підготовки. - C. 50-64.
  7. Громов Є. Використання методики blended learning в іншомовній підготовці майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей (досвід Польщі та Чехії). - C. 65-78.
  8. Завроцький О. Виклики сучасності щодо необхідності реформування змісту підготовки керівних кадрів системи охорони здоров’я України. - C. 79-91.
  9. Іваненко С., Тищенко В. Аналіз тестування рівня іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей. - C. 92-104.
  10. Колісник-Гуменюк Ю. Формування професійно-педагогічної компетентності викладачів професійно-художніх дисциплін: результати експерименту. - C. 105-127.
  11. Кравченко О. Нормативно-правові засади впровадження інклюзивного туризму як засобу реабілітації дітей та молоді з особливими освітніми потребами. - C. 128-147.
  12. Лазоренко О., Баратюк В. Деякі аспекти методики навчання майбутніх бакалаврів безпеки державного кордону розробці плану проведення спеціальних дій з пошуку правопорушників. - C. 148-162.
  13. Лялюк Г. Особистісно-орієнтована парадигма виховання дітей-сиріт: соціокультурний вимір. - C. 163-178.
  14. Мельничук І. Поняттєво-термінологічна основа формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців у вищій школі. - C. 179-190.
  15. Нітенко О. Професійна підготовка співробітників поліції в країнах Європейського союзу: роль міжнародних організацій. - C. 191-203.
  16. Райко С. Критерії, показники та рівні розвитку в офіцерів-прикордонників правової компетентності. - C. 204-2015.
  17. Ринденко Н. Тенденції професійної підготовки персоналу прикордонних служб у країнах європейського союзу. - C. 216-231.
  18. Хіміч В. Перевірка ефективності методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів народного хореографічного мистецтва. - C. 232-248.
2020
№ 1 (20)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського