Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Артюшин Г., Тушко К. Сучасні тенденції професійної підготовки фахівців сектору безпеки та оборони у країнах, що розвиваються. - C. 5-17.
- Гапонова В., Лемешко О. Оптимізація навчання курсантів-прикордонників професійної термінології. - C. 18-37.
- Дарманська І. Система забезпечення якості вищої освіти у підготовці майбутніх керівників дошкільних, загальних середніх і позашкільних закладів. - C. 38-51.
- Калинюк Н., Райко В. Теоретичні аспекти використання інтерактивних технологій в процесі навчання майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 52-76.
- Кошельник І. Сучасні тенденції загальновійськової підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 77-86.
- Кузьменко Р., Дуфанець І., Зеленюх О., Ковба М. Альтернативний підхід до проведення практичної складової навчальної дисципліни "Автомобільна техніка в тому числі автомобільна підготовка". - C. 87-104.
- Левчук Н. Методичні засади практичної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників з тилового забезпечення. - C. 105-119.
- Максимовська Н. Формування культури батьківства учнівської молоді: гендерний підхід. - C. 120-133.
- Олицька О. М.М.Дарманський – освітянин, науковець, управлінець: штрихи до професійного портрета. - C. 134-146.
- Омок Г. Організаційно-педагогічні умови формування у майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту готовності до професійно-педагогічної діяльності в професійно-технічній освіті. - C. 147-164.
- Онипченко О. Стабільність інституту сім’ї як пріоритетний напрям статеворольової соціалізації дітей та підлітків. - C. 165-183.
- Петрик Д., Пліско В. Умови використання заходів фізичного впливу в різних нештатних ситуаціях співробітниками Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 184-198.
- Пономаренко О. Педагогічні умови фахової підготовки майбутніх магістрів психології в контексті формування їх готовності до професійної діяльності в неформальній освіті. - C. 199-214.
- Розман І. Автобіографічні матеріали: ретроспективна характеристика. - C. 215-229.
- Руденко Л., Бідюк Н. Проблеми професійної підготовки психологів у вищій школі. - C. 230-247.
- Руснак І., Василик М. Інноваційні процеси в українській дошкільній освіті Канади та США. - C. 248-259.
| 2020 | | № 2 (21)
|
|
|
|