Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2022/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бурбела С., Богун В. Методи дистанційного навчання у вивченні графічних оперативно-службових документів. - C. 5-17.
  4. Васильчук І., Боровик О., Степанова Ю., Стрельбіцький М. Оцінка ефективності реалізації перспективних моделей освітньої підготовки персоналу Державної прикордонної служби України: фінансовий аспект. - C. 18-33.
  5. Волобуєв В. Питання формування професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до проєктного управління. - C. 34-54.
  6. Voitiuk О., Bloshchynskyi I. Officers’ leadership courses in the structural-functional model of border guard cadets’ foreign language training. - C. 55-66.
  7. Галімов А., Степанова Ю. Теоретичні основи формування готовності до лідерства у майбутніх офіцерів-прикордонників у ході освітнього процесу. - C. 67-84.
  8. Гевко О., Макогончук Н. Інноваційні методи викладання історії України у вищих навчальних закладах в контексті дистанційної освіти. - C. 85-98.
  9. Ісламова О. Особливості формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників в умовах дистанційного навчання. - C. 99-106.
  10. Коваль Б., Боровик О., Ставицький О. Щодо механізмів сертифікації результатів освітньої підготовки персоналу Державної прикордонної служби України за стандартами НАТО. - C. 107-123.
  11. Пепельніцина Т., Підгайчук С. Розвиток творчого потенціалу особистості на заняттях з дисципліни "Безпека життя і діяльності”. - C. 124-133.
  12. Руденко Л., Боровик Л. Методичні аспекти навчання майбутніх фахівців соціального захисту професійної комунікації у конфліктних ситуаціях. - C. 134-147.
  13. Свінціцька О. Третько В. Особливості підготовки майбутніх фахівців прикордонних служб до професійної комунікативної взаємодії: зарубіжний досвід. - C. 148-165.
  14. Сердюк С., Боровик О. Концепція трансформації освітньої підготовки персоналу Державної прикордонної служби України. - C. 166-192.
  15. Торічний О. Методика використання методів активного навчання у формуванні військово-спеціальної компетентності у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 193-212.
  16. Фігура О., Боровик О., Полюк В., Маланчій М. Оцінка можливості ефективної реалізації перспективних моделей освітньої підготовки персоналу Державної прикордонної служби України: кадровий аспект. - C. 213-229.
  17. Шпак В., Нінова Т. Управління дослідницькою діяльністю учнів нової української школи як основа формування креативного мислення. - C. 230-250.
  18. Шумовецька С. Інтерактивні технології і формування у майбутніх офіцерів-прикордонників навичок медіаграмотності та протидії негативному інформаційному впливу. - C. 251-265.
2022
№ 1(2) (28)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського