Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69802/2014/1(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет" : всеукр. наук. зб..- Донецьк. Сер., Педагогіка, психологія і соціологія- Титул.
- Зміст.
Розділ VІІ. Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти
- Adaryukova L. Independent Learning in the Context of Bologna Process. - C. 5-8.
- Асанова З. Р. Самостоятельная работа магистрантов в процессе изучения дисциплины "философия образования". - C. 8-12.
- Бєлікова Ю. А. Самостійна робота студента як складова професійного саморозвитку майбутнього фахівця. - C. 12-15.
- Бойко В. Н. Роль самостоятельной работы в формировании практической направленности личности будущего инженера. - C. 16-19.
- Борисенко Д. В. Використання інтерактивних інформаційно-комунікативних технологій для стимулювання самостійної діяльності інженера-педагога. - C. 19-22.
- Борщ І. В. Самостійна робота студентів технічних університетів в умовах кредитно-модульної системи. - C. 22-26.
- Вожегова Т. В. Оценивание качества самостоятельной работы студентов: понятийный аспект. - C. 26-31.
- Ворох А. О., Дзись С. О. Розробка та застосування відеоуроків з теоретичної механіки для самостійної роботи студентів. - C. 31-36.
- Врюкало В. М. Інформаційно-методичний супровід самостійної роботи студентів заочної форми навчання. - C. 37-41.
- Гармаш С. А. Інформаційна компетентність як запорука ефективності самостійної роботи студентів. - C. 41-45.
- Глінчук Ю. О. Концептуальні засади організації самостійної роботи студентів спеціальності "Початкова освіта" при формуванні їх компетентності з охорони праці в галузі. - C. 45-50.
- Головко В. А. Самостійна робота як аспект самоосвіти іноземного студента. - C. 50-54.
- Горожанкіна О. Ю. Шляхи та методи організації самостійної роботи у процесі професійної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 55-59.
- Грицай Н. Б. Різноманітність видів самостійної роботи студентів з методики навчання біології у вищій школі. - C. 60-64.
- Губаренко О. М. Система управління якістю самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах. - C. 64-69.
- Даниско О. В., Свєртнєв О. А. Зміст і форми самостійної роботи студентів з дисципліни "управління у сфері фізичної культури" та шляхи їх реалізації в умовах вищого педагогічного навчального закладу. - C. 69-73.
- Деміцька С. В. Організація самостійної роботи студентів з дисципліни "Охорона праці" в процесі підготовки фахівців в галузі лазерної та оптоелектронної техніки. - C. 73-79.
- Ермакова С. А. Технология и методика организации и стимулирования самостоятельной работы студентов, критерии оценки ее эффективности. - C. 79-83.
- Жарий І. А., Жáра Г. І. Організація самостійної роботи в становленні інформатичної компетентності майбутніх пенітенціаріїв. - C. 84-88.
- Каверіна О. Г. Організація самостійної роботи студентів у структурі навчального процесу технічних університетів. - C. 88-92.
- Кобилянська І. М. Організація самостійної роботи студентів фінансово-економічного коледжу. - C. 93-97.
- Ковтун І. М. Психологічні чинники управління самостійною роботою студентів-філологів. - C. 97-101.
- Кононенко А. Г. Використання практично-орієнтованих завдань у самостійній роботі учнів ПТНЗ. - C. 101-106.
- Кочина Л. А. Самостійна позааудиторна робота студентів: проблеми, шляхи реалізації, результати. - C. 106-110.
- Кравчук М. Г., Димар Н. М., Жгут О. А., Романенко О. В. Форми самостійної роботи студентів при вивченні медичної біології. - C. 110-114.
- Кривошеєва Г. Л. Організація самостійної роботи майбутніх педагогів у процесі їх підготовки до професійного довголіття. - C. 114-119.
- Кугай Н. В., Костенчук В. О., Кугай К. М. Комп’ютерна підтримка самостійної роботи студентів під час вивчення математичного аналізу. - C. 119-123.
- Кудін А. П., Кудіна Т. М., Жабєєв Г. В., Зінюк В. В. Організація самостійної роботи в курсі "українська мова як іноземна" засобами інтернет-технологій. - C. 123-128.
- Кукушкіна Л. А. Роль самостійної роботи у формуванні професійної компетентності студентів вищого технічного навчального закладу. - C. 129-132.
- Кучерявий А. О. Принципи реалізації технології управління самостійною навчальною діяльністю майбутніх юристів. - C. 132-136.
- Кучерявий О. Г. Акме-синергетична концепція кар’єрного зростання як результат самотворчості та професійної творчості особистості. - C. 136-141.
- Ломако Л. І. Індивідуальні завдання з педагогіки в умовах кредитно-модульного навчання. - C. 141-145.
- Медведєва О. А. Організація самостійної роботи студентів за допомогою дистанційних технологій. - C. 145-148.
- Мельников А. Ю., Шевченко Н. Ю. Об опыте организации самостоятельной научной работы студентов на кафедре ИСПР ДГМА. - C. 148-152.
- Мельничук Л. Б., Пагута Т. І. Теоретико-методичні аспекти організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення дисципліни "Педагогіка". - C. 152-157.
- Мельничук Ю. Ю. Соціально-психологічна й професійна адаптація студентів як передумова ефективної самостійної роботи на заняттях мовного циклу. - C. 157-160.
- Монке О. С. Предметно-змістова характеристика самостійної роботи майбутніх вихователів у їх підготовці до морально-духовного виховання дошкільників засобами художньої літератури. - C. 160-165.
- Моргунова Н. С. Організація самостійної роботи студентів: програма психологічного супроводу. - C. 165-170.
- Нагрибельна І. А. Готовність майбутніх учителів початкової школи до самостійної роботи в системі лінгводидактичної підготовки. - C. 170-173.
- Павленко Л. В. Інноваційні аспекти в організації самостійної роботи студентів в контексті болонського процесу. - C. 174-178.
- Папушина В. А. Організація самостійної роботи при вивченні творів художньої літератури з метою формування естетичної культури студентів. - C. 178-183.
- Рацлав Н. І. Аналіз організації самостійної роботи студентів фізико-математичного факультету Слов’янського державного педагогічного інституту у 40-70-х роках ХХ ст.. - C. 183-187.
- Рогова В. С. Роль самостійної роботи у формуванні конкурентоспроможності майбутніх інженерів у контексті Болонського процесу. - C. 188-191.
- Романько В. В. Технология организации и стимулирования самостоятельной работы студента. - C. 191-194.
- Рязанцева Д. В. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів у вивченні текстів за професійним спрямуванням. - C. 194-198.
- Семененко І. Є. Роль самостійної роботи у процесі фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 198-202.
- Серьогіна І. Ю. Оптимальні умови успішної організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів. - C. 202-206.
- Сімоненко Л. Ю. Самоконтроль як форма контролю сформованості методичної компетентності студентів ‒ майбутніх філологів. - C. 206-210.
- Сугейко Л. Г. Самостійна робота як дієвий засіб активізації навчальної діяльності студентів вишу. - C. 210-214.
- Фоломєєва Н. А. Значення самостійної роботи в системі навчально-методичних комплексів для курсів естрадної спрямованості на факультеті мистецтв педагогічного ВНЗ. - C. 214-219.
- Янковська І. М. Самостійна робота студента – одна із важливих форм навчання майбутніх учителів початкової школи. - C. 219-224.
| 2014 | | № 1(2) (15)
|
|
|
|