Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Екон./2017/260<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Економіка, аграрний менеджмент, бізнес Economika, agrarnyi menedgment, bisnes- Титул.
- Зміст.
- Szwacka-Mokrzycka J. Role of marketing in food economy development strategies. - C. 7-15.
- Jasiulewicz A., Jakubik A. Lifestyle segmentation of internet users. - C. 16-24.
- Барилович О. М. Ціноутворення на продукцію сільського господарства в умовах ринку. - C. 25-32.
- Бурова О. Б. Сучасний стан державного фінансування сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів в Україні. - C. 33-40.
- Буряк Р. І. Дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку продукції птахівництва України. - C. 41-53.
- Гальчинська Ю. М., Наливайко І. О. Маркетингові дослідження ринку тваринницької продукції в Україні. - C. 54-64.
- Гапоненко Т. М. Аналіз застосування основних інструментів комплексу маркетингу на переробному підприємстві. - C. 64-75.
- Герасименко Н. А., Якубович В. А. Міжнародний досвід реформування системи агрострахування. - C. 75-80.
- Гнатенко Є. Ю. Особливості функціонування сільськогосподарського виробництва в контексті інноваційного розвитку. - C. 80-91.
- Grechukha А. О. Analysis activities of dairy market enterprises. - C. 91-100.
- Гриценко А. С. До питання ефективності виробництва цукрових буряків на сільськогосподарських підприємствах. - C. 100-108.
- Діченко А. Л. Визначення стратегічних пріоритетів розвитку маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств. - C. 108-121.
- Доронін А. В. Удосконалення маркетингової політики цукрових заводів. - C. 122-130.
- Єрмаков О. Ю., Личук Л. І. Розвиток трудового потенціалу сільськогосподарських підприємств на засадах компетентнісного підходу. - C. 130-143.
- Жуковський М. О. Управління формуванням та розвитком конкурентоспроможного потенціалу сільськогосподарських підприємств. - C. 143-152.
- Завальнюк К. С. Тенденції розвитку агроформувань України та інтеграційних процесів в аграрній сфері. - C. 152-162.
- Кальний С. П. Е-сценарій навчання як засіб організації навчально-операціональної взаємодії учасників дорадчого процесу у сфері реалізації інноваційних програм. - C. 162-169.
- Коробенко Р. І. Теоретичні засади формування економічного потенціалу сільських територій. - C. 169-178.
- Костюк Т. О. Аналіз сучасних підходів оцінки рівня економічної безпеки країни. - C. 178-188.
- Кулик В. О. Теоретичні аспекти формування економічної самодостатності сільського соціуму. - C. 188-197.
- Ларіна Я. С., Цимбалюк К. А. Соціально-етичний маркетинг як засіб забезпечення конкурентоспроможності агропромислових підприємств. - C. 197-208.
- Луцій К. М. Чинники, що впливають на розвиток відносин у процесі спільної діяльності підприємств-партнерів. - C. 209-218.
- Луцій О. П. Теоретичні підходи до інноваційної діяльності підприємств агропромислового комплексу. - C. 219-227.
- Мельниченко В. В. Методичні засади визначення біоенергетичного потенціалу сільськогосподарських підприємств. - C. 228-236.
- Міщенко І. А. Управлінські чинники забезпечення конкурентоспроможності продукції АПК. - C. 236-242.
- Морозюк Н. В. Методика визначення рівня самодостатності територіальних громад. - C. 242-250.
- Невесенко А. В. Парадигмальний погляд на сталий розвиток економіки в умовах екологічних викликів. - C. 250-258.
- Ovcharyk Z. D. Accounting for stocks: international practice and domestic experience. - C. 258-266.
- Плотнікова М. Ф. Публічне управління в системі розвитку територіальних громад. - C. 266-278.
- Плотнікова М. Ф., Присяжнюк О. Ф. Гештальтний підхід в управлінні споживчими перевагами. - C. 279-287.
- Рафальська В. А. Місце орендодавців земельних паїв у системі аграрного маркетингу. - C. 287-296.
- Руденко М. М. Особливості комплексу маркетингу птахівничих підприємств. - C. 297-305.
- Рябчик А. В., Сліпуха Т. В. Теоретичні засади формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу. - C. 306-315.
- Слюсар С. Т. Формування самодостатніх громад – найважливіше завдання реформи місцевого самоврядування. - C. 315-325.
- Stadnyk V. P. Current status and trends of food market. - C. 325-332.
- Сухар С. В. Економічна ефективність вирощування нагідок лікарських в умовах лісостепу. - C. 332-338.
- Талавиря О. М. Особливості формування стратегії розвитку підприємств. - C. 339-347.
- Тимошенко М. М. Інноваційна складова у підготовці молодших спеціалістів як важливий економічний чинник сталого розвитку сільських територій та самозайнятості населенння. - C. 348-356.
- Федорова Н. Є. Еволюція ролі комунікаційної компоненти в концепціях маркетингу. - C. 357-366.
- Шарковська С. В. Теоретичні засади розвитку ринку соняшнику в Україні. - C. 367-374.
| 2017 | | Вип. 260
|
|
|
|