![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2013/192(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
Професійна педагогічна освіта у поліпрофільному навчальному закладі
- Нєлєпова А. В. Підготовка майбутніх агрономів до науково-дослідної роботи (на прикладі вивчення дисципліни "Інформаційні технології". - C. 11-16.
- Олексюк Н. С., Калаур С. М. Духовна опіка військовослужбовців як умова ефективності налагодження життєдіяльності їхніх сімей в умовах реформування Збройних Сил України. - C. 17-24.
- Олефір Ю. А. Сутність і структура понять "компетентність" і "компетенція" у психолого-педагогічній літературі. - C. 24-30.
- Олло В. П. Характеристика організації діяльності пенітенціарного навчального закладу системи професійно-технічної освіти. - C. 30-37.
- Омельченко Л. М. Методи формування внутрішньої мотивації діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ. - C. 38-43.
- Опанасенко О. В. Перспективи підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічного тренінгу з дітьми та учнівською молоддю сільської місцевості. - C. 43-48.
- Павленко О. О., Черевкo С. В. Формування здоров’я бережної компетентності: від стратегії до тактики. - C. 48-55.
- Паньків О. М., Кручек В. А. Лекція як провідна форма навчання: особливості проведення лекційних занять із дисципліни "Соціологія праці". - C. 55-60.
- Пермінова В. А. Загальна характеристика поняття "педагогічні умови". Роль педагогічних умов у формуванні творчих здібностей бакалаврів права. - C. 60-66.
- Петрачков О. В. Вплив факторів на ефективність процесу бойової підготовки військовослужбовців сухопутних військ. - C. 66-72.
- Плохенкo Д. В. Алгоритм розробки комп’ютерно-функціональної моделі навчального процесу. - C. 72-81.
- Полозенко О. В. Методологічні підходи до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі до професійної діяльності. - C. 81-90.
- Прохорчук О. М. Специфіка дослідницької діяльності соціальних педагогів. - C. 90-96.
- Reichelt M. Motivation und forderung von lernleistung im universitaren fremdsprachenunterricht. - C. 96-102.
- Резунова О. С. Аналіз результатів педагогічного експерименту з формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів у вищих аграрних навчальних закладах. - C. 102-109.
- Решетник П. М. Методологічні основи технології навчання. - C. 109-114.
- Родин О. Ф. Из опыта преподавания дисциплины "История германии в лицах". - C. 114-121.
- Романюк І. М. Навчальні тренінги як ефективний засіб формування комунікативних умінь майбутніх соціальних педагогів. - C. 121-129.
- Рудик Я. М. Педагогічні вимоги до процесу надання вищими навчальними закладами додаткових освітніх послуг обдарованій студентській молоді. - C. 129-135.
- Савицька І. М. Актуалізація проблеми викладання філософії освіти як окремої дисципліни. - C. 136-142.
- Сивохоп Е. М. Особливості структури та змісту дисципліни "Теорія та методика викладання футболу". - C. 142-148.
- Сидоренко В. К. Професійне самовизначення як основа створення умов для забезпечення якості життя молодою людиною. - C. 148-159.
- Соболюк К. В., Кубіцький С. О. Профілактика агресивності дітей сільської школи засобами бойових мистецтв. - C. 159-167.
- Сопівник Р. В., Васюк О. В. З історії становлення педагогічної складової професійної освіти в Національному університеті біоресурсів і природокористування України. - C. 168-177.
- Стасюк В. В., Фіногенов Ю. С. Перспективи розвитку системи фізичної підготовки в Збройних Силах України. - C. 178-185.
- Стукало О. А. Особливості професійного спілкування в діяльності фахівця-аграрія. - C. 185-191.
- Тарасенко Р. О. Формування інформаційних компетенцій майбутніх перекладачів у контексті міжнародних стандартів. - C. 192-198.
- Тарасюк В. А., Блозва А. І. Використання комп’ютерних ігор на практичних заняттях з електротехнічних дисциплін для підготовки електриків. - C. 199-203.
- Тарнавська Т. В. Комп’ютерні технології контролю знань у вищій освіті. - C. 204-212.
- Тверезовська Н. Т., Євстрат’єв С. В. Еволюція та сучасний стан використання інформаційних технологій у вищій освіті країн США, Японії та Європи. - C. 212-221.
- Теличко Н. В. Педагогічні цінності у контексті формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів. - C. 221-227.
- Теслюк В. М., Мазур Г.С. Поняття комунікативної компетентності: наукові підходи та визначення сутності. - C. 227-232.
- Токарєва А. В. Перевірка дієвості педагогічних умов формування міжкультурної компетентності студентів економічних спеціальностей. - C. 233-237.
- Фурс Т. І., Вдовенко О. І. Профконсультаційна робота з учнями професійно-технічних навчальних закладів у процесі виробничого навчання. - C. 237-242.
- Шкабара И. Е. Обучение реферированию текстов профессиональной направленности на занятиях по английскому языку студентов магистратуры. - C. 243-250.
- Шостак А. В. Наукометрія у дослідницькому університеті. - C. 250-267.
- Шпак І., Мунтян А. Навчання англійській мові для спеціальних цілей (на прикладі Business English). - C. 267-274.
- Южанинова Е. В. История педагогического тестирования в России и за рубежом. - C. 274-281.
- Яковенко О. І. Модель формування компетенцій професійної діяльності майбутніх економістів у процесі практичної підготовки. - C. 282-289.
- Ярощук К. І. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів. - C. 289-295.
- Яшник С. В. Природно-просторові детермінанти управлінської культури як основа переосмислення соціоприродної дійсності. - C. 296-304.
Фундаментальна і соціально-педагогічна підготовки в професійній освіті
- Бивалькевич Л. М. Обґрунтування змісту спецкурсу "Розвиток технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів" для майбутніх інженерів-педагогів. - C. 305-309.
- Булачок М. О. Напрями комп’ютеризації навчального процесу в аграрних вищих навчальних закладах. - C. 309-314.
- Галімова В. М., Суровцев І. В. Застосування інформаційних технологій під час викладання хімічних дисциплін (екологічна безпека). - C. 314-319.
- Гаріна С. М., Маркевич О. О. Класифікаційні ознаки автоматизованих інформаційних систем управління загальноосвітнім начальним закладом. - C. 319-326.
- Городинець О. В., Журавська Н. С., Вінник І. В. Методи навчання дисципліни безпека життєдіяльності. - C. 326-331.
- Капінус О. С. Роль інтерактивних технологій у формуванні соціальної відповідальності майбутніх офіцерів Збройних Сил Eкраїни. - C. 331-339.
- Косматий В. Є., Савченко Д. А. Про методику проведення лабораторних занять з загальної хімії. - C. 339-345.
- Лопатка Ю. М. Ретроспективний аналіз становлення системи підготовки фахівців з "Комп’ютерна інженерія". - C. 345-351.
- Лукашенко Т. Ф. Екологічна компетентність як важливий чинник професіоналізму студентів. - C. 351-357.
- Маковенко Л. О. Використання ігрових ситуацій для розвитку логічного мислення учнів ЗОШ на уроках біології. - C. 358-363.
- Мусійчук С. М. Можливості нефахових дисциплін при формуванні самоефективності майбутніх ветеринарних лікарів. - C. 363-369.
- Панчук Т. К., Лаврик Р. В. Позаурочна робота студентів при вивченні хімічних дисциплін. - C. 369-374.
- Пилипенко О. П. Новітні технології (подкасти) в навчальному процесі ветеринарних ВНЗ Німеччини. - C. 374-382.
- Халілова С. Е. Особливості проектних умінь майбутніх інженерів садово-паркового господарства. - C. 382-388.
- Шемчук Н. К., Журавська Н. С. Методика проведення практичних занять з дисципліни "Топографічне і землевпорядне креслення". - C. 388-393.
- Яковлева В. А., Макидон В. В. Сучасні форми та методи практичного навчання у процесі вивчення методики навчання дисципліни "Геодезія". - C. 393-399.
| 2013 | | Вип. 192(2)
|
|
|
|