Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2015/220<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
- Вакулевич О. О. Екологічна відповідальність фахівця аграрної галузі: категоріальний аналіз. - C. 9-14.
- Гуменний О. Д. Мультимедійні проекти як засіб розвитку інформаційної культури студентів вищих навчальних закладів. - C. 14-20.
- Дзюба Г. І. Професійна підготовка майбутніх економістів в Україні і Німеччині: загальні тенденції і відмінності. - C. 20-26.
- Єресько О. В. Сутність поняття "валеологічні цінності". - C. 26-31.
- Каландирець Н. М. Поняття підприємницької компетентності майбутніх економістів-аграрників. - C. 32-37.
- Каленський А. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів на заняттях з дисципліни "Етика викладача вищої школи" неімітаційними методами. - C. 37-42.
- Каніболоцька Л. В. Зміст та структура риторичної компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів. - C. 43-47.
- Канішевська Л. В. Концептуалізація проблеми підготовки старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя. - C. 47-55.
- Касаткін Д. Ю., Касаткіна О. М. Організація електронного документообігу шляхом вдосконалення інформаційного забезпечення у вищому навчальному закладі. - C. 55-62.
- Ковальчук Т. І., Кулик В. В. Соціально-педагогічна робота з розвитку моральних якостей сільської молоді. - C. 62-67.
- Колісник Н. В. Професійна компетентність менеджера як психолого-педагогічна проблема. - C. 67-74.
- Короленко В. Л. Сім’я і її вплив на моральне формування дитини. - C. 74-79.
- Костриця Н. М. Формування мовної особистості майбутніх фахівців-аграрників на засадах культурологічного підходу. - C. 80-87.
- Кушнір А. О. Сутність і структура поняття "героїчного вчинку". - C. 87-91.
- Лашкул В. А. Особливості застосування методичних підходів до формування професійно-етичної компетентності майбутнього лікаря ветеринарної медицини. - C. 91-96.
- Лещенко Л. А. Сутність поняття "самоосвітня компетентність майбутніх екологів". - C. 97-100.
- Лузан П. Г. , Печковська І. М. Суть та дефініція поняття "педагогічна технологія". - C. 100-108.
- Майковська В. І. Бізнес-інкубатор як інструмент управління науковою діяльністю базового структурного підрозділу внз при реалізації кластерного підходу в освіті. - C. 109-118.
- Мешко К. І. Потреба у формуванні господарської дбайливості студентів аграрних коледжів. - C. 118-124.
- Моісєєв В. В. Роль музеїв у військово-патріотичному вихованні молоді. - C. 124-129.
- Монашненко А. М. Перекладацька компетентність та її складові. - C. 130-135.
- Наконечна О. В. Навчальна (ознайомча з фаху практика) майбутніх соціальних педагогів в умовах університетської освіти. - C. 135-140.
- Пекач К. А. Сутність поняття "громадянська відповідальність" особистості. - C. 141-146.
- Попович В. І. , Кручек В. А. Формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців засобами інтерактивних методів навчання. - C. 147-151.
- Потапчук Т. В. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійно-педагогічної творчості. - C. 152-159.
- Ратинська І. В. Основні виміри моральної відповідальності та морального вибору: точки дотику. - C. 159-166.
- Сопівник І. В. Виховуюче навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 166-171.
- Сопівник Р. В. Виховання особистості майбутнього фахівця агропромислової галузі крізь призму функцій наставника академічної групи. - C. 172-182.
- Співакова І. Б. Теорія і практика організації методичної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 182-194.
- Сук А. М. Аналіз стану проблеми формування санітарно – гігієнічної культури серед студентської молоді України. - C. 195-201.
- Тарасенко Р. О. Формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів у контексті глобалізації та інформатизації суспільства. - C. 201-209.
- Шинкарук В. Д. Виховання господарності майбутніх педагогів засобами продуктивної праці. - C. 209-215.
- Шинкарук О. В. Якість професійної підготовки фахівців – невід'ємна вимога до вітчизняної вищої освіти. - C. 215-221.
- Афанасенко Л. А. Професійна самоідентифікація як предмет психологічного дослідження. - C. 222-228.
- Барчі Б. В. Психологічний супровід безробітних у виборі професії. - C. 228-235.
- Вус В. І. Сучасна специфіка соціально-психологічних детермінант міграційної поведінки людини. - C. 236-240.
- Денисюк Л. М. Формування духовних цінностей студентської молоді у кризовому суспільстві. - C. 240-247.
- Костюк Д. А. Психологічна сутність професійного мислення енергетиків сільськогосподарського виробництва. - C. 247-252.
- Кравченко А. В., Тверезовська Н. Т. Виникненя і попередження конфліктів у молодого подружжя. - C. 253-258.
- Мандзик Л. В. Соцiально-педагогiчна профiлактика суїцидальної поведiнки у пiдлiтковому вiцi. - C. 258-262.
- Мартинюк І. А. Психологічні механізми адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ. - C. 262-268.
- Марусинець М. М. Професійна спрямованість і її віддзеркалення в моделі підготовки фахівців гуманітарного профілю. - C. 268-275.
- Маслюк А. М. Особливості подолання людиною критичних життєвих ситуацій. - C. 276-283.
- Омельченко Л. М. Невизначеність як чинник соціалізації сучасної української молоді. - C. 283-288.
- Полозенко О. В. Дослідження причин стресів у студентів аграрних ВНЗ. - C. 288-294.
- Соболюк К. В. , Кубіцький С. О. Профілактика агресивної поведінки підлітків у процесі оволодіння бойовими мистецтвами. - C. 294-299.
- Шевченко О. М. Психолого-педагогічний супровід розвитку особистісної компетентності старшокласників. - C. 300-307.
- Шмаргун В. М. , Шмаргун Т. М. Психосоматична парадигма інтеграції психології і медицини. - C. 307-319.
- Яшник С. В. Детермінуючі компоненти моделі керівника. - C. 319-326.
| 2015 | | Вип. 220
|
|
|
|