Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2015/230<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
- Балан Ю. А., Кубіцький С. О. Формування здорового способу життя сільських підлітків засобами вуличної соціальної роботи. - C. 9-15.
- Березова Л. С. Євроінтеграційні тенденції у професійній підготовці перекладачів у вищих навчальних закладах Франції. - C. 15-23.
- Бондар Н. Г. Соціальний педагог як суб’єкт виховання моральності учнів. - C. 23-28.
- Брояко Н. Б. Формування основ техніки бандуриста-початківця. - C. 28-34.
- Буцик І. М. Визначення характерних особливостей методичних систем навчання. - C. 35-41.
- Власенко К. О. Рецепція фольклору як засіб виховання молоді. - C. 41-47.
- Грицяк Л. Д. Зміст і характер соціальної компетентності студентів економічних спеціальностей. - C. 47-52.
- Деркач І. М. Особливості оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах. - C. 52-57.
- Єресько О. В. Шляхи підвищення ефективності виховання валеологічних цінностей. - C. 57-62.
- Канівець О. М. Візантійська традиція та її вплив на освіту Київської Русі. - C. 62-66.
- Корицький В. П. Зміст підготовки бакалаврів деревообробних технологій до художньо-конструкторської діяльності. - C. 66-70.
- Кошук О. Б. Технологія проблемно-розвивального навчання: теоретико-методичний аспект. - C. 70-78.
- Лузан П. Г., Костенко Т. В. Фактори формування творчого потенціалу майбутніх техніків-механіків в агротехнічному коледжі. - C. 79-87.
- Макодзей Л. І., Михайліченко М. В. Концепція підготовки фахівців з освітніх вимірювань в аграрних ВНЗ. - C. 88-93.
- Моісєєв В. В. Ретроспектива ідей військово-патріотичного виховання в Україні. - C. 94-100.
- Мося І. А. Реалізація ідей компетентнісної концепції у підготовці кваліфікованих робітників. - C. 100-108.
- Павлюченко П. Г. Методологічні засади професійної підготовки виконавців народної манери співу. - C. 108-114.
- Палагнюк М. В. Виховання громадянської позиції студентів: історичний аспект. - C. 115-121.
- Перцова Н. О. Тенденції розвитку української хорової літератури Х-XIX cт.. - C. 121-128.
- Петрів Г. В. Сутність поняття "ціннісне ставлення до земельних ресурсів" . - C. 128-133.
- Пилипенко О. П. Компетентнісний підхід до підготовки сучасних лікарів ветеринарної медицини в Німеччині. - C. 133-140.
- Рощін І. Г. Концептуальне підґрунтя фізичної підготовки учнів вітчизняних загальноосвітніх шкіл. - C. 140-148.
- Сєнчева О. В. Практика організації моніторингу якості навчальних досягнень студентів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 149-155.
- Смолярчук О. Ф. Реформування викладання і вивчення англійської мови у Китайській Народній Республіці. - C. 155-161.
- Сопівник І. В. Дослідження готовності молоді до відповідальних сімейних відносин. - C. 161-167.
- Сопівник Р. В. Виховання і педагогічна думка у філософських системах мислителів класичної Греції. - C. 167-177.
- Тверезовська Н. Т. Методика побудови експертних систем. - C. 177-183.
- Терьохіна О. Л. Алгоритмічні приписи як основа формування технічного мислення майбутніх інженерів-машинобудівників. - C. 184-191.
- Ткач М. М. Розвиток професійної творчості майбутніх фахівців як психолого-педагогічна проблема. - C. 191-198.
- Толочко С. В., Шкодин А. В. Методичні особливості формування хімічної компетентності майбутніх інженерів-механіків. - C. 198-204.
- Шарата Н. Г. Інновації у вищій школі. - C. 204-209.
- Шевченко С. В. Обґрунтування методик визначення рівня готовності майбутніх бухгалтерів до автоматизації бухгалтерського обліку малих підприємств. - C. 210-219.
- Шинкарук В. Д. Розвиток ідей про виховання в Добу Відродження. - C. 220-228.
- Шинкарук О. В. Особливості законодавчого унормування проблеми моніторингу якості освіти в Україні. - C. 228-234.
- Афанасенко Л. А. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми самоідентифікації особистості. - C. 235-240.
- Вус В. І. Батьківські виховні впливи як детермінанта розвитку соціального здоров’я дошкільників. - C. 241-246.
- Денисюк Л. М. Цінності пізнання і самореалізації особистості студентів. - C. 246-252.
- Іваненко Б. Б. Психоаналітичний підхід до розуміння виховних впливів батьків на дитину. - C. 252-260.
- Костюк Д. А. Психологічна сутність професійного інтелекту енергетиків сільськогосподарського виробництва. - C. 260-264.
- Кулдиркаєва О. В. Психолого-педагогічні основи розвитку професійно-значущих якостей майбутнього вчителя музики в процесі професійної підготовки. - C. 265-270.
- Лапа О. В. Особливості вияву почуття патріотизму сучасними підлітками загальноосвітньої школи. - C. 270-275.
- Мартинюк І. А. Психологічна травма та посттравма: сутність і способи подолання. - C. 276-282.
- Омельченко Л. М. Вплив ситуації невизначеності на процес соціалізації сучасної української молоді. - C. 282-288.
- Полозенко О. В. Дослідження подружніх конфліктів у молодих сім’ях. - C. 288-297.
- Хлонь О. М. Проблематика підготовки фахівців у базових вищих навчальних закладах МВС із формуванням мотивації до подальшого професійного самовизначення відповідно до профіля. - C. 297-303.
- Шмаргун В. М., Шмаргун Т. М. Психосоматична проблема в психології. - C. 303-313.
- Яшник С. В Емоційна компетентність у структурі управлінської культури. - C. 313-321.
| 2015 | | Вип. 230
|
|
|
|