Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2014/66<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Івано-Франківськ, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дічек Н. П. Питання індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу у працях українських психологів (період "розвинутого соціалізму"). - C. 11-19.
  4. Коляда Н. М. Позашкільна піонерська робота в Україні (перша половина 30-х років ХХ ст.). - C. 20-27.
  5. Кочубей Т. Д. Раціоналізм і картезіанство у педагогічній спадщині Георгія Кониського. - C. 27-33.
  6. Оршанський Л. В, Скварок М. Ю. Історичний аспект становлення і розвитку вітчизняної інженерно-педагогічної освіти. - C. 33-40.
  7. Федосова І. В. Особливості формування професорсько-викладацького складу вищих технічних навчальних закладів у 1917–1929-му роках. - C. 40-47.
  8. Бєлан Г. В. Біографічні дослідження в спадщині українських просвітників другої половини ХІХ ст.. - C. 48-51.
  9. Голубнича Л. О. Досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищих закладах освіти Східноукраїнського регіону (70-ті рр. ХХ ст.). - C. 52-57.
  10. Денисенко А. О. Молодіжний клуб як форма організації дозвілля студентської молоді у 80–90-х рр. ХХ ст. в Україні. - C. 57-62.
  11. Дерев’янко І. В. Методи та форми організації християнського виховання підлітків за часів Київської Русі (VIII–XV століття). - C. 63-66.
  12. Діденко А. М. Соціальний захист дітей: до етимології питання. - C. 66-70.
  13. Єфімова О.В. Питання формування особистості у кадетських корпусах України (друга половина ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 70-75.
  14. Клименко Ю. А. До історії розвитку есперанто-руху в Україні. - C. 75-80.
  15. Коляда Т. В. Розбудова системи професійної підготовки майбутніх учителів у Великобританії (ХІХ ст.). - C. 80-84.
  16. Леонтьєва І. В. Історія розвитку вітчизняної педагогічної психології: експериментальні уроки О.Ф. Лазурського (1874–1917). - C. 84-90.
  17. Приходько Т. О. Зміст підготовки студентів-математиків у Київському імператорському університеті святого Володимира (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 90-98.
  18. Сараєва О. В. Педагогіка колективу як актуальний напрям досліджень 20–30 рр. ХХ ст.. - C. 98-103.
  19. Степаненко І. І. Поняття правового виховання в епоху Стародавніх цивілізацій і Античності. - C. 103-106.
  20. Школа О. В. Еволюція фізичної картини світу в курсі теоретичної фізики. - C. 107-114.
  21. Величко С. П., Бузько В. Л. Бінарний урок з фізики та біології як засіб формування пізнавального інтересу учнів основної школи. - C. 116-122.
  22. Заболотна О. А. Застосування методу контент-аналізу у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти. - C. 122-127.
  23. Гуляєва Л. В., Гуляєва Т. В. Дослідження руху тіла вздовж похилої площини в старшій школі. - C. 127-135.
  24. Кадченко В. М., Новгородський В. О. Експериментальне вивчення поверхневих хвиль у шкільній лабораторії. - C. 135-142.
  25. Куриленко Н. В. Методична система формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі навчання фізики. - C. 142-150.
  26. Мальченко С. Л., Шевченко О. О. Організація самостійної роботи при вивченні астрономії. - C. 150-156.
  27. Мерзликін О. В. Навчальні дослідження у курсі фізики профільної школи: компетентнісний підхід. - C. 157-163.
  28. Шарко В. Д., Пашко М. І. Психолого-педагогічні основи розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів фізико-технічного профілю у позакласній роботі з фізики. - C. 165-171.
  29. Глушич В. В. Сучасні тенденції розвитку родинного виховання у США. - C. 172-175.
  30. Кольцова О. С. Педагогічні аспекти організації фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. - C. 175-179.
  31. Мєняйлов С. М. Вплив фізики на формування екологічної компетентності. - C. 179-183.
  32. Сіранчук Н. М. Учення Л.С. Виготського про мислення та мовлення і методична стратегія розвитку мовленнєвих творчих здібностей молодших школярів. - C. 184-187.
  33. Устинова Н. В. Становлення особистості школяра в процесі його соціалізації. - C. 187-192.
  34. Щербина В. Ю. "Нормальна сім’я" у психолого-педагогічній науці. - C. 193-196.
  35. Барбіна Є. С. Гуманістична спрямованість особистості вчителя у європейському контексті. - C. 198-201.
  36. Коновал О. А., Туркот Т. І. Поліваріантність у самостійному дослідженні студентами суперечностей спеціальної теорії відносності як засіб розвитку критичного мислення. - C. 201-207.
  37. Кузьменков С. Г. Спецкурс "Фундаментальні фізичні та математичні константи" як крок до фундаменталізації фізичної та астрономічної освіти. - C. 207-213.
  38. Курок В. П., Шевель Б. О. Моделювання вивчення історичного досвіду в системі інженерно-педагогічної освіти. - C. 213-218.
  39. Левченко Я. Е. Професіоналізація як фактор формування професійної спрямованості особистості майбутнього фахівця. - C. 218-223.
  40. Нестеренко В. В. Особливості студентів заочної форми підготовки у вищому навчальному закладі як суб’єктів навчальної діяльності. - C. 224-229.
  41. Степанюк А. В., Жирська Г. Я ., Міщук Н. Й. Наступність у формуванні компетенцій майбутніх учителів біології в умовах ступеневої освіти. - C. 229-235.
  42. Шапошникова І. В. Науково-методичні засади формування студентського моностилю у просторі ВНЗ. - C. 235-242.
  43. Бальоха А. С. Природознавча компетентність майбутнього вчителя початкової школи: теоретико-методичний аналіз. - C. 242-247.
  44. Бібік Г. В. Міждисциплінарна інтеграція як основа якісної математичної освіти майбутніх учителів фізики. - C. 247-253.
  45. Винник В. Д. Вплив самооцінки гармонії тілесності на вибір типу життєвої стратегії естетики здоров’я майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 253-258.
  46. Войтенко Л. П. Методичні аспекти створення та використання дидактичних імітаційних моделей у процесі вивчення медичної інформатики. - C. 258-264.
  47. Войтович І. С. Педагoгiчнi технoлoгiї підготовки майбутнiх учителiв. - C. 264-270.
  48. Герлянд Т. М. Проектування навчального процесу з природничо-математичних дисциплін у аграрних професійно-технічних навчальних закладах. - C. 270-275.
  49. Гончаренко Т. Л. Технологія підготовки вчителя до проектування навчального процесу у післядипломній освіті. - C. 275-281.
  50. Горшкова Г. А. Зміст і структура прикладної спрямованості навчання вищої математики майбутніх інженерів-металургів. - C. 281-286.
  51. Гузь А. М. Шляхи підвищення якості підготовки майбутніх фахівців морского флоту. - C. 286-290.
  52. Гурба В. Т. Значення вокально-педагогічного досвіду в сучасній практиці виховання співацького голосу майбутніх педагогів-вокалістів. - C. 290-294.
  53. Дендеренко О. О. Інтеграція знань як основа формування професійних компетентностей суднових механіків у ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації. - C. 294-301.
  54. Забара О. А. Індивідуальна робота студентів при підготовці до фізично практикуму в умовах інтеграції теоретичної та експериментальної складових. - C. 301-305.
  55. Задорожня Т. М., Руденко І. Б. Формування стохастичних компетентностей у контексті підготовки фахівців фінансово-економічного спрямування. - C. 305-310.
  56. Зінонос Н. О. Аналіз змісту математичної освіти країн африканського регіону. - C. 310-314.
  57. Килимник С. М. Реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання фізики в професійній підготовці студентів коледжів. - C. 314-320.
  58. Кирикилиця В. В. Методи активізації навчання студентів ВНЗ у процесі роботи зі словниками. - C. 320-324.
  59. Котова О. В. Методичні особливості викладання курсу "Числові системи" у майбутніх учителів математики. - C. 325-329.
  60. Красюк Ю. М., Сільченко М. В. Система моніторингу результатів навчальної діяльності студентів. - C. 329-336.
  61. Кузьменко О. С. Поняття симетрії та асиметрії у процесі навчання фізики у вищих навчальних закладах. - C. 336-340.
  62. Кулалаєва Н. В. Культура безпеки професійної діяльності як педагогічна дефініція. - C. 340-346.
  63. Кушнір І. І. Педагогічні технології як умова розвитку маркетингової компетентності керівника вищого навчального закладу І–ІІ рівнів акредитації у системі післядипломної освіти. - C. 346-353.
  64. Листопад О. А. Теоретичні засади типології системи навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти. - C. 354-360.
  65. Марущак О. В., Король В. П. Формування предметної компетентності майбутнього вчителя технологій з основ аграрного виробництва. - C. 360-365.
  66. Нищак І. Д. Інженерно-графічні знання, уміння та навички вчителя технологій: квінтесенція понять. - C. 365-370.
  67. Остапович Н. В. Наукові засади використання дидактичної гри в системі сучасної медичної освіти. - C. 370-375.
  68. Пасічник О. О. До питання підвищення іншомовної компетентності студентів немовних спеціальностей: бар’єри та шляхи їх подолання. - C. 375-379.
  69. Пермінова Л. А. Формування готовності студента до педагогічного проектування. - C. 379-385.
  70. Самосудова-Грозова О. Б. Проблема формування наукової компетентності майбутніх економістів бакалаврів у дослідженнях вітчизняних учених. - C. 385-389.
  71. Сліпухіна І. А., Точиліна Т. М. Трансформація фундаментальних дисциплін в умовах стандартизації вищої технічної освіти. - C. 389-394.
  72. Слухенська Р. В. Педагогічні засади розвитку професійного клінічного мислення майбутнього лікаря в процесі формування його духовно-творчого потенціалу. - C. 394-401.
  73. Слюта А. М. Алгоритм професійної підготовки майбутніх екологів у процесі виробничої практики. - C. 401-406.
  74. Туренко Н. М. Розвиток теорії та практики логопедії на сучасному етапі. - C. 406-410.
  75. Файнман І. Б. Роль англомовної комунікації у процесі професійної підготовки майбутнього авіадиспетчера. - C. 410-414.
  76. Ярошинська О. О. Принципи проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 414-420.
  77. Богомолова М. Ю. Профілактичний вплив сім’ї на формування морального виховання підлітків-делінквентів. - C. 422-425.
  78. Волошенко М. О. Cтан професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до профілактично-корекційної роботи з підлітками девіантної поведінки. - C. 426-429.
  79. Гуріч В. О. Запобігання економічному насильству над дітьми як напрям роботи соціального педагога. - C. 430-434.
  80. Андрійчук А. Б. ЕНМК як гнучка інтерактивна технологія комп’ютерно-орієнтованого навчання фізики майбутніх судноводіїв. - C. 436-439.
  81. Григор’єва В. Б. Методичні особливості застосування ІКТ при викладанні дисциплін природничого циклу майбутнім програмістам. - C. 440-445.
  82. Іваницька Н. А., Іваницька Ю. А. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у системі навчального фізичного експерименту Малої академії наук України. - C. 445-450.
  83. Квітка Т. В. Комбінація традиційного й інноваційного навчання вищої математики на прикладі вивчення деяких тем векторної алгебри. - C. 450-454.
  84. Кух А. М., Кух О. М., Дінділевич Є. М., Роздобудько М. О. Медіапроекти в системі методичної підготовки вчителя фізики. - C. 454-462.
  85. Мардарова І. К. Підготовка вихователів до створення дидактичних відеоматеріалів для дітей дошкільного віку. - C. 462-466.
  86. Філіппова Л. В. Використання інформаційних технологій під час навчання хімічних дисциплін. - C. 466-470.
  87. Шафорост Ю. А. Використання інформаційних технологій у процесі вивчення курсу "Історія хімії". - C. 471-474.
2014
Вип. 66
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського