Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/73(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бірюк Д. О. Категорія "педагогічні умови" в ґенезі цілепокладань і реалізації освітнього менеджменту педагогічного навчального закладу. - C. 7-11.
  4. Коченгіна М. В. Розвідка класифікації дитячих іграшок-провокаторів. - C. 12-16.
  5. Кравченко О. О. Культуротворча діяльність пролеткульту в умовах освітньо-просвітницького руху 20-х рр. ХХ ст.. - C. 17-22.
  6. Lichman L. Yu. Introducing foreign competence-centered practice into the language education of Ukraine. - C. 23-27.
  7. Сирова Ю. В. Історіографічний аналіз організаційно-педагогічних засад методичної роботи в дошкільних навчальних закладах (друга половина ХХ ст.). - C. 28-31.
  8. Топоренко О. Ю. Культ особи Ю. Пілсудського як елемент освітньої політики у іі Речі Посполитій. - C. 32-35.
  9. Царик О. М. Рідна мова як засіб формування культури мовлення особистості (історичний аспект). - C. 36-39.
  10. Шаргун Т. О. Система підготовки фахівців залізничного транспорту в Україні за часів царської Росії (1900-1917 рр.). - C. 40-44.
  11. Асадчих О. В. Система навчання студентів мовних спеціальностей японського академічного мовлення: інтегративні компоненти. - C. 45-52.
  12. Бобир В. Г. Мотивація керівників дошкільних навчальних закладів до професійного розвитку в системі підвищення кваліфікації. - C. 52-55.
  13. Ганиева Р. А. Пути формирования познавательного интереса старшеклассников в процессе изучения английского языка. - C. 56-59.
  14. Гусейнова Э. Р. Роль курса "человек и общество" для X – XI классов в формировании активной гражданской позиции школьников. - C. 59-63.
  15. Оруджева С. С. Интегративные связи математики и информатики в начальной школе. - C. 64-67.
  16. Патієвич О. В. Компоненти, критерії оцінки та показники рівня сформованості умінь академічного писемного мовлення студентів магістратури природничого профілю. - C. 67-.
  17. Аллахвердиева Ф. Профессиональные качества педагога. - C. 73-76.
  18. Бойко М. М. Програмно-цільовий підхід до управління професійною підготовкою майбутнього вчителя. - C. 77-81.
  19. Гаврилюк Н. М., Манжос Е. О. Методична автентичність у навчанні перекладу студентів економічних спеціальностей. - C. 82-86.
  20. Євдокімова-Лисогор Л. А. Педагогічні методи підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери до міжкультурного діалогу. - C. 86-91.
  21. Іваній І. В. Особливості розвитку професійно-педагогічної культури фахівців фізичного виховання та спорту. - C. 92-96.
  22. Латуша Н. В. Особливості професійної підготовки педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів на курсах підвищення кваліфікації. - C. 97-101.
  23. Лобач Н. В. Поетапне виконання інформаційно-аналітичних дій – умова формування у майбутніх лікарів інформаційно-аналітичної компетентності. - C. 102-106.
  24. Мельник Н. І. Професійна підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті компетентнісної парадигми вітчизняної освіти: проблема визначення структури професійної компетентності. - C. 107-115.
  25. Олійник Н. А. Секційна робота як одна з форм організації навчального процесу з дисципліни "фізичне виховання" у вищому навчальному закладі. - C. 116-120.
  26. Підборський Ю. Г. Педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 121-125.
  27. Садыгзаде Х. А. Особенности становления и развития азербайджанского балета как педагогическая проблема. - C. 125-129.
  28. Смолянко Ю. М. Навчальний посібник як засіб формування професійної культури майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 130-134.
  29. Стеценко Н. М., Чикалова Т. Г. Роль самостійної роботи студентів у формуванні професійної компетентності майбутніх менеджерів освіти. - C. 135-139.
  30. Ткаченко Н. М. Орієнтири професійної діяльності сучасного вчителя іноземних мов. - C. 139-144.
  31. Хміль Н. А. Організація рефлексивної діяльності майбутніх учителів у процесі формування їхньої професійної готовності до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі. - C. 144-149.
2016
Вип. 73(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського