Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2012/38<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія- Титул.
- Зміст.
- Акімова О. В. Інноваційна система розвитку творчого мислення майбутнього вчителя. - C. 7-12.
- Герасимова І. Г. Становлення проблеми формування професійної мобільності. - C. 13-17.
- Ільчук В. В., Коломієць А. М. Аналіз кризових ситуацій у системі освіти України та можливі шляхи їх подолання. - C. 18-22.
- Коротнюк О. О. Медіасередовище у фаховій підготовці майбутніх вчителів початкових класів як предмет наукових досліджень. - C. 23-26.
- Коротун О. О. Навчання іноземних громадян в Україні: проблеми та перспективи. - C. 26-30.
- Максименко Н. Б., Салига Н. М. Реалізація технології розвивального навчання на уроках рідної мови в початковій школі. - C. 31-34.
- Піддячий М. І. Соціально-професійна орієнтація у загальноосвітньому закладі. - C. 34-41.
- Руденко Ю. А. Категоріальні ознаки концепту "художньо-мовленнєва діяльність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів" в руслі сучасної лінгводидактики. - C. 41-45.
- Ткачук С. І. Технологія як феномен людської діяльності. - C. 46-50.
- Вихляєв Ю. М. Самостійні заняття як резерв рухової активності студентів. - C. 51-54.
- Імбер В. І. Розвиток логічного мислення дітей дошкільного віку. - C. 54-58.
- Киричук А. С., Перестюк Р. Л. Теоретичні основи створення ділової гри у вищих навчальних закладах. - C. 58-61.
- Кобилянський О. В. Практичні аспекти викладання нормативної дисципліни "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах. - C. 61-66.
- Овчаров С. М. Метод профільних занурень у неперервній професійній підготовці вчителів інформатики. - C. 67-69.
- Пепельніцина Т. Ф., Матохнюк Л. О. Роль активних методів навчання у формуванні готовності майбутніх фахівців інженерних спеціальностей до професійної діяльності. - C. 70-73.
- Пінаєва О. Ю., Мамус Г. М. Шляхи оптимізації змісту навчання у процесі підготовки вчителів технологій до занять. - C. 74-78.
- Савчин М.-В. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання в процесі вивчення хімії. - C. 79-83.
- Біланич М. М., Бокотей О. М. Виховання християнської відповідальності за створіння під час паломництва. - C. 84-87.
- Гомонюк О. М. Спецкурс "Професійно-педагогічна культура майбутнього соціального педагога" – складова формування професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів. - C. 88-92.
- Тимошенко Л. В., Наконечний О. Сучасне потрактування підходів В. О. Сухомлинського до формування морально-етичних цінностей дитини в аспекті екологічного виховання. - C. 92-95.
- Пагута Т. І. Роль мистецтва в естетичному розвитку особистості молодшого школяра. - C. 95-100.
- Самолюк А. А. Теоретико-прикладні концепти формування творчої активності учнів основної школи у процесі туристсько-краєзнавчої роботи. - C. 101-105.
- Сопівник Р. В. Мотивація до лідерства як важлива педагогічна умова формування лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислового комплексу України. - C. 105-109.
- Хамська Н. Б. Особливості використання притч у моральному вихованні підлітків. - C. 109-114.
- Бережко О. Л. Теоретичний аспект дослідження проблеми розвитку технологічної компетентності викладача англійської мови авіаційної галузі. - C. 115-119.
- Бец І. О. Стан сформованості науково-дослідницької компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 120-124.
- Бец Ю. І. Результати аналізу стану сформованості національної свідомості майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 125-129.
- Браніцька Т. Р. Актуальні завдання і проблеми конфліктологічної підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 130-134.
- Бровчак Л. С. Складові організаторських здібностей майбутнього вчителя. - C. 134-138.
- Волошина О. В. Роль професійної практики в процесі становлення майбутніх учителів. - C. 138-141.
- Гедзик А. М. Сучасні аспекти проектування процесу професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій. - C. 141-145.
- Глазунова І. К. Педагогічні умови оптимізації використання модульно-рейтингової системи в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутніх фахівців музичного профілю. - C. 145-148.
- Джеджула О. М., Гунько Н. А. Особливості професійної діяльності викладачів технічних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів. - C. 149-152.
- Дідух Л. І. Формування готовності студентів до професійного спілкування за допомогою соціальних мереж. - C. 152-156.
- Добіжа Н. В. Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в процесі педагогічної практики. - C. 156-161.
- Добровольська К. В. Розвиток професійної самосвідомості майбутніх фахівців економічного профілю у процесі вивчення математичних дисциплін. - C. 161-167.
- Долинський Є. В. Формування інформатичної компетентності студентів університетів як педагогічна проблема. - C. 167-171.
- Дудікова Л. В. Тренінгові технології в процесі навчання студентів медичних навчальних закладів. - C. 171-174.
- Заблоцька О. С. Предметні компетенції майбутніх фахівців із захисту рослин у курсі "Хімія (фахове спрямування)”. - C. 175-177.
- Іванова І. В. Моделювання інформаційного фону міжкультурної комунікації засобами текстів підручника з іноземної мови. - C. 178-180.
- Казьмерчук А. В. Структурні компоненти професійної культури майбутнього менеджера туризму. - C. 181-184.
- Казьмірчук Н. С. Формування готовності вчителів до реалізації принципу наступності дошкільної і початкової ланок освіти. - C. 184-187.
- Козаченко С. М. Педагогічні умови формування ціннісно-смислової компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 188-192.
- Король В. М. Критерії оцінювання сформованості управлінської компетентності у майбутніх офіцерів пожежної безпеки у процесі професійної підготовки. - C. 192-197.
- Король В. П. Система формування професійної компетентності вчителя в процесі педагогічної діяльності. - C. 197-201.
- Кравець Р. А. Поняття полікультурної компетентності майбутнього фахівця аграрної галузі. - C. 201-204.
- Кравчина Т. В. Психологічні особливості читання та розуміння професійно орієнтованих текстів англійською мовою студентами немовних спеціальностей. - C. 204-208.
- Кришталь М. А. Викладач спеціальних дисциплін як суб’єкт педагогічної діяльності у вищих навчальних закладах МНС України. - C. 209-214.
- Крупа В. В. Обґрунтування компонентів педагогічної технології формування професійної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації. - C. 214-219.
- Курлянд З. Н. Дальтон–план – інтегративна технологія педагогічної підтримки професійного становлення майбутнього вчителя. - C. 219-223.
- Лапшина І. М. Формування у майбутніх учителів знань щодо здійснення наступності початкової та основної мовної освіти. - C. 223-230.
- Лашкул В. А. Структурно-функціональна характеристика професійно-етичної компетентності майбутніх ветеринарів. - C. 230-234.
- Макогончук Н. В. Педагогічні умови формування громадянської компетентності у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 234-239.
- Марущак О. В. Особливості застосування методу проектів під час навчання дизайну костюма майбутніх учителів технологій. - C. 239-242.
- Мачинська Н. І. Сучасний стан підготовки майбутніх фахівців в умовах магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю до викладацької діяльності. - C. 243-246.
- Молоченко В. В. Зміст компонентів готовності до партнерської взаємодії студентів-аграріїв. - C. 246-250.
- Павленко Є. А. Самостійні заняття з фізичної культури як форма фізичного вдосконалення студентів. - C. 250-253.
- Попович Н. М. Значення виконавських умінь у формуванні професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики. - C. 254-258.
- Прусак В. Ф. Проблема відбору змісту екологічної підготовки майбутнього дизайнера. - C. 258-263.
- Сідорова І. С. Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування естетичної культури майбутніх учителів у процесі позааудиторної художньої діяльності. - C. 263-266.
- Ткаченко Н. В. Професійна компетентність соціальних працівників, які надають освітні послуги людям похилого віку. - C. 266-272.
- Холковська І. Л. Модель підготовки майбутніх учителів до попередження та розв’язання педагогічних конфліктів. - C. 273-277.
- Хом’юк І. В. Експериментальна перевірка рівнів сформованості професійно-мотиваційного компонента професійної мобільності майбутніх інженерів. - C. 277-283.
- Чайка І. А. Критерії і показники визначення рівнів готовності майбутніх педагогів до самостійної навчально-пізнавальної діяльності в інформаційно-освітньому середовищі наукової бібліотеки. - C. 283-287.
- Швець О. А. Основні функції підвищення кваліфікації дизайнерів у контексті творчого розвитку фахівця. - C. 287-290.
- Шестопалюк О. В. Педагогічні умови розвитку громадянської компетентності майбутніх учителів. - C. 291-295.
- Яблоков С. В. Загальнокультурна компетенція як складова професійної підготовки майбутніх фахівців в галузі освіти. - C. 295-298.
- Яновський А. О. Формування екологічної культури майбутніх соціальних педагогів засобами особистісно-орієнтованих технологій. - C. 299-301.
- Блажко О. А. Становлення та розвиток профільного навчання хімії у загальноосвітніх навчальних закладах України. - C. 302-306.
- Демченко Н. М. Тенденції розвитку освіти другої половини хіх століття в педагогічних концепціях слов’янознавців Лівобережжя. - C. 306-311.
- Дудорова Л. Ю. Історичний аспект розвитку туризму в незалежній Україні. - C. 311-314.
- Кошолап Т. М. Мотивація досягнення як ціннісна характеристика навчальної діяльності школярів в педагогічній спадщині Сухомлинського. - C. 314-318.
- Кравець І. Тенденції та розвиток антипедагогіки як педагогічної науки. - C. 319-322.
- Крапивний Я. М. Розвиток мовленнєвої компетенції випускників чернігівського колегіуму (1700–1728 рр.). - C. 323-325.
- Лавренчук Ю. М. Динаміка розвитку освіти в Росії ХІХ століття. - C. 325-330.
- Мільто Л. О. Підготовка педагогічних кадрів в університетах дореволюційної Росії. - C. 330-335.
- Самойлов А. М. Проблема девіантності дітей в історико-педагогічному контексті. - C. 335-338.
- Безлюдний О. І. До питання законодавчої підтримки сім’ї в США. - C. 339-344.
- Бойко Я. А. Фактори, які перешкоджають здійсненню екологічної освіти і виховання учнів: думки наукової спільноти США. - C. 345-350.
- Гаврилюк Н. М. Моніторинг якості освіти: зарубіжний досвід. - C. 350-353.
- Галіцан О. А. Теоретичні засади проблеми конструювання адаптивного полікультурного середовища педагогічного вишу в аспекті педагогічного супроводу адаптації іноземних студентів. - C. 354-358.
- Гринюк С. П. Модель професійної підготовки учителя іноземної мови в Україні на базі фінського досвіду. - C. 359-363.
- Жук О. І. Особливості дидактичної системи навчання на основі теорії дидактичного утилітаризму в США. - C. 363-368.
- Кобилянська І. В. Характеристика змісту профільного навчання у старшій школі Іспанії. - C. 368-373.
- Ковалинська І. В. Мультикультурні тенденції формування мовленнєвої культури молоді. - C. 373-376.
- Остраус Ю. М. Основні методи міжпредметної роботи у вищій освіті США. - C. 376-379.
- Штифурак А. В. Зародження та розвиток імерсійної освіти у міжнародній практиці. - C. 380-383.
- Щур Н. М. Сертифікація NBPTS як форма підготовки вчителя біології у системі неперервної педагогічної освіти США. - C. 383-387.
- Галузяк В. М. Толерантність у структурі особистісної зрілості педагога. - C. 388-394.
- Ковальчук З. Я. Емоційна стійкість педагога як необхідна умова його ефективної взаємодії з учнями. - C. 395-398.
- Чуба О. Є. Самореалізація особистості майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема. - C. 398-402.
- Szabelska G. Zastosowanie rysunku rodziny we wczesnym rozpoznawaniu przemocy wobec dziecka. - C. 403-406.
- Шахов В. І., Шахов В. В. Соціалізація особистості майбутнього психолога в умовах студентської групи. - C. 407-410.
- Голова Н. І. Реабілітація школярів з послабленим здоров’ям фізичними вправами в умовах загальноосвітньої школи. - C. 411-414.
- Давидюк М. О. Використання компонентів дитячої субкультури у соціально-педагогічній роботі. - C. 415-419.
- Якубова Л. А. Соціально-педагогічна робота з молоддю з питань праці та забезпечення зайнятістю. - C. 419-422.
- Красильникова Г. В. Моніторинг в освіті: ґенеза та дефінітивний аналіз. - C. 423-426.
- Наші автори. - C. 427-430.
| 2012 | | № 38
|
|
|
|