Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2013/39<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія- Титул.
- Зміст.
- Акімова О. В., Наливайко О. Б. Психологічні теорії творчості й творчого мислення. - C. 7-11.
- Шахов В. І., Шахов В. В. Психологічні механізми як наукова основа оптимального вибору методів виховання. - C. 11-14.
- Грошовенко О. П. Особливості використання технології проблемного навчання в процесі засвоєння молодшими школярами курсу природознавства. - C. 15-18.
- Дідух Л. І. Використання ікт у вивченні іноземних мов. - C. 18-24.
- Загоруй Р. В. Деякі питання підготовки вчителя до математичного розвитку учнів початкових класів. - C. 24-32.
- Клочко Н. Л. Формування навичок мовленнєвої діяльності іноземних студентів. - C. 33-36.
- Клочко О. В., Сличук Н. В. Реалізація принципів відкритої освіти шляхом упровадження системи комбінованого навчання в аграрних вищих навчальних закладах. - C. 36-41.
- Кобилянський О. В., Кобилянська І. М. Формування ризик-орієнтованого мислення в процесі вивчення дисципліни "Безпека життєдіяльності". - C. 41-46.
- Кошолап Т. М. Використання інтерактивних методів у навчанні. - C. 47-51.
- Мисан В. О. Принципи змісту шкільного курсу історії України як дидактична проблема. - C. 52-56.
- Новицька Л. І . Професійно-орієнтовані задачі у математичній підготовці студентів. - C. 56-59.
- Онишко О. Г. Зміст, структура й методика навчання студентів напряму програмної інженерії технології тестування програм. - C. 60-63.
- Шаповалова О. В. Освітній моніторинг в управлінні якістю освіти. - C. 64-67.
- Янжула О. В. Взаємозв’язок комунікативної компетентності та групової взаємодії. - C. 68-71.
- Алієва С. Р. Педагогічне керівництво ігровою діяльністю молодших школярів у крос-культурному середовищі. - C. 72-76.
- Багас О. П., Ковальчук Р. О. Потреба в самовихованні та її мотиви. - C. 76-80.
- Вихляєв Ю. М., Доценко О. В. Формування техніко-тактичних умінь та навичок підлітків, які навчаються спортивному орієнтуванню. - C. 80-84.
- Зозуля І. Є. Особливості позанавчальної роботи з іноземними студентами ВНТУ. - C. 84-87.
- Каплінський В. В. До проблеми самовиховання старшокласників: цільовий та організаційно-діяльнісний етапи. - C. 88-93.
- Кругленко І. О. Сучасний стан сформованості естетичних почуттів молодших школярів засобами художньої літератури. - C. 93-97.
- Савченко М. С. Особливості ґендерного виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 97-101.
- Сапогов В. А., Куйбіда А. С. Виховний потенціал технік казкотерапії. - C. 101-104.
- Максютов А. О. Стан патріотичного виховання студентів вищих навчальних педагогічних закладів засобами туристсько-краєзнавчої роботи. - C. 105-108.
- Огієнко О. І. Освіта впродовж життя як визначальна умова професійної самореалізації особистості. - C. 108-111.
- Тимошенко Л. В., Швабський О. О. Формування моральної свідомості підлітків у процесі екологічного виховання. - C. 112-115.
- Шевчук Т. І. Виховання екологічної культури студентів у вищій медичній школі. - C. 115-118.
- Шикова Ю. О. Організація самоврядування в дитячому оздоровчому таборі. - C. 118-121.
- Блажко О. А. Зміст та структура навчальної дисципліни "Методика навчання хімії у старшій профільній школі". - C. 122--125.
- Василик В. В. Сучасні проблеми юридичної освіти в Україні та світі. - C. 126-130.
- Волошина О. В. Роль дисциплін педагогічного циклу у професійному розвитку майбутніх учителів. - C. 130-133.
- Галузяк В. М. Активізація рефлексивних процесів як умова розвитку особистісної зрілості майбутніх учителів. - C. 134-141.
- Герасимова І. Г. Гуманітаризація професійної підготовки як складова формування професійної мобільності випускників ВНЗ. - C. 141-146.
- Годованець М. О. Педагогічна майстерність викладачів дизайну одягу у вищих мистецьких закладах освіти. - C. 146-149.
- Горбатюк С. М. Дослідження процесів адаптації іноземних студентів першого курсу до навчання у вищій школі медичного фаху. - C. 149-152.
- Дабіжа К. Л. Деякі аспекти методики аналізу вокально-хорових творів. - C. 152-155.
- Демченко О. П. Особливості викладання курсу "Вступ до спеціальності" у підготовці майбутніх соціальних педагогів у контексті вимог болонського процесу. - C. 155-159.
- Дудорова Л. Ю. Підвищення професійної компетентності майбутніх учителів методом моделювання туристських ситуацій. - C. 159-162.
- Залюбівська О. Б. Використання технології портфоліо у процесі формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних ВНЗ. - C. 162-166.
- Ігнатовська Р. В. Сутнісні характеристики мотивації вивчення іноземної мови курсантами ВНЗ МВД України. - C. 166-171.
- Кадемія М. Ю., Шевченко Л. С. Формування ІКТ-компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 171-174.
- Клочко В. І., Коломієць А. А. Комп'ютерне моделювання як основа фундаментальної підготовки менеджерів. - C. 175-179.
- Комарова І. І. Контекстне навчання як засіб посилення професійної спрямованості викладання іноземної мови у педагогічному ВНЗ. - C. 180-184.
- Комарівська Н. О. Формування професійних мовленнєвих навичок у майбутніх вихователів дошкільних закладів. - C. 184-187.
- Кравець Р. А. Культурологічна парадигма освіти у професійній підготовці майбутнього фахівця аграрної галузі. - C. 187-192.
- Ковальова К. В. Комунікативна компетентність у системі фахової підготовки майбутніх інженерів–аграрників. - C. 192-196.
- Костенко Н. І. Лінгвокраїнознавчий підхід у навчанні іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. - C. 196-200.
- Лавріненко О. А. Якість голосу як необхідна складова педагогічної й театральної майстерності. - C. 201-205.
- Лісниченко А. П. Творча самореалізація майбутнього вчителя в професійній діяльності як філософська проблема. - C. 205-208.
- Маньгора В. В. Професійні компетенції майбутніх юристів. - C. 209-211.
- Надкернична Л. І. Дослідження готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями у процесі педагогічної практики. - C. 212-217.
- Поселецька К. А. Теоретичні основи дослідження професійної реалізації студентської молоді. - C. 217-222.
- Прушковська Н. Н., Василевська-Скупа Л. П. Формування особистісно-творчих якостей майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки. - C. 222-224.
- Потапкіна Л. В. Проблеми кадрового потенціалу інноваційної економічної діяльності. - C. 225-228.
- Рибінська Ю. А. Діагностика рівнів сформованості іншомовної комунікативної компетентності студентів факультетів іноземних мов. - C. 229-233.
- Стаднійчук І. П. Теоретичні основи застосування кейс-технологій у процесі формування фахових компетенцій майбутніх техніків-механіків. - C. 233-236.
- Теплова О. Ю. Науково-педагогічні основи процесу формування мистецьких уподобань студентів музичного фаху. - C. 237-242.
- Толкачова А. С. Формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів: методика констатувального етапу дослідження. - C. 242-246.
- Фрицюк В. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя. - C. 247-250.
- Чернова С. В. Комунікативна компетентність офіцерів-прикордонників як предмет наукових досліджень. - C. 250-254.
- Шролик Г. П. Підходи до професійного становлення майбутнього педагога в контексті його інноваційної діяльності. - C. 255-258.
- Юрченко І. А. Деякі аспекти до проблеми розумового виховання старшокласників у системі довузівської підготовки. - C. 258-262.
- Дмитришин О. Б. Науково-дослідницька робота студентів вищих навчальних закладів України: історіорафія проблеми. - C. 263-266.
- Жаворонков А. Н. Состояние и перспективы развития профессионально-технического образования в Украине. - C. 266-269.
- Заболоцька Л. А. Особливості просвітницького руху на Закарпатті у другій половині ХІХ століття. - C. 269-273.
- Карпенко О. Є. Педагогічна спадщина Германа Гмайнера: історіографія проблеми. - C. 273-277.
- Кошолап О. Ф. Діяльність громадських організацій по поширенню освіти на території Поділля в другій половині ХІХ століття. - C. 277-282.
- Красильникова Г. В. Становлення та розвиток моніторингу в освітній діяльності. - C. 282-289.
- Лук’янчук Ж. В. Історичний аспект проблеми утримання та виховання дітей-сиріт в Україні (20-і рр. – поч. 90-х рр. ХХ ст.). - C. 289-293.
- Околович О. В. Органзаційно-змістові аспекти підготовки вчителів іноземних мов у педагогічних інститутах України (1950 – 1960 рр.). - C. 293-297.
- Пасічник О. С. Вітчизняний досвід раннього навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 298-302.
- Різничок С. В. Організаційно-педагогічні аспекти становлення та розвитку фармацевтичного факультету Львівського державного медичного інституту в 1944-1991 рр.. - C. 302-306.
- Фурса О. О. Основні напрями і чинники становлення дизайн-освіти. - C. 307-310.
- Хамська Н. Б. Педагогічна діяльність вчителя-новатора Н. С. Вітковської (70 – 90 роки ХХ століття). - C. 311-319.
- Шатковська І. С. Педагогічна діяльність М. А. Римського-Корсакова у руслі російського музичного просвітительства. - C. 319-323.
- Друзь Ю. М., Гусак Т. М., Гужва Т. М. Порівняльний аналіз кваліфікації для вчителів іноземних мов. - C. 324-327.
- Теклюк Г. П. Теорія і практика сімейного виховання дітей підліткового віку у Великій Британії. - C. 327-331.
- Брылин Б. А. Психофизиологические исследования воздействия музыки на современного школьника. - C. 332-340.
- Савчук З. С. Психологічні проблеми формування дієво функціональної особистості. - C. 341-344.
- Шульга Г. Б. Психологічні особливості формування просторових уявлень в учнів початкової школи. - C. 345-349.
- Мельник А. І. Концепції причин виникнення та генезис дитячої гіперактивності з дефіцитом уваги. - C. 350-354.
- Сорочинська В. Є. Підготовка соціальних педагогів до просвітницької роботи із проблемними сім'ями дошкільнят. - C. 354-359.
- Волохата К. М., Телега Л. Д. Екологічні ігри на уроках природознавства як засіб формування екологічної культури молодших школярів. - C. 360-362.
- Гуд М. Я., Січко Т. Й. Роль сім’ї у розв’язанні проблеми гендерноі ідентичності дитини дошкільного віку. - C. 363-366.
- Дусь С. В. Реалізація мети та завдань фізичного виховання студентської молоді шляхом організації занять секції з баскетболу. - C. 366-369.
- Дусь Н. А., Кузнєцова Л. В. Особливості операційно-технологічної підготовки майбутніх вчителів початкових класів до педагогічного спілкування. - C. 369-375.
- Засік М. М. Формування артистизму у студентів на заняттях з основного музичного інструменту. - C. 376-378.
- Зелененька І. А. Розуміння Бога, "Боголюдська істина”, основи християнського виховання у віршах Тараса Мельничука. - C. 379-382.
- Кондратюк В. Г., Якубчик О. М. Організація дослідницької діяльності студентів у процесі педагогічної практики. - C. 382-386.
- Костюк Н. К., Любарська І. П. Формування здоров’я дітей як важлива складова іміджу сучасного дошкільного навчального закладу. - C. 387-391.
- Нечитайло М. М., Публічук Т. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до гігієнічного виховання молодших школярів. - C. 391-394.
- Опушко Н. Р. Етапи розвитку освіти на Поділлі в першій половині ХІХ століття. - C. 394-398.
- Погребнюк Н. О. Компетентнісний підхід до математичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 398-403.
- Подуфалова Л. Г., Скорбатюк Н. М. Розвиток активного мовлення дітей раннього віку. - C. 403-406.
- Савчук П. Н. Використання знань з хімії у навчанні дисциплін професійно-практичної підготовки студентів педагогічного коледжу. - C. 406-409.
- Скорич Н. В. Особливості організації дозвіллєвої діяльності школярів. - C. 409-413.
- Сошинська Н. В. Розвиток стійкої інтонації як запорука виховання музичного слуху в молодших школярів. - C. 413-416.
- Наші автори. - C. 417-422.
| 2013 | | № 39
|
|
|
|