Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2016/46<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Волошина О. В. Використання технології проблемного навчання при викладанні дисциплін педагогічного циклу. - C. 9-12.
  4. Климчук А. М. Особливості застосування jazzchants як методу сучасних педагогічних технологій. - C. 13-16.
  5. Козловський Ю. М., Гриці В. В. Взаємодія ПТНЗ сільської місцевості та вищих навчальних закладів у роботі з обдарованими учнями. - C. 16-21.
  6. Коломієць А. М., Мазайкіна І. О. Мета, сутність і основні характеристики особистісно-орієнтованого навчання в сучасних умовах. - C. 22-26.
  7. Лань Синь Дзюнь Забезпечення наступності фортепіанної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 27-30.
  8. Блудова Ю. О. Регіональна культурно-історична спадщина як засіб формування художньо-естетичного смаку молодших школярів. - C. 31-35.
  9. Жаровська О. П. Патріотичне виховання студентів педагогічного університету: ціннісно-орієнтаційна складова. - C. 35-40.
  10. Клєба А. I. Педагогiчне спiлкування як основа формування iнформацiйно-комунiкативної культури майбутнiх вихователiв. - C. 40-44.
  11. Синьова Т. В., Алексєєва Л. І., Алексєєв М. Е. Роль полікультурного виховання в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. - C. 44-48.
  12. Бровчак Л. С. Формування організаторських здібностей майбутніх учителів. - C. 49-53.
  13. Вовчаста Н. Я. Підготовка викладачів до забезпечення іншомовної професійної діяльності майбутніх офіцерів цивільного захисту. - C. 53-58.
  14. Войціх І. В. Аналіз стану сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. - C. 59-63.
  15. Грицай Н. Б. Ефективність формування методичної готовності майбутніх учителів біології в педагогічних університетах. - C. 63-67.
  16. Давидченко І. Д. Засоби формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 68-71.
  17. Дармограй П. В. Результати експериментальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності у майбутніх офіцерів державної пенітенціарної служби у процесі фахової підготовки. - C. 72-76.
  18. Калініченко А. І. Формування навичок перекладу фахових текстів у студентів технічних навчальних закладів. - C. 77-81.
  19. Коба О. В. Формування у курсантів вищих військових навчальних закладів командирських якостей у процесі навчання. - C. 81-85.
  20. Колесник Т. А. Змішане навчання в освітньому середовищі – основні визначення та переваги застосування. - C. 86-89.
  21. Костенко Н. І. Мовні особливості професійного спілкування майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 89-93.
  22. Корсун Ю. О. Формування суб’єктно-рефлексивної позиції студентів у процесі професійної підготовки як педагогічна умова розвитку професійної самосвідомості майбутніх інженерів. - C. 94-98.
  23. Куц П. В., Костюк Т. М., Волинець В. М. Шляхи удосконалення виробничої лікарської практики студентів-стоматологів у контексті Болонського процесу. - C. 98-101.
  24. Ліхіцька Л. М. Актуальність орієнтаційно-пізнавального аспекту готовності майбутніх учителів музики до прогресивних методів навчання мистецькій інноваційній діяльності. - C. 102-105.
  25. Левчук О. В. Інтеграція підготовки фахівців як необхідна складова системи сучасної професійної освіти. - C. 105-110.
  26. Холковська І. Л. Підготовка майбутніх учителів до профілактики девіантної поведінки школярів. - C. 111-116.
  27. Шатковська І. С. Англійська та французька філологія у літературно-творчих інтересах П. І. Чайковського. - C. 117-121.
  28. Заблоцька І. М. Хімічна складова професійних компетенцій бакалаврів лабораторної діагностики у вітчизняних і зарубіжних освітніх програмах. - C. 122-125.
  29. Комар Т. О. Тенденції розвитку сучасної сім’ї та соціально-психологічні чинники її стабільності. - C. 126-131.
  30. Панасюк М. Вплив рівня освіти на структуру безробіття: на прикладі люблінського воєводства. - C. 131-137.
  31. Фуштей О. В., Чала К. О. Особливості соціально-психологічних стереотипів сприймання "переселенців з Донбасу". - C. 137-141.
  32. Галузяк В. М. Особистісна референтність вихователя: її сутність і типи. - C. 142-148.
  33. Католик Г. В. Я-концепція практичного психолога: онтогенетичний підхід у контексті дитячо-юнацької психотерапії. - C. 148-152.
  34. Коток М. О. Фактори впливу на процес формування особистісної ідентичності дитини старшого дошкільного віку. - C. 153-157.
  35. Матюшкін М. В., Олексієнко С. О., Носенко Є. Ю., Закревська Є. С. Психологічні особливості педагога в процесі опанування інформаційними технологіями. - C. 158-164.
  36. Шахов В. В. Професійна самосвідомість фахівця як психологічний феномен. - C. 164-169.
  37. Наші автори. - C. 170-171.
  38. Вихідні дані.
2016
№ 46
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського