Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2016/46<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія- Титул.
- Зміст.
- Волошина О. В. Використання технології проблемного навчання при викладанні дисциплін педагогічного циклу. - C. 9-12.
- Климчук А. М. Особливості застосування jazzchants як методу сучасних педагогічних технологій. - C. 13-16.
- Козловський Ю. М., Гриці В. В. Взаємодія ПТНЗ сільської місцевості та вищих навчальних закладів у роботі з обдарованими учнями. - C. 16-21.
- Коломієць А. М., Мазайкіна І. О. Мета, сутність і основні характеристики особистісно-орієнтованого навчання в сучасних умовах. - C. 22-26.
- Лань Синь Дзюнь Забезпечення наступності фортепіанної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 27-30.
- Блудова Ю. О. Регіональна культурно-історична спадщина як засіб формування художньо-естетичного смаку молодших школярів. - C. 31-35.
- Жаровська О. П. Патріотичне виховання студентів педагогічного університету: ціннісно-орієнтаційна складова. - C. 35-40.
- Клєба А. I. Педагогiчне спiлкування як основа формування iнформацiйно-комунiкативної культури майбутнiх вихователiв. - C. 40-44.
- Синьова Т. В., Алексєєва Л. І., Алексєєв М. Е. Роль полікультурного виховання в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. - C. 44-48.
- Бровчак Л. С. Формування організаторських здібностей майбутніх учителів. - C. 49-53.
- Вовчаста Н. Я. Підготовка викладачів до забезпечення іншомовної професійної діяльності майбутніх офіцерів цивільного захисту. - C. 53-58.
- Войціх І. В. Аналіз стану сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. - C. 59-63.
- Грицай Н. Б. Ефективність формування методичної готовності майбутніх учителів біології в педагогічних університетах. - C. 63-67.
- Давидченко І. Д. Засоби формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 68-71.
- Дармограй П. В. Результати експериментальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності у майбутніх офіцерів державної пенітенціарної служби у процесі фахової підготовки. - C. 72-76.
- Калініченко А. І. Формування навичок перекладу фахових текстів у студентів технічних навчальних закладів. - C. 77-81.
- Коба О. В. Формування у курсантів вищих військових навчальних закладів командирських якостей у процесі навчання. - C. 81-85.
- Колесник Т. А. Змішане навчання в освітньому середовищі – основні визначення та переваги застосування. - C. 86-89.
- Костенко Н. І. Мовні особливості професійного спілкування майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 89-93.
- Корсун Ю. О. Формування суб’єктно-рефлексивної позиції студентів у процесі професійної підготовки як педагогічна умова розвитку професійної самосвідомості майбутніх інженерів. - C. 94-98.
- Куц П. В., Костюк Т. М., Волинець В. М. Шляхи удосконалення виробничої лікарської практики студентів-стоматологів у контексті Болонського процесу. - C. 98-101.
- Ліхіцька Л. М. Актуальність орієнтаційно-пізнавального аспекту готовності майбутніх учителів музики до прогресивних методів навчання мистецькій інноваційній діяльності. - C. 102-105.
- Левчук О. В. Інтеграція підготовки фахівців як необхідна складова системи сучасної професійної освіти. - C. 105-110.
- Холковська І. Л. Підготовка майбутніх учителів до профілактики девіантної поведінки школярів. - C. 111-116.
- Шатковська І. С. Англійська та французька філологія у літературно-творчих інтересах П. І. Чайковського. - C. 117-121.
- Заблоцька І. М. Хімічна складова професійних компетенцій бакалаврів лабораторної діагностики у вітчизняних і зарубіжних освітніх програмах. - C. 122-125.
- Комар Т. О. Тенденції розвитку сучасної сім’ї та соціально-психологічні чинники її стабільності. - C. 126-131.
- Панасюк М. Вплив рівня освіти на структуру безробіття: на прикладі люблінського воєводства. - C. 131-137.
- Фуштей О. В., Чала К. О. Особливості соціально-психологічних стереотипів сприймання "переселенців з Донбасу". - C. 137-141.
- Галузяк В. М. Особистісна референтність вихователя: її сутність і типи. - C. 142-148.
- Католик Г. В. Я-концепція практичного психолога: онтогенетичний підхід у контексті дитячо-юнацької психотерапії. - C. 148-152.
- Коток М. О. Фактори впливу на процес формування особистісної ідентичності дитини старшого дошкільного віку. - C. 153-157.
- Матюшкін М. В., Олексієнко С. О., Носенко Є. Ю., Закревська Є. С. Психологічні особливості педагога в процесі опанування інформаційними технологіями. - C. 158-164.
- Шахов В. В. Професійна самосвідомість фахівця як психологічний феномен. - C. 164-169.
- Наші автори. - C. 170-171.
- Вихідні дані.
| 2016 | | № 46
|
|
|
|