Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2016/47<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія- Титул.
- Зміст.
- Акімова О. В. Структурно-функціональна модель формування творчого мислення майбутнього вчителя. - C. 9-13.
- Коломієць А. М. Механізми самооцінювання наукової активності та наукової продуктивності викладачів вищої школи. - C. 14-18.
- Лазаренко Н. І. Структурні компоненти інформаційної культури викладача педагогічного вищого навчального закладу. - C. 18-22.
- Чарковський Я. Є., Танась М. Технологізація суспільних сфер життєдіяльності людини. - C. 22-26.
- Іщук Н. Ю. Використання Інтернет технологій у процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування. - C. 27-31.
- Кадемія М. Ю., Сапогов М. В. Використання смарт-технологій у навчальному процесі. - C. 31-36.
- Левчук О. В. Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів під час математичної підготовки майбутніх аграріїв на основі застосування системи mathcad. - C. 36-41.
- Стрюк Н. В. Використання методу симуляції в процесі викладання іноземної мови професійного спрямування майбутнім фахівцям в галузі журналістики. - C. 41-44.
- Цибульська В. В. Педагогічно-виконавські аспекти роботи над старовинними музичними творами в класі фортепіано. - C. 44-48.
- Грінченко Т. Д. Художнє спілкування як головний чинник формування мистецького досвіду майбутніх учителів музики. - C. 49-53.
- Ісаєва С. Д. Активне слухання як метод встановлення конструктивних взаємин між викладачем і студентами у вищих навчальних закладах. - C. 54-58.
- Лисенко Т. А. Використання виховного потенціалу української фортепіанної музики в практиці сучасної школи. - C. 58-63.
- Холковська І. Л. Соціальна компетентність як умова успішної самореалізації особистості. - C. 63-67.
- Вовк Л. П., Фрицюк В. А. Акмеологічний підхід до вивчення проблеми професійного саморозвитку майбутнього вчителя. - C. 68-72.
- Жовнич О. В. Проблеми професійної іншомовної підготовки майбутніх журналістів і можливі шляхи їх розв’язання. - C. 73-77.
- Кравець Р. А. Освітньо-кваліфікаційні вимоги до полікультурної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 78-83.
- Красильникова Г. В., Красильников С. Р. Моніторинг якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ України з позиції логіко-структурного підходу. - C. 83-87.
- Никифорова Л. А. Модель формування професійної культури майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 87-91.
- Олійник Н. А. Формування професійної мобільності студентів у процесі гуманітанорної підготовки в аграрних університетах. - C. 91-96.
- Остраус Ю. М. Критерії, показники та рівні сформованості професійно комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів. - C. 96-102.
- Рябова М. В. Структурно-змістова модель методичного супроводу самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання. - C. 102-107.
- Співаковська Є. О. Структура професійної діяльності вчителя в умовах полісуб’єктного навчального середовища. - C. 107-117.
- Хе Сюефей Педагогічні умови вдосконалення музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії в процесі фахового навчання. - C. 117-123.
- Шаповалюк Л. О. Сучасні тенденції розвитку культури професійної діяльності майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 123-127.
- Eaton T. Literature and life:using implicit theory of personality and psycho-semantic principles for peer-tutor modeling in special needs language and writer-response. - C. 128-136.
- Risen M., Tripses J. S. History and explanation of american special education. - C. 137-143.
- Бедрань Р. В. Педагогічні умови виховання культури здоров’я дітей у різновікових групах. - C. 143-147.
- Бондар Т. І. Супровід навчання студентів з обмеженими можливостями здоров’я в системі вищої освіти США. - C. 148-154.
- Бондаренко Ю. А. Музикотерапія в системі корекційної допомоги дошкільникам зі зниженим зором. - C. 154-159.
- Малишевська І. А. Підготовка психолого-педагогічних фахівців до роботи в умовах освітньої інклюзії. - C. 160-164.
- Столяренко О. В., Столяренко О. В., Вишивана Л. С. Ціннісне ставлення до людини і актуальні проблеми професійної реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями. - C. 165-168.
- Хамська Н. Б., Матіюк Д. В. Розвиток інклюзивної освіти в Німеччині. - C. 169-172.
- Хворова Г. М. Формування у фахівців навичок компетентної взаємодії з батьками дітей з полісистемними порушеннями розвитку під час проведення тренінгів компетентного батьківства у корекційних таборах та реабілітаційних закладах. - C. 172-178.
- Галузяк В. М. Очікування успіху як мотиваційний чинник педагогічного спілкування. - C. 179-186.
- Шахов В. В. Розвиток професійної самосвідомості студентів. - C. 186-191.
- Шахов В. І. Особливості розвитку моральної свідомості майбутніх психологів. - C. 192-197.
- Наші автори. - C. 198-199.
- Вихідні дані.
| 2016 | | № 47
|
|
|
|