Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2020/61<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондар Ю. В. Формування творчої активності молодших школярів засобами інтерактивних технологій. - C. 9-13.
  4. Годлевська В. Ю. Оптична дисграфія: поняття, корекція, профілактика. - C. 13-18.
  5. Білик Т. С., Казьмірчук Н. С. Особливості організації проєктної діяльності молодших школярів на уроках математики. - C. 18-23.
  6. Жовнич О. В., Казьмірчук Н. С., Стахова І. А. Театр природи як засіб формування soft skills в учнів початкової школи. - C. 23-30.
  7. Карук І. В. Дефінітивний аналіз та сутність поняття "експериментальна діяльність". - C. 30-35.
  8. Козіброда Л. В. Драма в навчально-виховній діяльності учнів з особливими освітніми потребами. - C. 35-39.
  9. Король А. В. Персональний сайт вчителя-логопеда як засіб співпраці з батьками та педагогами в закладах дошкільної освіти. - C. 40-46.
  10. Нетреба М. М. Методика організації медіаосвіти в початковій школі. - C. 47-51.
  11. Пруняк В. В. Розвиток комунікативної компетентності як необхідна умова становлення творчої особистості молодшого школяра. - C. 51-56.
  12. Пахальчук Н. О., Григорович О. П., Голюк О. А. Використання здоров’язбережувального потенціалу вищої освіти. - C. 56-61.
  13. Стеценко І. Б. Формувальне оцінювання у початковій школі. - C. 61-68.
  14. Хом’юк І. В., Родюк Н. Ю., Хом’юк В. В. Методичні аспекти реалізації міжпредметних зв’язків на уроках математики в початковій школі. - C. 68-73.
  15. Шикиринська О. В., Вишківська В. Б. Google-clasroom як засіб формування ІКТ-компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 73-77.
  16. Колосова О. В., Хіля А. В. Особливості соціалізації дитини-шульги в умовах інклюзивного освітнього простору. - C. 78-82.
  17. Комарівська Н. О., Лапшина І. М., Франчук Н. Л. Літературна освіта дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в контексті естетичного виховання. - C. 83-87.
  18. Хатипова И. А. Классный концерт как эффективная форма художественного развития ученика-пианиста в педагогической деятельности Л.Э. Оксинойт. - C. 88-93.
  19. Шахов В. І., Кудирко І. О. Педагогічні умови виховання моральної свідомості старших підлітків. - C. 93-98.
  20. Бадіца М. В. Характеристика творчої компоненти професійної підготовки стейкхолдерів закладів дошкільної освіти. - C. 99-105.
  21. Василишина О. В. Особливості управлінської діяльності сучасного менеджера як чинник визначення вимог до його професійної підготовки. - C. 105-111.
  22. Волошина О. В. Формування у майбутніх учителів компетентності у сфері естетичного виховання школярів. - C. 111-116.
  23. Гуревич Р. С., Габрійчук Л. Е. Підготовка майбутніх педагогів професійного навчання до дослідницької діяльності. - C. 116-121.
  24. Демченко О. П. Атитюдно-орієнтувальний компонент у структурі готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з обдарованими дітьми. - C. 122-127.
  25. Кадемія М. Ю., Опушко Н. Р. Інноваційні технології навчання у сучасній вищій освіті. - C. 127-130.
  26. Крутій К. Л., Кіт Г. Г., Голюк О. А., Стахова І. А. Особливості пріоритетів професійного становлення сучасного студента педагогічного закладу вищої освіти. - C. 131-139.
  27. Любчак Л. В. Професійні компетентності педагога нової української школи. - C. 140-145.
  28. Пугач В. М. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я як складової фахової підготовки кадрів. - C. 145-152.
  29. Стахова І. А. Теоретичні аспекти формування готовності майбутніх учителів початкової школи до природоохоронної діяльності. - C. 153-157.
  30. Тимофєєва І. Б. Шляхи вдосконалення організації математичної освіти майбутніх учителів початкових класів. - C. 157-162.
  31. Саранча І. Г., Хіля А. В. Підготовка студентів педагогічних спеціальностей до роботи в інклюзивному просторі: ресурсна кімната, арт-терапевтична студія. - C. 162-166.
  32. Холковська І. Л. Готовність студентів педагогічного університету до розвитку творчого потенціалу учнів. - C. 167-173.
  33. Чупахіна С. В. Інформаційно-технологічна підтримка інклюзивного навчання: формування готовності майбутніх педагогів. - C. 173-182.
  34. Шкурат Л. І., Шахов В. В. Фасилітація як інноваційний метод активізації навчання студентів у сучасних коледжах. - C. 182-187.
  35. Колеснік К. А. Соціально-історичні передумови розвитку групової діяльності в системі дошкільної освіти України кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 188-192.
  36. Воронецька В. В. Творчий потенціал як інтегральна характеристика особистості. - C. 193-198.
  37. Галузяк В. М. Стиль педагогічного спілкування як фактор розумового розвитку учнів. - C. 199-209.
2020
№ 61
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського