Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2020/64<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія- Титул.
- Зміст.
- Гуревич Р. С., Пархоменко В. А., Кадемія М. Ю., Опушко Н. Р. Цифровізація вищої освіти в умовах пандемії: проблеми та перспективи розвитку. - C. 9-14.
- Фадєєва Т. Ю. Сучасні вимоги до організації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з географії у торговельно-економічному коледжі. - C. 14-21.
- Хом’юк І. В., Кирилащук С. А., Хом’юк В. В. Використання технології змішаного навчання на заняттях з вищої математики в технічних ЗВО. - C. 21-27.
- Задворняк Л. С. Позааудиторна робота як засіб формування громадянськості майбутніх учителів. - C. 28-32.
- Тодосієнко Н. Л., Маринчук Т. Т. Методологічні підходи у формуванні естетичного сприймання молодших школярів засобами мистецтва. - C. 33-38.
- Воронецька В. В. Аналіз результатів впровадження експериментальної методики розвитку творчого потенціалу учнів гуманітарної гімназії. - C. 39-46.
- Галузяк В. М. Розвиток діалектичного мислення майбутніх учителів. - C. 47-57.
- Горохівська Т. М. Особливості використання розвивальних технологій у процесі розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів технічних ЗВО. - C. 58-62.
- Гурєєва Л. В., Козьміна Н. А. Формування в майбутніх енергетиків міжгалузевої термінологічної компетентності засобами іноземної мови. - C. 62-66.
- Зубко В. С. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх психологів до професійної мобільності. - C. 67-72.
- Каплінський В. В., Бурлака Н. І., Фрицюк В. А. Роль навчальної дисципліни "коучинг в освіті" у підготовці магістрів спеціальності освітні, педагогічні науки. - C. 73-77.
- Коломієць А. А. Структурно-функціональна модель фундаменталізації математичної підготовки майбутніх фахівців-радіотехніків. - C. 77-84.
- Медведчук А. В. Цілі та підходи до формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні в майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності на основі діалогу-розпитування. - C. 84-88.
- Мельник О. Ф., Тодосійчук Н. А. Інтегративна технологія професійної підготовки молодших спеціалістів у процесі вивчення природничих дисциплін. - C. 89-95.
- Мірошниченко В. М. Формування комунікативної компетентності майбутніх офіцерів. - C. 96-101.
- Мороз О. Л. Типологія професійно-орієнтованого спілкування фахівців морської галузі. - C. 102-106.
- Непомняща Г. І. Підготовка майбутнього вчителя до використання сучасних навчальних технологій у початковому курсі математичної освіти. - C. 106-111.
- Столяренко О. В., Столяренко О. В. Компаративістські засади гуманітарно-мовної освіти в Україні. - C. 112-116.
- Фандєєва А. Є. Розвиток професійно спрямованої іншомовної компетентності майбутніх фахівців технічних та економічних спеціальностей в умовах технічних університетів. - C. 116-121.
- Холковська І. Л., Вацьо М. В. Методи профілактики професійної деформації особистості педагога. - C. 121-126.
- Старовойт Л. В., Ліхіцька Л. М. Використання нетрадиційних технік малювання як засіб розвитку дрібної моторики школярів молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту в умовах інклюзивної освіти. - C. 127-132.
- Загородній С. П., Дрозд Т. М. Хаб як сучасний інноваційний простір: особливості, напрями діяльності, перспективний зарубіжний і вітчизняний досвід. - C. 133-139.
- Мартіросян Л. А. Соціокультурні особливості інституту батьківської влади у римській сім’ї: історико-педагогічний аспект. - C. 140-146.
- Габа І. М. Емпіричне дослідження соціальної активності студентської молоді. - C. 147-152.
- Шахов В. І., Шахов В. В. Соціально-психологічні ресурси розвитку професійної ідентичності майбутнього психолога. - C. 153-160.
| 2020 | | № 64
|
|
|
|