Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69955/2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. пр..- Слов'янськ Gumanìzacìâ navčal’no-vihovnogo procesu- Титул.
- Зміст.
- Чумичева Р. М. Современные вызовы и стратегии развития дошкольного образования. - C. 7-17.
- Безсонова О. К. Дефініційний аналіз поняття "лідерський потенціал дошкільника". - C. 17-25.
- Данильченко І. Г. Формування професійної компетентності в майбутніх викладачів під час вивчення дисципліни "методика викладання педагогіки дошкільної". - C. 25-35.
- Загородня Л. П. Організаційно-методичні умови підготовки магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. - C. 35-47.
- Крайнова Л. В. Педагогічний супровід у системі екологічної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 47-55.
- Куценко Т. В. Навчання протягом життя: сучасні європейські виклики. - C. 55-64.
- Макаренко С. І. Стан та перспективи запровадження неформальної освіти студентів спеціальності "дошкільна освіта" в університеті. - C. 65-77.
- Стьопкіна А. С., Трубник І. В. Формування правової культури майбутніх фахівців соціальної сфери під час навчання в закладі вищої освіти. - C. 78-85.
- Георгян Н. М., Садова Т. А. Інтерактивність як характеристика соціокультурного освітнього середовища вищого навчального закладу. - C. 86-96.
- Головко С. Г., Абрамська І. Б. Гуманістична освіта в умовах інформаційного суспільства. - C. 96-104.
- Головко М. Б., Міхєєва О. І. Педагогічний супровід дошкільного дитинства як проблема сучасної освітньої парадигми. - C. 105-115.
- Ендеберя І. В. Шляхи та засоби організації самостійної роботи студентів з урахуванням її зовнішніх та внутрішніх психологічних чинників. - C. 115-123.
- Курінний Я. В. Теоретичний аналіз первинної економічної соціалізації дошкільників. - C. 123-135.
- Лянна О. В., Сущенко О. М. Компоненти формування професійної компетентності фахівців з фізичної терапії та ерготерапії. - C. 135-143.
- Співак Я. О., Співак Л. А., Івкова О. М. Реалізація державної політики із соціального захисту прав молоді в Україні: реалії та перспективи. - C. 144-151.
- Харченко І. І. Моделювання процесу формування культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки. - C. 152-159.
- Іванчук С. А. Сучасні наукові дослідження базових понять екоцентричної парадигми освіти. - C. 159-167.
- Алєко О. А., Громак Г. О. Професійне вдосконалення вихователів закладів дошкільної освіти впродовж життя. - C. 168-176.
- Бондаренко Н. Б. Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності дошкільної і початкової освіти в контексті концепції "Нова українська школа". - C. 176-187.
- Коркішко О. Г., Балєнкова І. В. Використання елементів дистанційного навчання в процесі професійної підготовки магістрів педагогіки вищої школи (на прикладі курсу "Педагогічний контроль у системі освіти"). - C. 188-203.
- Лупаренко С. Є., Гресь О. В. Соціальна адаптація й супровід дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в Україні (1990-ті рр.). - C. 204-213.
- Гнізділова О. А., Лукашова Ю. О. Використання мультфільмів у процесі ранньої профорієнтації дошкільників. - C. 214-224.
- Шебеко В. М., Го Кэ. Эмоциональное благополучие детей старшего дошкольного возраста, проблема его изучения и формирования. - C. 225-236.
- Щербакова К. Й., Макаренко Л. В. Інтегровані музично-математичні заняття у закладах дошкільної освіти. - C. 237-246.
- Дронова О. О. Педагогічні умови формування уявлень про час і простір у дітей старшого дошкільного віку засобами творів живопису. - C. 246-254.
- Марєєва Т. В. Психолого-педагогічні умови виховання інтересу у дітей старшого дошкільного віку до вивчення іноземних мов. - C. 254-268.
- Омеляненко А. В. Система вправ як засіб формування в дітей старшого дошкільного віку вміння складати розповіді-роздуми. - C. 268-277.
- Кривошея Н. Б. Формування толерантності дошкільника засобами родинного виховання. - C. 277-283.
- Одерій Л. Є., Роздимаха А. І. Розвиток художньої творчості дітей засобами навчання елементам дизайну у контексті психолого-педагогічного супроводу дитинства. - C. 283-292.
- Курінна С. М., Курінний Я. В. Особливості роботи соціального педагога в закладах інтернатного типу на шляху їх трансформації. - C. 293-303.
- Панасенко Е. А., Макаренко А. В., Стрижак Р. В. Проблема девіантної та делінквентної поведінки у неповнолітніх правопорушників: психолого-педагогічний аналіз. - C. 304-314.
- Савицька А. Ю., Рудюк А. Ю. Структурні компоненти готовності майбутніх соціальних працівників до роботи з соціально виключеною молоддю. - C. 314-324.
- Кахіані Ю. В. Мотиваційно-ціннісний компонент готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи в закладах інтернатного типу. - C. 324-332.
- Біличенко Г. В. Особливості соціокультурної ситуації розвитку комунікативної культури молодших школярів загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 332-342.
- Березка С. В., Кузнецова А. М. Розвиток комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів засобами тренінгової діяльності. - C. 343-350.
- Седашева С. Л., Седашев Я. Ю. Психологічні аспекти здорового способу життя. - C. 351-358.
| 2020 | | № 1 (99)
|
|
|
|