Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2011/41<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абсалямова Л. М. Возрастные особенности структуры взаимосвязей черт зрелости личности. - C. 5-14.
  4. Бабатіна С. І. Теоретичний аналіз психологічної категорії часу в характеристиці особистості студента. - C. 15-22.
  5. Богач О. В. Психологічні ознаки ситуації морального вибору та особливості її розв'язання старшокласниками. - C. 23-33.
  6. Боснюк В. Ф. Зв'язок механізмів психологічного захисту з копінг-стратегіями у рятувальників. - C. 33-42.
  7. Брагіна Н. В. Психологічні аспекти формування раннього дитячого досвіду взаємодії з навколишнім світом. - C. 42-52.
  8. Гант О. Є. Характеристика вербальної пам'яті у дітей середнього шкільного віку в умовах змагальної діяльності. - C. 52-59.
  9. Греса Н. В. Особливості копінг-поведінки фельдшерів з різним рівнем психічного вигорання. - C. 59-67.
  10. Грицук О. В. Розумова втома студентів педагогічного вузу як психологічна проблема. - C. 67-70.
  11. Заїка Є. В., Готвянський С. А. Вплив трансцендентальної медитації на когнітивний розвиток студентів (аналіз зарубіжних досліджень). - C. 71-81.
  12. Зарицька В. В. Вивчення рівня розуміння студентами емоцій інших людей як складової емоційного інтелекту в процесі їх професійної підготовки. - C. 81-90.
  13. Колчигіна А. В. Специфіка подолання негативних ситуацій у студентів iз високою та низькою мотивацією досягнення в умовах навчальної діяльності. - C. 90-98.
  14. Кравченко О. В. Профілактика суїцидальної поведінки у військовослужбовців внутрішніх військ МВС України. - C. 98-109.
  15. Кукуруза А. В., Кириллова Е. А., Беляева Е. Э., Цилюрик С. Н. Характеристика структурных компонентов внутренней картины здоровья подростков. - C. 110-116.
  16. Мукій Т. В., Філенко І. О. Особливості формування рефлексивних процесів у осіб юнацького віку під час навчання у вищому навчальному закладі. - C. 116-128.
  17. Нестеренко М. О. Розвиток наукових уявлень про гендерну ідентичність і її структуру в психології. - C. 128-137.
  18. Олефір В. О. Модель особистісного потенціалу. - C. 137-150.
  19. Панфілова Г. Б. Динаміка Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях. - C. 150-158.
  20. Попова Г. А. Формирование профессиональной компетентности тренера СПТ у студентов-психологов в процессе игрового проектирования. - C. 158-168.
  21. Провоторова Н. В. Соціально-психологічні особливості формування мотивації до соціономічної професійної діяльності. - C. 168-178.
  22. Саврасов М. В. Особливості психологічної стуктури креативності на різних етапах життєвого шляху особистості. - C. 178-186.
  23. Самойлов О. А. Соціально-психологічні чинники формування соціально-гуманітарної спрямованості у ціннісних орієнтаціях сучасної студентської молоді. - C. 186-196.
  24. Сегеда О. О. Психологічна експертиза сімейних проблем. - C. 196-204.
  25. Солодухова Л. В. Емпатія в світлі різних теоретичних підходів. - C. 204-211.
  26. Трофимова Т. Г. Педагогічне оцінювання як чинник формування особливостей учбової діяльності студентів. - C. 212-218.
  27. Туріщева Л. В. Використання метафор в процесі навчання як умова розвитку мислення. - C. 219-223.
  28. Форотинська О. В. Особливості акцентуацій характеру осіб, які відбувать довічне ув’язнення. - C. 223-230.
  29. Хомуленко Б. В. Психотерапевтичний фреймінг. Брехня і правда. - C. 230-236.
  30. Хомуленко Т. Б., Бондаренко Л. І. До історії проблеми застосування психоаналізу в педагогіці. - C. 236-241.
  31. Яковицька Л. С. Структурні особливості мотивації самореалізації у науково-технічній діяльності. - C. 242-251.
  32. Вихідні дані.
2011
Вип. 41
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського