Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2015/50<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балушок М. В. Корекційно-розвивальна програма по роботі із внутрішньоособистісними конфліктами в юнацькому віці. - C. 5-13.
  4. Бочелюк В. Й. Психологія організації та розвитку самостійності сучасних закладів освіти. - C. 14-23.
  5. Ван Сяо Лун Мотивационно-ценностная структура личности китайских студентов с разными уровнями субъективного благополучия. - C. 24-29 .
  6. Вдовиченко О. В. Структура та типологічні особливості особистості ризику. - C. 30-38.
  7. Волкова О. Г., Цзя Сіфен Ставлення до себе старшокласників із різним рівнем соціально-психологічного статусу в учнівському колективі. - C. 39-46.
  8. Даниленко Н. В. Формування професійно важливих якостей студентів-психологів у процесі становлення їхньої особистісної зрілості. - C. 47-53.
  9. Дин Шао Цзе Особенности полоролевой сферы личности женщин с гиперпластическими заболеваниями матки. - C. 54-59.
  10. Доцевич Т. І. Структура метакогнітивної компетентності викладачів вищої школи. - C. 60-68.
  11. Жванія Т. В. Готовність до професійної діяльності в психології: теоретичний аналіз. - C. 69-79.
  12. Заика Е. В., Кузнецов М. А. Харьковская психологическая школа: 80 лет исследования психологии памяти. - C. 80-100.
  13. Зарицька В. В. Самоконтроль емоцій як детермінанта стресостійкості. - C. 101-113.
  14. Заїкіна Т. В., Сухарь Г. Ф. Визначення видів здібностей дошкільників – шлях до розвитку індивідуальності зростаючої особистості. - C. 114-122.
  15. Кучинова Н. М. Обґрунтування інструментарію дослідження креативної складової професійного мислення майбутнього маркетолога. - C. 123-130.
  16. Леженіна Л. М. Засоби профілактики професійної деформації особистості у слідчих служби безпеки України. - C. 131-137.
  17. Меднікова Г. І. Підходи до розуміння сутності системної детермінації в психологічній науці. - C. 138-144.
  18. Нестеренко М. О. Особливості ставлення до себе і до представників різних гендерних груп у підлітків, які виховуються в деприваційних умовах. - C. 145-151.
  19. Олефір В. О. Дослідження особистісного потенціалу методом моделювання структурними рівняннями. - C. 152-166.
  20. Попова Г. В., Милорадова Н. Э. Метафорические ассоциативные карты как инструмент психологического консультирования. - C. 167-177.
  21. Підчасов Є. В. Соціалізація особистості в контексті правосвідомості та правового виховання. - C. 178-188.
  22. Саврасов В. П. Психологічні особливості динаміки професійної самосвідомості майбутніх вчителів на завершальному етапі професійної підготовки. - C. 189-196.
  23. Саврасов М. В. Психологічні особливості динаміки креативності особистості протягом юнацького віку. - C. 197-205.
  24. Скворчевська Є. Л. Особливості динаміки учбової мотивації та професійної спрямованості студентів на різних курсах навчання. - C. 206-214.
  25. Скрипник Н. Г., Волкова О. Г. Емоціна складова професійно значущих якостей майбутнього психолога. - C. 215-222.
  26. Сошина Ю. М. Смислодидактика та смислоутворення в навчальному процесі: теоретичний аналіз проблеми. - C. 223-231.
  27. Старовойт Т. П. Гендерні чинники мотивації навчально-професійної діяльності студентів. - C. 232-238.
  28. Ткалич М. Г. Гендерні детермінанти міжособистісної взаємодії персоналу українських організацій. - C. 239-247.
  29. Ткаченко Е. В. Влияние индивидуального профиля межполушарной асимметрии на когнитивные параметры личности у студентов ВГУЗУ "УМСА" из Ирака. - C. 248-257.
  30. Фальова О. Є. Асертивність як фактор самореалізації особистості жінки. - C. 258-267.
  31. Филоненко М. М. Профессиональное развитие как фактор формирования личности будущего врача. - C. 268-277.
  32. Фоменко К. І., Кузнецов О. І. Мотиваційні фактори психічних станів студентів у різних умовах навчальної діяльності. - C. 278-291.
  33. Ходыкина Ю. Ю. Оценка эффективности программы стимуляции развития моторной памяти старших дошкольников. - C. 292-305.
  34. Хомуленко Т. Б., Поденко А. В. Діяльнісний підхід до розвитку організаторських здібностей як компетентності. - C. 306-322.
  35. Chepishko O. I. Results of the program approbation of future teachers’ professional consciousness development. - C. 323-331.
  36. Чжао Синь Семейный контекст исследования эмоциональной зрелости личности: теоретико-методологический анализ. - C. 332-337.
  37. Шаповалова В. С. Оптимістичний атрибутивний стиль студентів як фактор стримування страхів, що виникають в умовах навчально-пізнавальної діяльності. - C. 338-345.
  38. Шевченко Н. Ф. Особливості трансформаційних змін у смисловій сфері фахівців на початковому етапі професіоналізації. - C. 346-354.
2015
Вип. 50
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського