Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2015/51<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акрітіду Е. О. Вплив навчальних завдань та особливостей мотивації на ефективність запам’ятовування, відтворення та збереження професійних текстів студентами-психологами. - C. 5-13.
  4. Бочелюк В. В. Мотиваційні особливості діяльності людини в умовах соціальних змін. - C. 14-23.
  5. Бочелюк В. Й. Культурно-особистісний фактор в управлінні сучасною організацією. - C. 24-34.
  6. Герасименко Н. О. Модель мотиваційної спрямованості особистості менеджера на ефективну діяльність. - C. 35-43.
  7. Гордиенко-Митрофанова И.В. Значения игривости в актуальном языковом сознании носителей русского языка. - C. 44-53.
  8. Гріньова О. М. Особистісне самопроектування: сучасний психологічний дискурс. - C. 54-60.
  9. Діомідова Н. Ю. Психологічні особливості емоційного інтелекту суб’єкта навчальної діяльності у вищій школі. - C. 61-72.
  10. Козуб Я. В. Имплицитные теории интеллекта и личности как фактор эмоционального отношения студентов к учебно-познавательной деятельности в ВУЗе. - C. 73-90.
  11. Колчигіна А. В. Прояв різних профілів копінг-стратегій в емоційних станах студентів в ситуації оцінювання знань. - C. 91-99.
  12. Кузікова С. Б. Дослідження саморозвитку як системного феномену самозмінювання особистості. - C. 100-109.
  13. Кузнецов А.И., Кузнецов М. А. Предикторы психических состояний, возникающих у студентов на семинаре, лекции и в процессе учебно-познавательной деятельности в домашних условиях. - C. 110-127.
  14. Кузнецов М. А., Макаренко П. В., Ларионов С. А. Эмпирические методы изучения системы отношений личности. - C. 128-140.
  15. Кузнецова М. М. Теоретический анализ проблемы нарушения пищевого поведения. - C. 141-149.
  16. Лушина Т. А. Проблема психологической структуры профессионального самосознания у студентов современного технического университета. - C. 150-159.
  17. Макаренко Н. Н. Контекстное обучение как процесс динамического движения к практической деятельности студентов. - C. 160-169.
  18. Резнікова Е. А. Проблема генезиса психологической защиты личности. - C. 170-179.
  19. Рибачук В. М. Психологічні можливості корекції агресивної поведінки у підлітків. - C. 180-190.
  20. Саврасов М. В. Співвідношення вольової регуляції та креативності у структурі особистості студента вищого навчального закладу. - C. 191-199.
  21. Солодухов В. Л. Значення казки в процесі навчання і виховання молодших школярів. - C. 200-210.
  22. Солодухова О. Г. Вираження інтимних почуттів суб'єкта в міфах засобами архетипної символіки. - C. 211-220.
  23. Столярчук О. А. Кореляційний аналіз вступної, навчальної та професійно орієнтованої мотивації студентів. - C. 221-228.
  24. Сурякова М. В. Інтерпретація в психічній організації особистості. - C. 229-238.
  25. Табачник І. Г. Особливості провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю. - C. 239-246.
  26. Ткалич М. Г. Гендерно-орієнтований підхід у психологічному супроводі персоналу організацій. - C. 247-255.
  27. Хомуленко Т. Б., Фоменко К. І. Губристична мотивація у структурі кар’єрної спрямованості особистості. - C. 256-266.
  28. Черенщикова Д. В. Статево-рольові і професійно-статусні чинники педагогічного спілкування у ВНЗ: на матеріалі порівняльного аналізу. - C. 267-275.
  29. Шандрук С. К. Роль готовності до професійної діяльності у розвитку творчих здібностей майбутніх практичних психологів. - C. 276-284.
  30. Шевченко Н. Ф., Желтова М. О. Психологічний аналіз креативності як важливої професійної якості майбутнього технолога громадського харчування. - C. 285-296.
  31. Штученко І. Є. Взаємозв’язок джерел професійної мотивації та кар’єрної спрямованості студентів технічних спеціальностей. - C. 297-305.
  32. Щербак Т. І. Психологічні особливості професійного аспекту образу я майбутніх психологів. - C. 306-315.
  33. Ябурова О. В. Психолого-педагогічне забезпечення міжкультурної комунікації українських та іноземних студентів. - C. 316-323.
2015
Вип. 51
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського