Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2017/57<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Absalyamova L. Experimental research of advertisement watching influence on children's eating behavior. - C. 9-17.
  4. Bochelyuk V. Socio-psychological features of improving management efficiency by educational institutions. - C. 18-30.
  5. Vdovichenko O. V. Subjective risk assessment of uncertainty and danger situations: diagnostics, psychological predicators and age dynamics. - C. 31-39.
  6. Gordienko-Mytrofanova I. V., Kobzeva I. A. Humor as a component of ludic competence. - C. 40-56.
  7. Danylenko N. V. Achievement of existential fullness in preadult age as a condition of overcoming age-related internal personality conflict. - C. 57-66.
  8. Даниленко Н. М., Меднікова Г. І. Проблема ставлення особистості до власної зовнішності в психологічній науці. - C. 67-77.
  9. Диаб Н. Ценность собственной жизни у студентов: постановка проблемы и пути ее решения. - C. 78-91.
  10. Dorozhko I. I. Family education in modern life-development strategies. - C. 92-102.
  11. Єльчанінова Т. М., Підчасов Є. В., Зіза Є. О., Карлашова Л. А., Філіппська І. В. Психологічна підготовка педагогічних працівників до виявлення та профілактики проявів булінгу серед учнівської молоді. - C. 103-118.
  12. Kuzikova S. B. Theoretical applicable modeling of psychocorrection and personal development. - C. 119-131.
  13. Kuznetsov O. Psychodiagnostics of religious coping strategies. - C. 132-140.
  14. Кузнєцов М. А., Козуб Я. М. Предиктори ставлення успішних та невстигаючих студентів до навчально-професійної діяльності. - C. 141-154.
  15. Кузнцова М. М. Оптимизм как фактор когнитивной регуляции учебно-профессиональной деятельности студентов. - C. 155-174.
  16. Лазоренко Т. Н. Проявление эмпатии в профессиональной деятельности у практикующих психологов. - C. 175-183.
  17. Леженіна Л. М. Напрямки формування професійно важливих якостей особистості у майбутніх працівників слідчого апарату правоохоронних органів України. - C. 184-193.
  18. Логвінова Д. В., Румкіна Л. М. Психологічні особливості функціонування стресостійкості в осіб, що обіймають керівні посади. - C. 194-209.
  19. Mamicheva O. Hubristic motivation of high school teachers. - C. 210-217.
  20. Nazymko O. V. Scientific approaches to the development of language competence of students in the process of foreign language training. - C. 218-225.
  21. Panov N. To the issue of analysis of social adaptation of modern personality. - C. 226-234.
  22. Підбуцька Н. В. Особливості вольової саморегуляції професійних баскетболістів. - C. 235-244.
  23. Попова Г. В., Грінченко О. М. Використання метафоричних асоціативних карт у процесі професійного самовизначення студентів-психологів: результати апробації коучингової колоди "супервізія". - C. 245-257.
  24. Попова Г.В., Підбуцька Н. В., Богдан Ж. Б. Моделювання соціалізаційних процесів студенства засобами інноваційних психологічних технологій (трансформаційних ігор). - C. 258-271.
  25. Саврасов М. В., Кисельов К. С. Психологічні характеристики творчих здібностей майбутнього вчителя початкової школи. - C. 272-281.
  26. Sergeyeva T. V. Orientation to personality qualities while developing training courses and selecting teams for multidisciplinary international projects. - C. 282-292.
  27. Sytnik S. V. Characteristics of the stages of interaction. - C. 293-302.
  28. Степаненко Л. В. Особливості взаємозв’язку особистісних емоційних рис студентів із вибором стратегій поведінки в невизначених ситуаціях. - C. 303-312.
  29. Стуліка О. Б. Особливості трансформації образу "я-педагог" в структурі я-концепції особистості в умовах сучасності України. - C. 313-324.
  30. Терзи О. О. Корекція та профілактика синдрому емоційного вигорання у лікарів. - C. 325-332.
  31. Fomenko K. Junior schoolchildren's emotional states in success and failure situations depending on hubristic motivation. - C. 333-344.
  32. Khomulenko T., Feldman Y. Psychosomatic competence in relation to the type of valeological mindset. - C. 345-354.
  33. Shcherbakova O. O. Psychodiagnostics of academic self-regulation for middle school pupils. - C. 355-362.
  34. Ябурова О. В. Структура соціально-психологічного забезпечення міжкультурної комунікації майбутніх вчителів початкової школи. - C. 363-370.
2017
Вип. 57
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського