Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2017/57<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди.- Харків. Психологія- Титул.
- Зміст.
- Absalyamova L. Experimental research of advertisement watching influence on children's eating behavior. - C. 9-17.
- Bochelyuk V. Socio-psychological features of improving management efficiency by educational institutions. - C. 18-30.
- Vdovichenko O. V. Subjective risk assessment of uncertainty and danger situations: diagnostics, psychological predicators and age dynamics. - C. 31-39.
- Gordienko-Mytrofanova I. V., Kobzeva I. A. Humor as a component of ludic competence. - C. 40-56.
- Danylenko N. V. Achievement of existential fullness in preadult age as a condition of overcoming age-related internal personality conflict. - C. 57-66.
- Даниленко Н. М., Меднікова Г. І. Проблема ставлення особистості до власної зовнішності в психологічній науці. - C. 67-77.
- Диаб Н. Ценность собственной жизни у студентов: постановка проблемы и пути ее решения. - C. 78-91.
- Dorozhko I. I. Family education in modern life-development strategies. - C. 92-102.
- Єльчанінова Т. М., Підчасов Є. В., Зіза Є. О., Карлашова Л. А., Філіппська І. В. Психологічна підготовка педагогічних працівників до виявлення та профілактики проявів булінгу серед учнівської молоді. - C. 103-118.
- Kuzikova S. B. Theoretical applicable modeling of psychocorrection and personal development. - C. 119-131.
- Kuznetsov O. Psychodiagnostics of religious coping strategies. - C. 132-140.
- Кузнєцов М. А., Козуб Я. М. Предиктори ставлення успішних та невстигаючих студентів до навчально-професійної діяльності. - C. 141-154.
- Кузнцова М. М. Оптимизм как фактор когнитивной регуляции учебно-профессиональной деятельности студентов. - C. 155-174.
- Лазоренко Т. Н. Проявление эмпатии в профессиональной деятельности у практикующих психологов. - C. 175-183.
- Леженіна Л. М. Напрямки формування професійно важливих якостей особистості у майбутніх працівників слідчого апарату правоохоронних органів України. - C. 184-193.
- Логвінова Д. В., Румкіна Л. М. Психологічні особливості функціонування стресостійкості в осіб, що обіймають керівні посади. - C. 194-209.
- Mamicheva O. Hubristic motivation of high school teachers. - C. 210-217.
- Nazymko O. V. Scientific approaches to the development of language competence of students in the process of foreign language training. - C. 218-225.
- Panov N. To the issue of analysis of social adaptation of modern personality. - C. 226-234.
- Підбуцька Н. В. Особливості вольової саморегуляції професійних баскетболістів. - C. 235-244.
- Попова Г. В., Грінченко О. М. Використання метафоричних асоціативних карт у процесі професійного самовизначення студентів-психологів: результати апробації коучингової колоди "супервізія". - C. 245-257.
- Попова Г.В., Підбуцька Н. В., Богдан Ж. Б. Моделювання соціалізаційних процесів студенства засобами інноваційних психологічних технологій (трансформаційних ігор). - C. 258-271.
- Саврасов М. В., Кисельов К. С. Психологічні характеристики творчих здібностей майбутнього вчителя початкової школи. - C. 272-281.
- Sergeyeva T. V. Orientation to personality qualities while developing training courses and selecting teams for multidisciplinary international projects. - C. 282-292.
- Sytnik S. V. Characteristics of the stages of interaction. - C. 293-302.
- Степаненко Л. В. Особливості взаємозв’язку особистісних емоційних рис студентів із вибором стратегій поведінки в невизначених ситуаціях. - C. 303-312.
- Стуліка О. Б. Особливості трансформації образу "я-педагог" в структурі я-концепції особистості в умовах сучасності України. - C. 313-324.
- Терзи О. О. Корекція та профілактика синдрому емоційного вигорання у лікарів. - C. 325-332.
- Fomenko K. Junior schoolchildren's emotional states in success and failure situations depending on hubristic motivation. - C. 333-344.
- Khomulenko T., Feldman Y. Psychosomatic competence in relation to the type of valeological mindset. - C. 345-354.
- Shcherbakova O. O. Psychodiagnostics of academic self-regulation for middle school pupils. - C. 355-362.
- Ябурова О. В. Структура соціально-психологічного забезпечення міжкультурної комунікації майбутніх вчителів початкової школи. - C. 363-370.
| 2017 | | Вип. 57
|
|
|
|