Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2021/65<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди.- Харків. Психологія- Титул.
- Зміст.
Теорія, методологія та історія психології
- Антошків А., Колісник М. Комунікативна креативність особистості: психологічний зміст та детермінанти розвитку. - C. 8-24 .
- Грішин Е. Складна життєва ситуація як передумова формування резильєнтності особистості. - C. 25-41 .
Експериментальні та прикладні дослідження
- Бережний В. Специфіка саморегуляції навчально-професійної діяльності майбутніх фахівців соціономічного профілю. - C. 42-56 .
- Bohush O. Determination of the state of formation of critical thinking among cadets of higher military educational institutions. - C. 57-74 .
- Жукова Л. Особливості психологічного благополуччя фахівців психолого-педагогічного профілю в умовах пандемії COVID-19. - C. 75-90 .
- Зозуль Т. Формування індивідуального еротичного коду особистості в контексті сучасних медіа-дискурсів: результати кластерного аналізу. - C. 91-105 .
- Кузнецов М., Діаб Н., Татієвська М. Екзистенційні чинники цінності власного життя у студентів. - C. 106-137 .
- Кузнецов О., Шайхлісламов З. Релігійні копінг-стратегії як фактор осмисленості життя та психологічного благополуччя майбутніх психологів. - C. 138-153 .
- Лукова С., Коломійцев Г. Саморегуляція спортивної діяльності підлітків. - C. 154-169 .
- Лунченко Н. Психолінгвістичне значення концепту "безпека". - C. 170-181 .
- Nadyon V. Self-regulation depending on hubristic motivation and level of aspiration in schoolchildren. - C. 182-195 .
- Найчук В., Скрипнік Н. Особливості естетичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку. - C. 196-212 .
- Панок І. Ціннісно-смислові кореляти життєвих завдань особистості у студентському віці. - C. 213-223 .
- Шандрук С., Чернець Б. Креативний потенціал як чинник психологічного благополуччя студентів. - C. 224-234.
Сучасні психотехнології
- Бочелюк В., Панов М. Особливості організації психокорекційної роботи з аутичними дітьми: зарубіжний досвід. - C. 235-250 .
- Діомідова Н. Ефективність МАК "Подолання" у розвитку стресоствйкості особистості. - C. 251-261 .
- Поєзднік О. Феномен соціальної креативності у психології: концептуалізація поняття і методи психодіагностики. - C. 262-274 .
- Фоменко К. І., Дереповська М. О. Психодіагностика селфі-залежності як заміщення психологічного дефіциту. - C. 275-292 .
- Хомуленко Т., Кислова І., Запорожець Ю. Адаптація методики CSC (COVID stress scale) для дослідження стресу, викликаного пандемією COVID-19. - C. 293-304.
| 2021 | | Вип. 65
|
|
|
|