Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Культ./2017/18<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Національного університету "Острозька академія" : зб. наук. пр..- Острог. Серія, Культурологія- Титул.
- Зміст.
- Титар О. Культурна традиція та ментальність: від "духу народу" до психоаналітичних концепцій ідентичності. - C. 3-5.
- Кондратюк Л. Філософська рефлексія над українською історією як чинник формування національної ідентичності. - C. 6-8.
- Tsymbalyuk D. Reluctance of self-identification with the name "displaced" and the question of agency. - C. 9-12.
- Вакуленко О. До питання педагогічних стратегій ідентичності в сучасній Україні. - C. 13-15.
- Пірен М. Сучасна українська політико-владна еліта і проблеми національної самоідентифікації. - C. 16-20.
- Шитова О. Ідентичність чужого і "чужі" ідентичності в Європі. - C. 21-24.
- Яковлева Е. Размышляя над идентичностью в условиях современных трансформаций: формат электронного кочевничества. - C. 25-28.
- Годзь Н. Ідентичність та культурні стереотипи під час самозбереження індивіда та держави: поміж минулим та майбутнім. - C. 29-31.
- Запорожець М. Демографічні та міграційні процеси в культурологічному зрізі. - C. 32-34.
- Сандрович Т. Національна та інтернаціональна ідея в літературі (на матеріалі статей Б. Грінченка). - C. 35-38.
- Андрійченко Ю. Особливості гендерно маркованих лексичних одиниць у сучасній іспанській мові. - C. 39-40.
- Гусак П. Філософська герменевтика як науковий підхід до дослідження біблійних текстів. - C. 41-43.
- Студницька М. Дискурс національної ідентичності в церковному мистецтві Галичини другої половини ХІХ – першої третини ХХ ст.. - C. 44-47.
- Ogurek A. Tozsamosc lokalna i regionalna a procesy integracyjne i globalizacyjne. - C. 48-57.
- Шевчук С. Національно-культурна ідентичність у глобалізованому світі. - C. 58-60.
- Przyklenk J. Od identycznosci do roznicy – uwagi o pojeciu tozsamosci w najnowszej historii polszczyzny. - C. 61-70.
- Коршун Т. Глобалізація гуманітарної освіти як виклик національній ідентичності. - C. 71-73.
- Іщук Є. "Своє в чужому, чуже у своєму" або найчастіші граматичні помилки (на матеріалі чеської та української мов). - C. 74-76.
- Казакевич О. Роль мови у формуванні національної ідентичності. - C. 77-79.
- Щекотова Е. Общественная травма как способ формирования национальной идентичности Японии. - C. 80-84.
- Костюк Л. Індивідуалізм української ментальності: проблема ідентичності і культурна традиція. - C. 85-88.
- Свириденко О. Українська національна ідентичність та її характеристика в епістолярній спадщині О. Стороженка. - C. 89-91.
- Скляр А. Трансперсональные основания идентичности "я" в антропологической доктрине С. Л. Франка и христианская религиозно-философская концепция личности. - C. 92-95.
- Izak S. Identity of terrorist and victim (image of Sub-Saharan Africa in the Slovak media). - C. 96-105.
- Stryzhak S., Podolkova S., Sakhno P. Religion influence on contemporary Ukrainian youth consciousness. - C. 106-109.
- Костюк І. Міфологічні змістові парадигми як засоби ідентифікації людини в сучасній культурі. - C. 110-113.
- Сидор В. Актуалізація культурних традицій українців через призму ландшафтної культової скульптури Галичини кінця ХХ – початку ХХІ століть. - C. 114-117.
- Воронюк О. Жертовна "ідентичність". - C. 118-120.
- Лизанчук В. Культурно-національна ідентичність українців у концепції Івана Франка. - C. 121-127.
- Радзик Р. Между Россией и Польшей: историческо-культурные предпосылки формирования обществ Центральной и Восточной Европы. - C. 128-137.
- Moscicka D. Wyzwania i zagrozenia bezpieczenstwa kulturowego w XXI wieku. - C. 138-142.
- Oyeshile O. A. Ethnic conflict resolution and development in Africa: the ontological, ethical and political imperatives. - C. 143-152.
- Zuber M. Partia Prawo i Sprawiedliwosc jako reprezentacja polityczna swiatopogladu tradycjonalistycznego we wspolczesnej Polsce. - C. 153-160.
- Векуа О. Притягальна сила української національної культури для неетнічних українців. - C. 161-164.
- Kaluzinska E. Tozsamosc w kontekscie zmian cywilizacyjnych. Przyblizenia. - C. 165-175.
- Терешкевич Г. Проблеми ідентичності особистості людини, цінності, гідності та недоторканості людського життя в ситуації сучасного діалогу культур. - C. 176-180.
- Kazmierczak A. "Hej koleda, koleda…" przeksztalcenia tozsamosci kulturowo-religijnej w miescie na przykladzie pastoralki. - C. 181-185.
- Левкович Н. Модель землі обітованої в єврейському декоративно-ужитковому мистецтві Галичини XVIII – першої третини ХХ ст.: проблема ідентичності і культурна традиція. - C. 186-190.
- Sujkowska-Sobisz K. O tozsamosci gracza. Mozliwosci i ograniczenia w kreowaniu jazni oraz budowaniu relacji spolecznych. - C. 191-195.
- Костянтин Т. Проблема релігійної ідентичності: пошук взаємозв’язку між євангельськими протестантами україни і протестантизмом реформації. - C. 196-201.
- Стеценко В. Ментальна ідентичність української традиції філософування про релігію, бога і людину. - C. 202-203.
- Бродецкая Ю. Дар как механизм формирования событийной идентичности. - C. 204-205.
- Костенко Г. Національна ідентичність і відновлення концепту "національного" (філософсько-культурологічне осмислення наукової спадщини Кліфорда Гірца). - C. 206-207.
- Лукаш Г. Мовна ідентичність, мовна особистість і мовна свідомість. - C. 208-209.
- Цимбал Т. Проблема ідентичності в контексті міграційних викликів гібридної війни. - C. 210.
- Георгієва Ц. Ідентичність і засоби масової інформації: на прикладі болгарської реклами. - C. 211-214.
- Гніт Ю., Малес Л., Мотузенко Б., Фреїк Н. Взаємні образи соціальних груп у текстах медіа в дослідженні ідентичності. - C. 215-216.
- Бричка А. Тенденції формування релігійної ідентичності особистості на сучасному етапі. - C. 217-218.
- Соболєвська С. Український аматорський театр як засіб збереження культурної ідентичності. - C. 219.
- Лисовець Н. Обман як елемент формування ідентичності. - C. 220-221.
- Врадий С. Уникальный источник XIX в. о начальном периоде формирования корейской диаспоры на ДВ России. - C. 222-223.
- Попова О. Роль освіти у формуванні сучасної національної ідентичності. - C. 224-225.
- Кущ О. Космогонічні уявлення українців у контексті етнонаціональної педагогічної системи. - C. 226-227.
- Попов В. Нацистський weltanschauung та переформатування німецької ідентичності. - C. 228-229.
- Нагаївська Д. Шляхи досягнення гендерної рівності в освітніх установах у галузі інформаційних систем і технологій. - C. 230-233.
- Іванюк І. Античний "топос" і топологія ідентичності. - C. 234.
- Процак С. Дискурс української ідентичності в контексті постколоніальних студій. - C. 235.
- Шляхова О. Тілесна ідентичність як самоідентичність у контексті культури повсякдення. - C. 236-237.
- Гаєвська С. Діалог як культурна комунікація. - C. 238.
- Балахтар В. Професійна ідентичність особистості-фахівця соціальної роботи. - C. 239-340.
- Тимофеєнко А. Японська політика із збереження культурної ідентичності та традиції в умовах глобалізації. - C. 241.
- Скиба Е. Гендерна ідентичність як прояв владних відносин. - C. 242-243.
- Антонова-Колесник К. Вплив М. В. Лисенка на усвідомлення національної та культурної ідентичності українців у Києві другої половини ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 244.
- Самчук О. Традиція та інновація у філософії мистецтва. - C. 245-246.
- Мініч А. Проблема запозичення українськими селянами ефективних практик господарювання в національних меншин Волинської губернії другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 247-248.
- Михальська В. Фактор ідентичності в постконфліктній політиці. - C. 249-250.
- Самчук Р. Криза ідентичності в контексті сучасної суспільно-політичної ситуації в Європі. - C. 251-252.
| 2017 | | Вип. 18
|
|
|
|