Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2014/26<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Августюк М. Ілюзія знання в метакогнітивному моніторингу процесу навчання: основні аспекти та змістові характеристики. - C. 3-6.
  4. Архіпов В. В., Гільман А. Ю. Саногенне мислення в структурі художньої творчості. - C. 7-11.
  5. Бабак К. В. Структурно-інтегративний підхід до професійного розвитку особистості на етапі первинної професіоналізації. - C. 12-17.
  6. Білюк С. П. Заняття тенісом як спосіб спрямування дитячої агресії в позитивну форму вираження. - C. 18-20.
  7. Вербець В. В. Ескалація соціально-психологічного дискомфорту особистості. - C. 21-25.
  8. Волошина В. О. Феномен інтерференції у процесах пам’яті: її види та причини виникнення. - C. 26-31.
  9. Гаврилюк Н. М. Актуальність здійснення моніторингу технології проектування у викладанні латинської мови студентам-агробіологам. - C. 32-34.
  10. Галичанська А. В. Міжпоколінний конфлікт, як спосіб взаємодії представників різних поколінь у сім’ї. - C. 35-38.
  11. Герасимова І. Г. До проблеми розробки моделі професійної мобільності майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 39-42.
  12. Гриджук О. Є. Лінгвістичне підґрунтя навчання студентами фахової термінології (на матеріалі термінів-словосполучень лісівництва та деревообробки). - C. 43-47.
  13. Гушук І. В., Нижник А. Є., Шугай М. А. Вплив екологічних факторів на психічне здоров’я особистості. - C. 48-52.
  14. Довгалюк Т. А. До проблем ефективності метапам’яті. - C. 53-59.
  15. Івашкевич Е. З. Структура соціального інтелекту особистості та характеристика його базових складових. - C. 60-65.
  16. Єлагіна Н. І. Рольова гра як аспект мотивації у викладанні іноземних мов студентам-медикам. - C. 66-69.
  17. Жигайло Н. І., Шибрук О. В. Проблема феномену та структури "Я-концепції" особистості в контексті поглядів вітчизняних і зарубіжних дослідників. - C. 70-74.
  18. Кирийчук А. О. Педагогічні умови виховання милосердя учнів середнього шкільного віку загальноосвітньої школи Украйни. - C. 75-77.
  19. Кулаков Р. С. Самооцінка та рівень домагань як особистісні конструкти та детермінанти професійного самовизначення у ранньому юнацькому віці. - C. 78-83.
  20. Моісеєва О. С. Психологічні чинники професійного становлення майбутнього вчителя іноземної мови як ключове питання сучасної освіти. - C. 84-88.
  21. Моран І. В. Поняття толерантності та основні підходи до її визначення. - C. 89-92.
  22. Набочук О. Ю. Теоретичний дискурс у проблему структури екологічної свідомості осогбистості. - C. 93-97.
  23. Німченко Н. М. Категорія соціально-психологічного впливу в лікувальному процесі як система засобів медичної деонтології. - C. 98-102.
  24. Пасічник Я. А. Позааудиторна робота як одна з форм підвищення математичного рівня знань майбутніх вчителів початкової школи. - C. 103-107.
  25. Полюхович (Горбачевська) Л. Д. "Плекання читача", або висвітлення проблеми формування літературних компетентностей школярів у методичній спадщині Бориса Степанишина. - C. 108-114.
  26. Романова Ю. В. Структурні особливості професійного мислення майбутніх психологів. - C. 115-118.
  27. Сіліванова І. М. Забезпечення міжнародної академічної мобільності іноземних студентів у Франції (на прикладі університету Ренн ІІ Верхньої Британії). - C. 119-124.
  28. Тарасюк Л. М. Стилі батьківського виховання як чинник формування міжособистісної взаємодії дітей в дошкільному віці. - C. 125-127.
  29. Тур О. М. Підвищення якості фахової підготовки молоді як важлива проблема сучасної вищої освіти. - C. 128-131.
  30. Федчишин Н. О. Використання дидактичної гри при вивченні німецької мови в умовах університету. - C. 132-135.
  31. Цип’ящук М. Б. Дослідження розвитку практичного мислення майбутніх юристів за критерієм їх залучення до практичної діяльності. - C. 136-140.
  32. Шарата Н. Г. Загальні засади управління вищою освітою в радянський період. - C. 141-143.
  33. Шнайдер О. В. Психологічні особливості емоційного вигорання працівників сфери інформаційних технологій. - C. 144-148.
  34. Шулдик А. В. Психологічні умови розвитку професіоналізму керівників вищих навчальних закладів. - C. 149-153.
  35. Gejdoš M. Martin Heidegger a jeho pedagogicko-filozoficke reflexie "Existencie”. - C. 154-158.
  36. Lubina E. Kształcenie przez całe źycie jako szansa na redukcję problemow społecznych. - C. 159-162.
2014
Вип. 26
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського