Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Філол./2014/42<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Філологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Fìlologìčna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Bilytska V. М. Verstehensstrategien im horsehverstehen: mangel an einem werkzeug. - C. 3-5.
  4. Shandruk S. I. Cognitive approaches to first and second language acquisition. - C. 6-9.
  5. Андрусь А. Ф. Формування просторових концептів у свідомості людини. - C. 10-12.
  6. Бєляєва А. В. Conceptual analysis and concept modelling in contrastive linguistics. - C. 13-16.
  7. Бишук Г. В. Зміна комунікативних ролей як складова діалогічного простору. - C. 17-20.
  8. Богуцький В. М. Когнітивний та лінгвокультурологічний інструментарій мовознавчого дослідження. - C. 21-24.
  9. Божеску М. Г. Критичний дискурс-аналіз у сучасній політичній лінгвістиці. Основні напрями досліджень та недоліки. - C. 25-26.
  10. Бондарчук О. Ю. Образна складова лінгвокультурного типажа "aussteiger". - C. 27-30.
  11. Варлакова А. В. Ненаголошений вокалізм в акцентно-ритмічній системі англійського мовлення українців. - C. 31-33.
  12. Васильєва О. Г., Борисов O. О. Поле адресата як складова інтерсуб’єктної комунікації. - C. 34-36.
  13. Веренько М. М. Семантика "persuasion" у мові та дискурсі. - C. 37-40.
  14. Галаса І. С. Категоризація ціннісних концептів американського та українського політикуму. - C. 41-43.
  15. Голіяд Н. І. Ієрархічна організація базового когнітивного домену час у концептосистемі англійської загадки. - C. 44-46.
  16. Гончарук О. М. Методика лінгвокогнітивного аналізу англомовної прозової байки. - C. 47-50.
  17. Губа Л. В. Вивчення простору та просторових відношень у рамках когнітивної парадигми. - C. 51-54.
  18. Гузій Т. М. Міфологічна картина світу давніх германців в системах простору та часу. - C. 55-57.
  19. Дідур Ю. І. Семантичні гештальти асоціативного поля ергоніма Верховна Рада. - C. 58-59.
  20. Єсипович К. П. Когнітивне підґрунтя розгортання лінгвокультурологічних концептів у епічному тексті. - C. 60-62.
  21. Заболотна О. Р. Феміністичні мотиви у творчості Сільвії Плат. - C. 63-66.
  22. Іщенко Н. Г. Жанрова палітра наукової комунікації. - C. 67-69.
  23. Каракевич Р. О., Хміль O. В. Національно-культурний зміст ФО з позицій когнітивного підходу (на матеріалі німецької, французької та української мов). - C. 70-72.
  24. Кірковська І. С. Інтерпретація концепту заперечення в мовній системі. - C. 73-74.
  25. Колесникова Е. Я. Заголовок как кумулятивный образ. - C. 75-79.
  26. Кононець Ю. В. Інтеграція вербальних та візуальних компонентів товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі. - C. 80-82.
  27. Косенко А. В. До питання структури концепту. - C. 83-85.
  28. Купіна Я. В. Термін "концепт" як базова термінологічна одиниця когнітивної лінгвістики й лінгвокультурології. - C. 86-88.
  29. Лелека Т. О. Лексико-семантична асиміляція англоамериканізму шоп в українській та російській мовах початку XXI століття. - C. 89-92.
  30. Мамосюк О. С. Номінативні конструкції у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Le Planetarium" Н. Саррот). - C. 93-95.
  31. Мармураш Л. П. Система абсолютних цінностей антропологічної парадигми в когнітивній лінгвістиці. - C. 96-98.
  32. Матіяш І. М. Динаміка семантичної структури лексеми family в контексті еволюції британської мовної картини світу. - C. 99-103.
  33. Мележик К. А. Когнитивные барьеры в межкультурной коммуникации на английском лингва Франка. - C. 104-107.
  34. Мостова Н. А. Слово як лінгвокогнітивний і лінгвокультурологічний феномен. - C. 108-111.
  35. Мунтян Л. В. Семантичні класи дієслів в актуалізації концепту globalisation у науковому дискурсі. - C. 112-115.
  36. Новосельцева І. В. Моделювання структури лінгвального гештальту. - C. 116-119.
  37. Оленюк О. В. Об’єктивація концепту success в американському журнальному рекламному дискурсі початку XXI ст.. - C. 120-123.
  38. Падалка О. В. Методика проведення та лінгвістична інтерпретація результатів акустичного аналізу просодики комунікативного членування німецької промови. - C. 124-128.
  39. Пивоваров В. М. Особливості вживання інтерференційних омонімів у міжкультурному спілкуванні фахівців. - C. 129-132.
  40. Підгорна А. Б. Поняття "концепт", його структура та мовна репрезентація. - C. 133-135.
  41. Пірог І. І. Сучасні дослідження аргументації у когнітивному аспекті. - C. 136-138.
  42. Поліщук О. С. Мовні смисли як "проміжний світ" між концептуальною і мовною картинами світу. - C. 139-142.
  43. Починок Т. В. Об обучении студентов языкового вуза межкультурному общению. - C. 143-144.
  44. Семашко Т. Ф. Національний стереотип – посередник між сприйняттям, мисленням, мовою та культурою. - C. 145-148.
  45. Сербін С. М. Когнітивні аспекти багатокультурного радіомовлення. - C. 149-155.
  46. Старух В. О. Ціннісні орієнтири військовослужбовців України, Сша та Великобританії (на матеріалі текстів військових керівних документів). - C. 156-158.
  47. Тарасова В. В. Вербальна об’єктивація цінностей і стереотипів англійської авіаційної субкультури. - C. 159-160.
  48. Томащук Ю. О. Headline as means of persuasion in mass media discourse. - C. 161-163.
  49. Томенчук М. В. Особливості структурних складових лінгвокультурних концептів. - C. 164-166.
  50. Туленинова Л. В. Мифы здоровья и болезни в языковом сознании англичан и руських. - C. 167-169.
  51. Урядова В. Д. Типи класифікацій морфем у синтетичних, аналітичних і аглютинативних мовах. - C. 170-173.
  52. Худолій А. О. Політичний дискурс як об’єкт лінгвістичного аналізу. - C. 174-177.
  53. Черська Ж. Б. Вербалізація концепту "егоїзm" у художній літературі першої половини XX ст.. - C. 178-180.
  54. Tsaryk H. M., Kushpit A. M. Rehearsal way of communication due to video. - C. 181-182.
  55. Арістова Н. О. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної компетентності у вищій школі України. - C. 183-185.
  56. Басюк Т. С., Бійчук В. Ю. Роль іншомовної комунікативної культури як складового чинника міжкультурних взаємозв’язків. - C. 186-188.
  57. Башук Н. П. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної компетенції. - C. 189-192.
  58. Волкова В. В. Формування іншомовної комунікативної культури в сфері міжнародних відносин. - C. 193-196.
  59. Голуб І. Ю. Розкриття соціокультурного потенціалу лексичних одиниць з метою формування соціокультурної компетенції у процесі вивчення іноземних мов. - C. 197-200.
  60. Давиденко Ю. Є., Яковишена Н. Ю. Мультимедійні технології: організація самостійної роботи студентів. - C. 201-203.
  61. Деркач-Падясек Т. І. Специфіка використання методики КЛАНЗА у навчальному процесі. - C. 204-208.
  62. Котлярова В. Ю. Використання презентації як складової комп’ютерних технологій на заняттях з англійської мови. - C. 209-211.
  63. Лазуренко Л. А., Шашкина Н. И., Дружинина Л. В. Коммуникативная функция терминологии в когнитивном аспекте исследования. - C. 212-214.
  64. Лежньов C. М., Янсон B. В. Ядерна лексема "culture" у сфері культурно-антропологічної термінології. - C. 215-216.
  65. Максименко О. В. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 217-219.
  66. Матюха Г. В., Нестеренко Н. В. Розвиток діалогічних умінь старшокласників засобами читання художніх творів англійською мовою. - C. 220-222.
  67. Панасенко К. О. До проблеми образу, образності та символу у перекладі (на матеріалі вірша У. Блейка "The tiger" та його перекладів у виконанні В. Коптілова та С. Маршака). - C. 223-226.
  68. Селюжицкая Л. Н. Деловая игра как средство формирования навыков межкультурного общения студентов экономического вуза. - C. 227-229.
  69. Семенчук Ю. О. Iнтерактивні технології у формуванні соціокультурної компетентності майбутніх економістів-міжнародників. - C. 230-232.
  70. Снєда Ю. С. Особливості іншомовної підготовки студентів економічних спеціальностей. - C. 233-234.
  71. Стежко Ю. Г. До питання осучаснення навчання англійській мові. - C. 235-237.
  72. Федоришин М. C. Конфіґуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов: структура комуні кантів. - C. 238-242.
  73. Халезова Л. В. Групова робота на заняттях з іноземної мови: чому вона вчить студента i чому вона вчить викладача. - C. 243-245.
  74. Яницька О. М. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови). - C. 246-248.
  75. Meskeva N. V., Pisarevskaya M. M. Video as a tool for improving listening comprehension. - C. 249-251.
  76. Андрощук А. Г. Фахова комунікативна компетентність як необхідна умова професійної освіти. - C. 252-254.
  77. Войналович Л. П. Перспективи використання досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин в Україні у сучасній системі освіти. - C. 255-257.
  78. Деркач Г. С. Формування англомовної професійної компетенції у студентів-журналістів шляхом вивчення фахової термінології. - C. 258-261.
  79. Капустян І. І. Форми і методи навчання вчителів загальноосвітніх закладів швеції до застосування ІКТ. - C. 261-263.
  80. Лесневська К. В. Особливості формування іншомовної компетенції у студентів вищих навчальних закладів економічної спрямованості. - C. 264-265.
  81. Мармураш Л. П. Формування когнітивно-прагматичної іншомовної компетенції майбутнього економіста. - C. 266-268.
  82. Можаровська О. Е. Моделювання професійно-комунікативних ситуацій в іншомовній підготовці фахівців технічного профілю. - C. 269-272.
  83. Мурадханян І. С., Нагорний C. М. Tермінологічні особливості музичної професійної лексики. - C. 273-275.
  84. Назаренко О. М. Світоглядні орієнтири сучасного іншомовного соціокультурного простору в формуванні фахівців нефілологічних спеціальностей (на прикладі викладання німецької мови як другої іноземної у ДонНУ). - C. 276-278.
  85. Ніколаєнко О. В., Ушата Т. О. Доцільність використання мультимедійних презентацій на заняттях з англійської мови. - C. 279-281.
  86. Перова С. В. Специфіка викладання перекладу студентам фаху "Міжнародні відносини" в процесі професійної іншомовної підготовки. - C. 282-284.
  87. Потенко Л. О. Іншомовна комунікативна компетентність у процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців банківської справи. - C. 285-287.
  88. Райц С. И., Писанчин Р. Б. Использование тестового контроля с целью проверки иноязычной коммуникативной компетенции студентов специальности "Туризм" (на базе английского языка). - C. 288-290.
  89. Рись Л. Ф. Формування іншомовної комунікативної компетенції. - C. 291-294.
  90. Рубель Н. В. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки. - C. 295-297.
  91. Сазанович Л. В. Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі. - C. 298-300.
  92. Самарова Л. Р. Принцип наскрізного сюжету на заняттях іноземної мови. - C. 301-303.
  93. Сердюк Н. Ю., Шемуда М. Г. Формування управлінських умінь вчителів-філологів. - C. 304-306.
  94. Сизова Л. В. Особенности преподавания грамматики в интенсивном курсе обучения иностранным языкам в высшей школе. - C. 307-309.
  95. Служинська Л. Б. Die vorbereitung der studierenden zur kommunikativen kompetenz. - C. 310-312.
  96. Смущенко І. А. Крос-культурна грамотність як невід’ємний компонент іншомовної освіти студентів економічного профілю. - C. 313-316.
  97. Тяллева И. А. Обучение научному дискурсу в контексте формирования иноязычной коммуникативной культуры студентов-филологов. - C. 317-319.
  98. Хорошилова Ю. О. Професійна іншомовна підготовка майбутніх фахівців сфери туризму у процесі міжкультурної інтеграції. - C. 320-322.
  99. Шапочка К. А. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців-перекладачів морського флоту. - C. 323-324.
2014
Вип. 42
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського