Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Філол./2014/42<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Національного університету "Острозька академія" : наук. журн..- Острог. Серія, Філологія Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Fìlologìčna- Титул.
- Зміст.
- Bilytska V. М. Verstehensstrategien im horsehverstehen: mangel an einem werkzeug. - C. 3-5.
- Shandruk S. I. Cognitive approaches to first and second language acquisition. - C. 6-9.
- Андрусь А. Ф. Формування просторових концептів у свідомості людини. - C. 10-12.
- Бєляєва А. В. Conceptual analysis and concept modelling in contrastive linguistics. - C. 13-16.
- Бишук Г. В. Зміна комунікативних ролей як складова діалогічного простору. - C. 17-20.
- Богуцький В. М. Когнітивний та лінгвокультурологічний інструментарій мовознавчого дослідження. - C. 21-24.
- Божеску М. Г. Критичний дискурс-аналіз у сучасній політичній лінгвістиці. Основні напрями досліджень та недоліки. - C. 25-26.
- Бондарчук О. Ю. Образна складова лінгвокультурного типажа "aussteiger". - C. 27-30.
- Варлакова А. В. Ненаголошений вокалізм в акцентно-ритмічній системі англійського мовлення українців. - C. 31-33.
- Васильєва О. Г., Борисов O. О. Поле адресата як складова інтерсуб’єктної комунікації. - C. 34-36.
- Веренько М. М. Семантика "persuasion" у мові та дискурсі. - C. 37-40.
- Галаса І. С. Категоризація ціннісних концептів американського та українського політикуму. - C. 41-43.
- Голіяд Н. І. Ієрархічна організація базового когнітивного домену час у концептосистемі англійської загадки. - C. 44-46.
- Гончарук О. М. Методика лінгвокогнітивного аналізу англомовної прозової байки. - C. 47-50.
- Губа Л. В. Вивчення простору та просторових відношень у рамках когнітивної парадигми. - C. 51-54.
- Гузій Т. М. Міфологічна картина світу давніх германців в системах простору та часу. - C. 55-57.
- Дідур Ю. І. Семантичні гештальти асоціативного поля ергоніма Верховна Рада. - C. 58-59.
- Єсипович К. П. Когнітивне підґрунтя розгортання лінгвокультурологічних концептів у епічному тексті. - C. 60-62.
- Заболотна О. Р. Феміністичні мотиви у творчості Сільвії Плат. - C. 63-66.
- Іщенко Н. Г. Жанрова палітра наукової комунікації. - C. 67-69.
- Каракевич Р. О., Хміль O. В. Національно-культурний зміст ФО з позицій когнітивного підходу (на матеріалі німецької, французької та української мов). - C. 70-72.
- Кірковська І. С. Інтерпретація концепту заперечення в мовній системі. - C. 73-74.
- Колесникова Е. Я. Заголовок как кумулятивный образ. - C. 75-79.
- Кононець Ю. В. Інтеграція вербальних та візуальних компонентів товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі. - C. 80-82.
- Косенко А. В. До питання структури концепту. - C. 83-85.
- Купіна Я. В. Термін "концепт" як базова термінологічна одиниця когнітивної лінгвістики й лінгвокультурології. - C. 86-88.
- Лелека Т. О. Лексико-семантична асиміляція англоамериканізму шоп в українській та російській мовах початку XXI століття. - C. 89-92.
- Мамосюк О. С. Номінативні конструкції у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Le Planetarium" Н. Саррот). - C. 93-95.
- Мармураш Л. П. Система абсолютних цінностей антропологічної парадигми в когнітивній лінгвістиці. - C. 96-98.
- Матіяш І. М. Динаміка семантичної структури лексеми family в контексті еволюції британської мовної картини світу. - C. 99-103.
- Мележик К. А. Когнитивные барьеры в межкультурной коммуникации на английском лингва Франка. - C. 104-107.
- Мостова Н. А. Слово як лінгвокогнітивний і лінгвокультурологічний феномен. - C. 108-111.
- Мунтян Л. В. Семантичні класи дієслів в актуалізації концепту globalisation у науковому дискурсі. - C. 112-115.
- Новосельцева І. В. Моделювання структури лінгвального гештальту. - C. 116-119.
- Оленюк О. В. Об’єктивація концепту success в американському журнальному рекламному дискурсі початку XXI ст.. - C. 120-123.
- Падалка О. В. Методика проведення та лінгвістична інтерпретація результатів акустичного аналізу просодики комунікативного членування німецької промови. - C. 124-128.
- Пивоваров В. М. Особливості вживання інтерференційних омонімів у міжкультурному спілкуванні фахівців. - C. 129-132.
- Підгорна А. Б. Поняття "концепт", його структура та мовна репрезентація. - C. 133-135.
- Пірог І. І. Сучасні дослідження аргументації у когнітивному аспекті. - C. 136-138.
- Поліщук О. С. Мовні смисли як "проміжний світ" між концептуальною і мовною картинами світу. - C. 139-142.
- Починок Т. В. Об обучении студентов языкового вуза межкультурному общению. - C. 143-144.
- Семашко Т. Ф. Національний стереотип – посередник між сприйняттям, мисленням, мовою та культурою. - C. 145-148.
- Сербін С. М. Когнітивні аспекти багатокультурного радіомовлення. - C. 149-155.
- Старух В. О. Ціннісні орієнтири військовослужбовців України, Сша та Великобританії (на матеріалі текстів військових керівних документів). - C. 156-158.
- Тарасова В. В. Вербальна об’єктивація цінностей і стереотипів англійської авіаційної субкультури. - C. 159-160.
- Томащук Ю. О. Headline as means of persuasion in mass media discourse. - C. 161-163.
- Томенчук М. В. Особливості структурних складових лінгвокультурних концептів. - C. 164-166.
- Туленинова Л. В. Мифы здоровья и болезни в языковом сознании англичан и руських. - C. 167-169.
- Урядова В. Д. Типи класифікацій морфем у синтетичних, аналітичних і аглютинативних мовах. - C. 170-173.
- Худолій А. О. Політичний дискурс як об’єкт лінгвістичного аналізу. - C. 174-177.
- Черська Ж. Б. Вербалізація концепту "егоїзm" у художній літературі першої половини XX ст.. - C. 178-180.
- Tsaryk H. M., Kushpit A. M. Rehearsal way of communication due to video. - C. 181-182.
- Арістова Н. О. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної компетентності у вищій школі України. - C. 183-185.
- Басюк Т. С., Бійчук В. Ю. Роль іншомовної комунікативної культури як складового чинника міжкультурних взаємозв’язків. - C. 186-188.
- Башук Н. П. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної компетенції. - C. 189-192.
- Волкова В. В. Формування іншомовної комунікативної культури в сфері міжнародних відносин. - C. 193-196.
- Голуб І. Ю. Розкриття соціокультурного потенціалу лексичних одиниць з метою формування соціокультурної компетенції у процесі вивчення іноземних мов. - C. 197-200.
- Давиденко Ю. Є., Яковишена Н. Ю. Мультимедійні технології: організація самостійної роботи студентів. - C. 201-203.
- Деркач-Падясек Т. І. Специфіка використання методики КЛАНЗА у навчальному процесі. - C. 204-208.
- Котлярова В. Ю. Використання презентації як складової комп’ютерних технологій на заняттях з англійської мови. - C. 209-211.
- Лазуренко Л. А., Шашкина Н. И., Дружинина Л. В. Коммуникативная функция терминологии в когнитивном аспекте исследования. - C. 212-214.
- Лежньов C. М., Янсон B. В. Ядерна лексема "culture" у сфері культурно-антропологічної термінології. - C. 215-216.
- Максименко О. В. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 217-219.
- Матюха Г. В., Нестеренко Н. В. Розвиток діалогічних умінь старшокласників засобами читання художніх творів англійською мовою. - C. 220-222.
- Панасенко К. О. До проблеми образу, образності та символу у перекладі (на матеріалі вірша У. Блейка "The tiger" та його перекладів у виконанні В. Коптілова та С. Маршака). - C. 223-226.
- Селюжицкая Л. Н. Деловая игра как средство формирования навыков межкультурного общения студентов экономического вуза. - C. 227-229.
- Семенчук Ю. О. Iнтерактивні технології у формуванні соціокультурної компетентності майбутніх економістів-міжнародників. - C. 230-232.
- Снєда Ю. С. Особливості іншомовної підготовки студентів економічних спеціальностей. - C. 233-234.
- Стежко Ю. Г. До питання осучаснення навчання англійській мові. - C. 235-237.
- Федоришин М. C. Конфіґуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов: структура комуні кантів. - C. 238-242.
- Халезова Л. В. Групова робота на заняттях з іноземної мови: чому вона вчить студента i чому вона вчить викладача. - C. 243-245.
- Яницька О. М. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови). - C. 246-248.
- Meskeva N. V., Pisarevskaya M. M. Video as a tool for improving listening comprehension. - C. 249-251.
- Андрощук А. Г. Фахова комунікативна компетентність як необхідна умова професійної освіти. - C. 252-254.
- Войналович Л. П. Перспективи використання досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин в Україні у сучасній системі освіти. - C. 255-257.
- Деркач Г. С. Формування англомовної професійної компетенції у студентів-журналістів шляхом вивчення фахової термінології. - C. 258-261.
- Капустян І. І. Форми і методи навчання вчителів загальноосвітніх закладів швеції до застосування ІКТ. - C. 261-263.
- Лесневська К. В. Особливості формування іншомовної компетенції у студентів вищих навчальних закладів економічної спрямованості. - C. 264-265.
- Мармураш Л. П. Формування когнітивно-прагматичної іншомовної компетенції майбутнього економіста. - C. 266-268.
- Можаровська О. Е. Моделювання професійно-комунікативних ситуацій в іншомовній підготовці фахівців технічного профілю. - C. 269-272.
- Мурадханян І. С., Нагорний C. М. Tермінологічні особливості музичної професійної лексики. - C. 273-275.
- Назаренко О. М. Світоглядні орієнтири сучасного іншомовного соціокультурного простору в формуванні фахівців нефілологічних спеціальностей (на прикладі викладання німецької мови як другої іноземної у ДонНУ). - C. 276-278.
- Ніколаєнко О. В., Ушата Т. О. Доцільність використання мультимедійних презентацій на заняттях з англійської мови. - C. 279-281.
- Перова С. В. Специфіка викладання перекладу студентам фаху "Міжнародні відносини" в процесі професійної іншомовної підготовки. - C. 282-284.
- Потенко Л. О. Іншомовна комунікативна компетентність у процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців банківської справи. - C. 285-287.
- Райц С. И., Писанчин Р. Б. Использование тестового контроля с целью проверки иноязычной коммуникативной компетенции студентов специальности "Туризм" (на базе английского языка). - C. 288-290.
- Рись Л. Ф. Формування іншомовної комунікативної компетенції. - C. 291-294.
- Рубель Н. В. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки. - C. 295-297.
- Сазанович Л. В. Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі. - C. 298-300.
- Самарова Л. Р. Принцип наскрізного сюжету на заняттях іноземної мови. - C. 301-303.
- Сердюк Н. Ю., Шемуда М. Г. Формування управлінських умінь вчителів-філологів. - C. 304-306.
- Сизова Л. В. Особенности преподавания грамматики в интенсивном курсе обучения иностранным языкам в высшей школе. - C. 307-309.
- Служинська Л. Б. Die vorbereitung der studierenden zur kommunikativen kompetenz. - C. 310-312.
- Смущенко І. А. Крос-культурна грамотність як невід’ємний компонент іншомовної освіти студентів економічного профілю. - C. 313-316.
- Тяллева И. А. Обучение научному дискурсу в контексте формирования иноязычной коммуникативной культуры студентов-филологов. - C. 317-319.
- Хорошилова Ю. О. Професійна іншомовна підготовка майбутніх фахівців сфери туризму у процесі міжкультурної інтеграції. - C. 320-322.
- Шапочка К. А. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців-перекладачів морського флоту. - C. 323-324.
| 2014 | | Вип. 42
|
|
|
|