Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Філол./2014/48<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Національного університету "Острозька академія" : наук. журн..- Острог. Серія, Філологія Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Fìlologìčna- Титул.
- Зміст.
Лінгводидактика та соціолінгвістика
- Білоконенко Л. А. Сприйняття міжособистісного мовного конфлікту у студентському комунікативному середовищі. - C. 3-6.
- Валевська С. В. Формування соціокультурної компетентності студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів у процесі вивчення англійської мови. - C. 7-9.
- Жук В. А. До питання про культурний і мовний концепти, стереотип та національний характер. - C. 10-12.
- Кріпак Ю. В. Вивчення мовленнєвої агресії в гендерному аспекті. - C. 13-16.
- Мартин Н. В. Місце оцінності у семантичній структурі слова. - C. 17-19.
- Негер О. Б. Назви на честь місцевих діячів у системі сучасного закарпатоукраїнського урбанонімікону. - C. 20-22.
Когнітивна лінгвістика та прагматика
- Yasinska O. V. The conceptual frame analysis of quasisynonymic group of cyberset system burglar. - C. 23-25.
- Zhang Y. Cognitive semantics of the names of Chinese dishes: a comparative perspective. - C. 26-28.
- Бабій Л. Культурний стереотип, як спосіб реалізації концепту "клас" у британській мовній картині світу. - C. 29-32.
- Бистров Я. В. Фреймова концептуалізація життєвого досвіду суб’єкта в англомовному біографічному наративі. - C. 33-36.
- Бондаренко Л. И. Полипредикативные единицы синтаксической модели текстов медиа-жанра "совет". - C. 37-39.
- Борисов О. О. Лінгвальні особливості британського та українського діалогічного дискурсу в чаті. - C. 40-42.
- Булкіна А. В. Діалогічний любовний дискурс: реалізація стратегії само презентації вмовленнєвому жанрі "знайомство" (на матеріалі творчості Томаса Гарді). - C. 43-45.
- Весельська Г. С. Семантико-синтаксичні функції сполучників хоч (і), хоча (й) у сучасній українській прозі (на матеріалі роману Н. Сняданко "Синдром стерильності"). - C. 46-48.
- Винник О. Ю. Стратегія інтелектуалізації в сучасному англомовному дискурсі програмування. - C. 49-50.
- Вільчинська Т. П. Лінгвокультурологічне дослідження правової інформативності українського фольклору. - C. 51-53.
- Головащенко Ю. С. Сприйняття та інтерпретація художнього тексту: когнітивний механізм. - C. 54-56.
- Жихарєва О. О. Опис природних катастроф в англомовному біблійному дискурсі: семантико-наративний аспект. - C. 57-59.
- Заваринська І. Ф. Лінгвокультурна інформація псевдотопонімів-компонентів фразеологічних одиниць. - C. 60-62.
- Залужна М. В. Англомовні лексичні засоби вербалізації невизначеності. - C. 63-66.
- Ільченко О. А. Фразеологічні трансформації в сучасних україномовних ЗМІ: призначення, функції, способи продукування. - C. 67-69.
- Коккіна Л. Р. Когнітивна сутність заперечення у французькому політичному дискурсі. - C. 73-73.
- Коропецька О. І. Міжконцептні кореляції у концептосистемі сучасного англомовного кооперативного парентального дискурсу. - C. 74-77.
- Косенко А. В. Концепт beauty у художньому дискурсі. - C. 78-79.
- Кузьменко О. Ю. До проблеми кореляції понять "мовленнєвий жанр" і "мовленнєвий акт". - C. 80-83.
- Кульчицька О. О., Балог Є. А. Прагматична пресупозиція як засіб створення тональності художнього твору. - C. 84-86.
- Липка С. І. Епідигматичні характеристика німецького іменника flegel (на лексикографічному та публіцистичному матеріалі). - C. 87-89.
- Літинська Н. В. Мовна експлікація образного та ціннісного компонентів концепту Italia: концепт bel paese. - C. 90-92.
- Лукаш Г. П. Когнітивні параметри конотативних власних назв. - C. 93-96.
- Лучик О. І. Концепт Deutsch в українській мовній свідомості. - C. 97-98.
- Папіш В. А. Самопрезентація демонстративної мовної особистості у драматичній поемі Лесі Українки "Одержима". - C. 99-102.
- Руденко С. Семантика глютонімів-інструментативів в українській мові. - C. 103-106.
- Семашко Т. Ф. Когнітивна площина дослідження мовної категоризації та стереотипізації як її наслідку. - C. 107-110.
- Скробот А. І. Функціональні особливості образної системи іспанської казки. - C. 111-112.
- Старко В. Ф. Парадигма когнітивної лінгвістики й проблема категоризації. - C. 113-116.
- Терещенко Л. Я. Стилі неправдивого мовлення. - C. 117-118.
- Чабан В. М. Концептосфера гідність в українській лінгвокультурі. - C. 119-122.
- Чумак Л. М. Моногенетична комбінована модель телескопія + афіксація творення англомовних одиниць на сучасному етапі. - C. 123-125.
- Шевченко А. С. Зміст поняттєвого складника концепту справедливість/justicia в тексті іспаномовної Біблії. - C. 126-128.
- Шевченко М. Ю. Концептуалізація категорії часу англійської мови у створенні темпоральних відношень. - C. 129-131.
- Яницька О. М. Мовленнєві засоби вираження лінгвопрагматичних аспектів заголовків статей французького медійного дискурсу (на прикладі друкованих видань). - C. 132-134.
- Ярич М. В. Семантичний аналіз синонімів номінативної лексеми концепту language. - C. 135-137.
Проблеми лінгвістики тексту та дискурсу
- Aristova N. O. Diachronic viewpoint on poetry genres (with reference to contemporary literature of the English speaking countries). - C. 138-141.
- Lysanets Yu. V. Metaphoric term formation in medical discourse. - C. 142-144.
- Акімова Н. В. Специфіка реалізації комунікативного кодексу на сайтах новин. - C. 145-146.
- Балацька О. Л. Структурні параметри критичних зауважень в англомовній науковій статті. - C. 147-149.
- Білюк І. Л. Реклама міст в сучасному комунікативному просторі. - C. 150-155.
- Борисов О. О., Васильєва О. Г. Ключові параметри діалогічної взаємодії. - C. 156-158.
- Борковська І. П. Прагматичні установки адресанта в ділових документах. - C. 159-161.
- Войцехівська Н. К. Зміна теми як тактика конфліктного діалогічного дискурсу. - C. 162-165.
- Габидуллина А. Р. Типы филологических определений в научно-популярном лингвистическом тексте. - C. 166-168.
- Галай Т. М. Англійська фахова мова геології в системі загальнонаціональної мови. - C. 169-171.
- Гармаш Е. Н. Критерии успеха/неудач в коммуникативной ситуации "флирт". - C. 172-175.
- Грижак Л. М. Мовні особливості портретних описів в англійській художній прозі ХVІ століття. - C. 176-178.
- Гурко О. В. Вигукові слова-речення в передачі значення ствердження. - C. 179-181.
- Єршова І. М. Презентація PowerPoint в навчально-педагогічному дискурсі. - C. 182-185.
- Єфименко В. А. Сучасні підходи до аналізу казок. - C. 186-188.
- Заваруева И. И. Особенности использования компрессии научных текстов в процессе обучения студентов. - C. 189-191.
- Каратєєва Г. М. Текстовий концепт-константа подорож: позиція мети (на матеріалі творів Ле Клезіо). - C. 192-194.
- Кириченко Т. С. Трактування терміну "дискурс" в сучасній лінгвістиці. - C. 195-197.
- Козлова В. В. Мовленнєвий вплив в англомовному парентальному дискурсі. - C. 198-200.
- Колосова Г. А. Текстотворчі функції топонімів та етнонімів у мемуарах Вінстона Черчилля "My early life". - C. 201-202.
- Кондратенко Н. В. Позитивно забарвлені оцінні лексеми в політичних слоганах. - C. 203-205.
- Корольова В. В. Монолог в сучасному драматургічному дискурсі. - C. 206-209.
- Кульбіда Д. П. Інтегральні англомовні запозичення в іспанських спеціалізованих журналах про туризм. - C. 210-212.
- Мироненко Т. П., Добровольська Л. С. До питання контексту у сучасній американській прозі. - C. 213-215.
- Мудраченко Т. Б. Лінгвосинергетичні засади реалізації сугестивного потенціалу віршованих текстів англомовних замовлянь. - C. 216-220.
- Патлач Г. О. Референційний механізм в каламбурі. - C. 221-224.
- Піддубна Н. В. Вербалізація концептосфери "релігія" в епістолярному дискурсі Тараса Шевченка. - C. 225-228.
- Пулатова Л. Й. Полонізми у мовно-поетичній картині світу Володимира Лиса (на матеріалі роману "Століття Якова"). - C. 229-231.
- Романишин Н. І. Про деякі аспекти функціонування етнонімів як компонентів дискурсу національної ідентичності. - C. 232-235.
- Старух В. О. Стратегії і тактики переконання у промовах військових лідерів України, Великобританії та США. - C. 236-238.
- Стецик Т. С. Ідеологічні стратегії переконання у політичному дискурсі демократів (на матеріалі дебатів). - C. 239-241.
- Стрій Л. І. Рамкові елементи привітання й прощання в інавгураційній промові. - C. 242-244.
- Тараненко Л. І. Узагальнена дефініція та функціональні ознаки англійської фольклорної загадки. - C. 245-247.
- Терехова Ю. В. Гендерний аспект у дискурсі спору (на матеріалі художніх творів української та англійської літератури). - C. 248-250.
- Тиха У. І. Авторська маска як наративна стратегія літератури постмодернізму. - C. 251-252.
- Толчеева К. В. Эмоционально-просодическая ремарка в драматургическом паратексте: опыт лингвосемиотического исследования. - C. 253-255.
- Шутак Л. Б. Медичний дискурс як невід’ємна частина української дискурсології. - C. 256-260.
Мова в діалозі культур
- Aksyutina T. V. Distancing politeness in the English communication. - C. 261-264.
- Башук Н. П. Викладання іноземних мов в контексті діалогу культур. - C. 265-267.
- Волкова О. М. Основні парадигматичні підходи до аналізу специфіки відтворення макроконцепту "портрет" з німецької мови на українську. - C. 268-270.
- Гуменюк І. Б. Негативно конотовані прецедентні номінації сучасного Інтернет-дискурсу в українській та англійській мовах. - C. 271-273.
- Дягілєва Ж. А. Вербалізація стереотипів дружби у німецькому фольклорі. - C. 274-276.
- Іванова О. В. Перекладацька еквівалентність і способи її досягнення. - C. 277-279.
- Костевич Н. С. Особливості англійських, українських та японських фразеологічних одиниць на позначення людських почуттів. - C. 280-283.
- Куликова В. Г. Способи номінації французьких фітонімів: культурологічний аспект. - C. 284-286.
- Мицан Д. М. Фразеологізми з компонентом ребро у польській та українській мовах. - C. 287-288.
- Сташко Г. І. Роль фольклорної пісні в становленні американського суспільства. - C. 289-290.
- Ткачівська М. Р. Елімінація мов і культур як результат глобалізацій них процесів. - C. 291-294.
- Юрса Л. В. "Граматика бачвано-рускей бешеди" Гавриїла Костельника та її значення у формуванні й розвитку української мови. - C. 295-296.
Професійна іншомовна підготовка в процесі міжкультурної інтеграції
- Vasylyshyna N. M. Teaching tourism lexis to international relation students as a linguistic problem and a priority. - C. 297-298.
- Vukolova V. O. Translators’ intercultural competence as a cultural factor of successful intercultural communication. - C. 299-302.
- Дем’яненко О. Є. Мовна підготовка студентів до крос культурної комунікації в контексті глобалізації. - C. 303-305.
- Каніболоцька О. А. Компенсаторна компетенція як складова іншомовної професійної освіти студентів мовних вузів. - C. 306-308.
- Попович Р. Г., Вакуленко О. Л. Термінологічна номінація у сфері водного господарства: спів ставний аспект. - C. 309-311.
- Ружин К. М., Каніболоцька О. А. Специфіка вивчення другої іноземної мови у вищій школі. - C. 312-314.
- Тригуб І. П. Мотивація студентів як один із основних факторів успішної професійної підготовки. - C. 315-318.
- Хорошилова Ю. О. Проблема навчання аудіюванню студентів ВНЗ немовного профілю. - C. 319-320.
| 2014 | | Вип. 48
|
|
|
|